Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #276  
Vanha 07.12.2015, 22:42
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Jos meinais tehä puoli kerrallaan, niin kannattaa alottaa apparin puolelta, koska siellä se murikka rajoittaa aika paljon sitä tukivarren paikkaa. Jottei käy silleen, notta eka laittaa kasaan tuon kuskin puolen "tulipas siitä hyvä ja näppärästi" Ja sitten toisella puolella huomaa "eipä tätä saakkaan kiinni samaan kohtaan"...

Eikkait niitä tukivarsia kovin paljon eri kohtiin saa? Koska se rungonpuoleinen kiinnike tulee samallatapaa kun Piipari:lla.. saa tukivarsien kanssa akselin olemaan pituussuunnassa suurinpiirtein kohallaan, niin pääsee siihen ihanaan iskari&jousi hommaan..

Viipo voiskin neuvoa onko jotain tärkeetä ja huomioimisen arvosta vielä tässävaiheessa, ennenkun mallaillaan jousia ja iskareita paikalleen?
Piipariltahan niitä vois käydä bertasta vakoilemassa vaikka viikonlopun aikana..
__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
  #277  
Vanha 07.12.2015, 22:47
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

joustojen rajottamisesta sit silleensä et iskarit paikallaan iliman jousia veivailee eestaas aksuloita, et näkkee liikeradat ja rajottimet (pohjaanlyöntikumit) sit sillai et inan ennen ko iskari pohjaa se kumi stoppaa lopullisesti liikkeen. kokemusta yhen iskarikiekan verran ku metrimitalla mittasin "hyvin riittää"...
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #278  
Vanha 09.12.2015, 06:14
piipari:n Avatar
piipari piipari ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.08
Sijainti: Joensuu
Viestit: 804
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ab3 Näytä viesti
Eikkait niitä tukivarsia kovin paljon eri kohtiin saa? Koska se rungonpuoleinen kiinnike tulee samallatapaa kun Piipari:lla.. saa tukivarsien kanssa akselin olemaan pituussuunnassa suurinpiirtein kohallaan, niin pääsee siihen ihanaan iskari&jousi hommaan..

Viipo voiskin neuvoa onko jotain tärkeetä ja huomioimisen arvosta vielä tässävaiheessa, ennenkun mallaillaan jousia ja iskareita paikalleen?
Piipariltahan niitä vois käydä bertasta vakoilemassa vaikka viikonlopun aikana..
Kyllä sinne murikan puolelle vaan tuppaa olemaan hankalampi saada kaikki mahtumaan...Se kun ei jatku heti pyöreenä murikasta akseliputki. Vaan sieltä ne paikkansa hakee.
Vastaa lainaten
  #279  
Vanha 09.12.2015, 20:33
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja piipari Näytä viesti
Kyllä sinne murikan puolelle vaan tuppaa olemaan hankalampi saada kaikki mahtumaan...Se kun ei jatku heti pyöreenä murikasta akseliputki. Vaan sieltä ne paikkansa hakee.
Juu varmasti on.. Sieltä ne vaa paikkansa löytää. Etenkii kun tänään tuli polttoleikkeet, ja tuntuu että ei ihminen kestä nahoissaan kun on sen verta kova polte hitsaa

Eli niille rangen jakareille tuli korvakot, mallia ''muotoileitse''
Kuinmyös samasille jakareille tuli rungonpuolikiinnikkeet, taisiis.. semmoset kiinnikelaput, materiaalina hardox400.

Ja GR:n jakari-runko kiinnikkeet tuli, polttivat 25mm plootusta..


Päivitellään huomenna kuvia turhanpäiväsistä hommista.

__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
  #280  
Vanha 10.12.2015, 15:02
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Houston... We have a problem.



Laitoimma jakarit puslineen kasaan, jakari kässiin ja eiku auton alle suunnittelee. Eipähä se mitä mahu tuonne, ennenkö tekis seuraavia muutoksia;
A) Korinkannakkeen siirto
B) Etuakselin siirto eteenpäin.

Siinäpä vaihtoehdot.
Mitä tulee tuohon vaihtoehtoon;
A) Korinkannakkeen siirto, liekkö miten pala kakkua? Niitattu näköjää runkoon. mitälie sanoo katastusmies? (korinkannakkeiden määrä ei muutu, mutta yhden paikka?
B) Mitä se konttorisetä tuumaa akselin siirrosta? Piipari:lla oli ilmeisesti muutama sentti otettu eteenpäin... kai? muistaakseni? riittääkö kardaanin mitta, vai joutuuko jopa jatkamaan ?
apuvaa, mitä ma teen

No, sikäli ettei menis niinkää helpoks, niin rangen kiinnikkeet poltettu vituiks. Eli joutuu täyttää pulttien reiät hitsaamalla, ja kairaa ite reiät niin onpaha sit kohillaa neki. kele.


Eli ruvetaanko suunnittelee akselin siirtoa eteenpäin, vai korinkannakkeen siirtoa taaksepäin?

Jos sitä korinkannaketta ruvetaan siirtää, niin pitäs selvittää että mikä viaddu on tämä mysteerimöykky. Kaks letkua sinne tulee, ja kovin tuntuu olevan ''panssaroitu''. Mitään hajua toiminnasta ei ole? Voiko tuon heittää hevonvitt... tuolta?





Tämmöne on ollu jonkuviikkoa nyt käytössä, on muute hyvä laitos. Suosittelen!
__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
  #281  
Vanha 10.12.2015, 15:58
hemmobj40 hemmobj40 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.03.07
Sijainti: Rauma, Suomi
Viestit: 116
Perusasetus

Mysteerimöykky


Mysteerimöykky on alipainesäiliö. Voi ottaa pois tai korvata vaikka HJ:n pienemmällä säiliöllä.
Vastaa lainaten
  #282  
Vanha 10.12.2015, 16:51
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hemmobj40 Näytä viesti
Mysteerimöykky on alipainesäiliö. Voi ottaa pois tai korvata vaikka HJ:n pienemmällä säiliöllä.
Eli mie voin vaikka palosammuttimesta tehdä sinne säiliön?
__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
  #283  
Vanha 10.12.2015, 18:30
piipari:n Avatar
piipari piipari ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.08
Sijainti: Joensuu
Viestit: 804
Perusasetus

Voipi tehä vaikka sammuttimesta, mut tuossa aikasemmin mainittu hj:n säiliö ehottomasti helpoin ratkasu, koska saatavuuskin on erinomainen...:P Kait se onnistuu nykysinkin leimata saman mallisarjan isommalle akselivälille, eli kyllä täältä ainakin suositus etuakselin siirrolle eteenpäin. Toki siinä tulee kaikkee jännää sivutuotetta, kuten kartaanin joutuu tekemään uusiks, lokarit uusiks (jatke) jne....Mut helposti etuylitys pois kokonaan ja pidempi akseliväli tuntus olevan mukavampi vähän joka suhteessa. Helpoin on varmasti leikellä vaan tilaa siihen korin kannakkeeseen tai siirtää se eri kohtaan, ei varmasti oo katsurilla mitään sanomista kunhan on kunnolla tehty.
Vastaa lainaten
  #284  
Vanha 10.12.2015, 19:48
Tappokirves Tappokirves ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.11.13
Sijainti: Iisalmi
Viestit: 143
Perusasetus

Tunkkaa kori kantamaan tunkin varaan ja levennät vanhaa kiinnikettä. Näin itse lähtisin tekemään. En usko että katsuri mitään sanoo, itsellä ei tule olemaan kuin pari niittiä alkuperäisiä. Loput pulteilla ja hitsaamalla, jos inssi inisee vien muualle katsastettavaksi
__________________
Kahta en vaihda: Stihl ja Toyota!
Vastaa lainaten
  #285  
Vanha 10.12.2015, 20:01
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.204
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja piipari Näytä viesti
Voipi tehä vaikka sammuttimesta, mut tuossa aikasemmin mainittu hj:n säiliö ehottomasti helpoin ratkasu, koska saatavuuskin on erinomainen...:P Kait se onnistuu nykysinkin leimata saman mallisarjan isommalle akselivälille, eli kyllä täältä ainakin suositus etuakselin siirrolle eteenpäin. Toki siinä tulee kaikkee jännää sivutuotetta, kuten kartaanin joutuu tekemään uusiks, lokarit uusiks (jatke) jne....Mut helposti etuylitys pois kokonaan ja pidempi akseliväli tuntus olevan mukavampi vähän joka suhteessa. Helpoin on varmasti leikellä vaan tilaa siihen korin kannakkeeseen tai siirtää se eri kohtaan, ei varmasti oo katsurilla mitään sanomista kunhan on kunnolla tehty.
Paljon saa jatkaa lokareita ja siirrellä simpukkaa jne jos pelkkää etuakselia siirtää.. Bj42 akseliväli on 228,5cm ja bj43 243,cm
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
  #286  
Vanha 10.12.2015, 20:21
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
Paljon saa jatkaa lokareita ja siirrellä simpukkaa jne jos pelkkää etuakselia siirtää.. Bj42 akseliväli on 228,5cm ja bj43 243,cm
Tuossa piipari:n kanssa soiteltiin ja selvis samalla nuo akselivälit mullekki.
Eivaa huomenna käyn konttorilla kysymässä seuraavaa;

BJ42 228,5cm
BJ43 243cm
Erotus; 14,5cm

Onko mahdollista siirtää akselia se minun tarpeiden vaatima ~5cm, että saan tukivarren rungonpuoleisen kiinnikkeen hitsattua. Vai ruvetaanko tuon auton akseliväliä kasvattamaan 14,5cm että se olisi verrattavissa J43.
Jos ruvetaan akseliväliä kasvattamaan, niin taka-akseli hyppää kanssa taaksepäin. Selvitellä vaan paljon mahtuu ottamaan simpukkaa eteenpäin, koska siellon syyläriki jossaikohtaa ns. pelimestoilla.


Tässä varaudutaan nyt sit rattiakselin jatkamiseen, ja kardaanin jatkamiseen. Koko kardaanityömaan ulkoistan paikalliselle moottorikoneistamolle, minne on entuudestaan hyvät välit..
__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
  #287  
Vanha 10.12.2015, 20:23
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.366
Perusasetus

voihan siihen kardaaniin tehä "spaserin" väliin, ni käy originelli.
Vastaa lainaten
  #288  
Vanha 10.12.2015, 20:25
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hiluvitkutin Näytä viesti
voihan siihen kardaaniin tehä "spaserin" väliin, ni käy originelli.
Tästäkin oli puhe Stedt:in kanssa, mutta jäätiin miettii mitä tykkää kardaaninkulmat...
__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
  #289  
Vanha 10.12.2015, 20:37
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.366
Perusasetus

nii, loivempihan se periaatteessa olis ilman.
patrollissa mulla oli ku laitoin 5lovisen laatikon, jäi kardaani lyhyeks sehän hyvä puoli siinä oli jos hajos ni ois käyny sitte 4 tai 5 vaihteisen kardaani.
hiluxissaki oli ku siinä kävi etuakseli vähä etempänä, onneks tein rillukan ku nyt taas alkup. paikalla.
Vastaa lainaten
  #290  
Vanha 10.12.2015, 20:49
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.204
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ab3 Näytä viesti
Tuossa piipari:n kanssa soiteltiin ja selvis samalla nuo akselivälit mullekki.
Eivaa huomenna käyn konttorilla kysymässä seuraavaa;

BJ42 228,5cm
BJ43 243cm
Erotus; 14,5cm

Onko mahdollista siirtää akselia se minun tarpeiden vaatima ~5cm, että saan tukivarren rungonpuoleisen kiinnikkeen hitsattua. Vai ruvetaanko tuon auton akseliväliä kasvattamaan 14,5cm että se olisi verrattavissa J43.
Jos ruvetaan akseliväliä kasvattamaan, niin taka-akseli hyppää kanssa taaksepäin. Selvitellä vaan paljon mahtuu ottamaan simpukkaa eteenpäin, koska siellon syyläriki jossaikohtaa ns. pelimestoilla.


Tässä varaudutaan nyt sit rattiakselin jatkamiseen, ja kardaanin jatkamiseen. Koko kardaanityömaan ulkoistan paikalliselle moottorikoneistamolle, minne on entuudestaan hyvät välit..
Kartaaniin vaan pidemmät pultit ja vitusti prikkoja väliin noin 400x helpoimmalla pääsee kun teet jakarin kiinnikkeet tai korinkiinnikkeet uusiksi. Riittäiskö etujortaanin liikkuma alueella tilaa tuoda ne rungon sisäpuolelle? Akselinpään korvakoita joutuu vähä rälläköimään. noin pitkät tukivarret ei piittaa mitää jos ne on muutaman asteen V-asennos.
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
  #291  
Vanha 10.12.2015, 21:22
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
Kartaaniin vaan pidemmät pultit ja vitusti prikkoja väliin noin 400x helpoimmalla pääsee kun teet jakarin kiinnikkeet tai korinkiinnikkeet uusiksi. Riittäiskö etujortaanin liikkuma alueella tilaa tuoda ne rungon sisäpuolelle? Akselinpään korvakoita joutuu vähä rälläköimään. noin pitkät tukivarret ei piittaa mitää jos ne on muutaman asteen V-asennos.
Voihan prikka siun kanssa..
En toteuta V-muotoon. Kahtoo huomenna hallilla että siirränkö tota kannaketta, vai ruvetaanko akselinsiirtohommiin. Matkalla kävis konttorilla kysyy mitä ne on mieltä, ihanne olis jos sitä Sais sen ~5cm eteenpäin.
__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
  #292  
Vanha 10.12.2015, 22:22
Miikka4x4 Miikka4x4 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 09.07.07
Sijainti: Ristijärvi, Finland.
Viestit: 23
Perusasetus

Hämääkö tuo kuva niin paljon mutta eikai tuo korvakko nyt justiinsa osu korikannakkeen pultin kohalle?

Hävittää puolet korikannakkeesta ja yhdistää lopuksi entisen korikannakkeen jakarin korvakkoon?
Vastaa lainaten
  #293  
Vanha 10.12.2015, 22:41
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miikka4x4 Näytä viesti
Hämääkö tuo kuva niin paljon mutta eikai tuo korvakko nyt justiinsa osu korikannakkeen pultin kohalle?

Hävittää puolet korikannakkeesta ja yhdistää lopuksi entisen korikannakkeen jakarin korvakkoon?
Jotain tämmöstä mieki vähän ajattelin. Pitää huomenna suunnitella paikanpäällä, eli laikansulatusta tiedossa.. Toisaalta olis kyllä kiva kun sais akselia eteenpäin... huomaiskohan ne konttorilla jos se sen 5cm karkais eikä kertos mitää
__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
  #294  
Vanha 10.12.2015, 23:32
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.204
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ab3 Näytä viesti
Jotain tämmöstä mieki vähän ajattelin. Pitää huomenna suunnitella paikanpäällä, eli laikansulatusta tiedossa.. Toisaalta olis kyllä kiva kun sais akselia eteenpäin... huomaiskohan ne konttorilla jos se sen 5cm karkais eikä kertos mitää
Ne niitit tuntu lähtevän helpoiten antamalla pikkusen lämpöä ja sitte terävällä lyöntituurnalla ja lekalla "veistää" sen hatun irti jos ymmärrät mitä tarkotan
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
  #295  
Vanha 11.12.2015, 13:24
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
Ne niitit tuntu lähtevän helpoiten antamalla pikkusen lämpöä ja sitte terävällä lyöntituurnalla ja lekalla "veistää" sen hatun irti jos ymmärrät mitä tarkotan
Ne niitit lähti laikkakoneella ihan nätisti.
Veistelin sen korinkannakkeen pienemmäksi, niin että sille tukivarren kiinnikkeelle on siellä tilaa. Se akseli nyt ihan vahingossa vaan hyppää sentin verran eteenpäin, että saan hitsattua sen kiinnikkeen. Se kiinnike jotenkin integroidaan sit siihe korinkannakkeeseen ja tottakai lisäjäykiste tulee sille tukivarren kiinnikkeelle. leikkaaliimaa leikkaaliimaa...
__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
  #296  
Vanha 15.12.2015, 12:41
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

juu, nyt alkas olee jakari heppailtu kuskinpuolelle... Muttaduoda, ilmeni ihan hyviä kysymyksiä, pariki kappaletta.

Jakari on kiinni nyt rungossa, tosin se ihan final-final- hitsaus tekemättä.
Akselinpuolta sovitellessa mietinki, että mihinkäs kohtaa se askarrellaan tuo jakari paikalleen, koska joka kohdassa tuntuu olevan tiellä sitä jousilautasta ajatellen.




Koskapa kun jakari tekee tuommosen patin, niin pitäs jousilautasen ja akselin välille rakennella joku ''koroke, että jousilautasen sais tuohon jakarin yläpuolelle. Mitähänne taas sanoo leimalla?



Ennenku sen taittas ns. ''rungon alle'', eli siihen missä lehtijousen kannake on akselissa, niin saisi jousen mallattua osimoilee paikolleen, meinnaa vaan ahdasta tulla...
Mietin tuossa muutaman hetken että käyn pihalta jostain mersusta nykäsemässä jouset tuohon keulalle ja hävitän nuo nykyset vattuun..


Jos jollain joku hyvä idea, niin niitä nyt kuunneltas? Saako sen jousilautasen nostaa tohon jakarin korkeuteen? mimmonenkoha hirvitorni tästä vehkeestä tulee....
__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
  #297  
Vanha 15.12.2015, 14:48
piipari:n Avatar
piipari piipari ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.08
Sijainti: Joensuu
Viestit: 804
Perusasetus

Ei vaikuta katastukseen vaikka millasen tornin teet sille jouselle, kunhan se on edelleen asiallisesti toteutettu. Eessä on heleppoo kun jousilautasen yläpään voi viedä melko korkeelle, ni pystyy akselinpuolen viemään melko ylös kanssa...eikä sen tarvii olla 100% linjassa akselin liikeradan kanssa, näissä ei pelata millien kanssa..
Vastaa lainaten
  #298  
Vanha 15.12.2015, 15:37
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja piipari Näytä viesti
Ei vaikuta katastukseen vaikka millasen tornin teet sille jouselle, kunhan se on edelleen asiallisesti toteutettu. Eessä on heleppoo kun jousilautasen yläpään voi viedä melko korkeelle, ni pystyy akselinpuolen viemään melko ylös kanssa...eikä sen tarvii olla 100% linjassa akselin liikeradan kanssa, näissä ei pelata millien kanssa..

Sithä tässon nou wöriis. Pitää ruveta sille jousilautaselle suunnittelee koroketta.
__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
  #299  
Vanha 15.12.2015, 16:02
TOHJ61 TOHJ61 ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 30.03.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.031
Perusasetus

Tässä oma näkemys BJ:n etuakselin kierrejousien asemoimisesta!



Katsastaja ei sanonut mitään huonoa tästä.
Vastaa lainaten
  #300  
Vanha 15.12.2015, 16:08
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Kaaah jospa se tästä.

MiKo:n Bj42 sammakko projektista löysin vastauksen.

Mullahan on samoilla jousilla kun MiKo:lla, vaa näi hienosti ne on tuolla askarreltu paikollee. jaaaa eiku suunnittelee.

Kuva lainatt MiKo:lta, kiitos ja anteeksi.

__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj60 Tepi_p Tekniikka & Jutustelu 1 05.06.2011 15:14
Ostetaan 16" vanteet (HJ60) ja startti (HJ60) Juuz O/M/V Renkaat ja vanteet 3 25.07.2010 12:13
Ostetaan HJ60 61 tai HJ60 bolt on sopivan moottorin! Karvanaama O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.12.2009 23:29
M: HJ60 ja HJ60,5 ZTR O/M/V Ajoneuvot 2 12.10.2007 13:51
M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia Ahma O/M/V Muut 14 26.07.2004 20:19


Sivu luotu: 04:58 (GMT +2).