Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #176  
Vanha 20.08.2015, 21:10
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.071
Perusasetus

Ei muuten, mutta nimikkeet olis hyvä olla samat kaikilla, muuten kun puhut jarruosista ja tarkoitat vetoakselinosia, niin väärin menee ja kenen on silloin vika..... TAVARANTOIMITTAJAN tietennii, kun ei pöhkö ymmärtänyt mitä asiakas tarkoitaa... Vähän niin kuin se savolainen, joka kaappasi lentokonetta....


Finnair ei ostanu
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #177  
Vanha 21.08.2015, 01:41
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Finnair ei ostanu
ollu muuten saatanan huono kaappamies
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #178  
Vanha 07.09.2015, 19:45
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

piti vklna sit vihonviimen hipsiä hallille ku ollu nuita kaikenmaailman muttujia matkalla, turailin hitsailla takapanhardille kiinnitykset uudelleen, sekä korin, että akselin päähän, nyt jos repee, ni sit lähtee muutakin matkassa. alunperin se panhardin repeeminen oli ihan puhtaasti edellisen asentajan moka, tai oma kun en tarkastanu toisten tekeleitä vaan oletin, et ois tehty oikein. enivei, oli drop bracketista silpastu yks "korva" poijes ja sivuvääntöä otti vastaan tasan yks pultti, joka sitten repes korista irti, eli kiitos vaan sille apinalle, joka ei tajua, et siellä on syystä kaks pulttia ja niit molempia kuuluu käyttää (näkyy muuten asennusohjeesta..) :P vahvistelin itte sitten sen vanhan, eli hitsasin kiinteeksi koko paskerin ja vähän ohutta rautaa lisäksi, niin oletusarvosesti on ehkä sen 3x vahvempi kun orkkis, akselin päälle sitten lisäsin hieman tavaraa ja nostin kiinnityspistetta kymmenisen senttiä. kuvia sitten ens vklna kun oon kerenny hioo ja maalailla nuo valmiiksi, nyt oli aika niin kortilla et piti tehä muita juttuja ja barbia on sepitetty tulivahtihommissa ollessa ja sillon kun ollu "joutoaikaa" mitä miulla ei oikiasti tällä hetkellä ole

kertokoon kuvat ne syyt, miks mie en ole ehtiny sepittämään tätä keksintöö, vaikka töitä ois viellä tosi paljon, ennen kun sitä voi hyvällä omallatunnolla tituleerata kilpuriksi, se painon pudotus ja muut muutokset ei tule parissa viikonlopussa, mut jospa talvella ois paremmin aikaa tehä kaikenmoista kieroutta ens kesän ja kevään rientoja varten.. ainiin, tuli konttoriltakin hiukan kylmää vettä niskaan kaikkien korimuutostene suhteen, Grandistä ei kuulema saakaan tehhä pickuppia ilman erikoislupia lie ei suur yllätys, vähän ounastelinkin moista ja sen takia autolle on kehitelty planB mitä nyt sitten lähetään toteuttamaan, että pysyy viellä kilpipelinä

mut joo ne kuvat

kaikki alko siitä kun tallikaveri halus miun käyttiksen itelleen ja sit sen tilalle tuli tällänen ny miulla on elämässäni toista kertaa omistuksessa AUTO




sit näitä perinteisiä, pientä leimaremppaa monikäyttövehkeelle, tarttee jonkun kauppakassin et pystyy ajelee kauppaan jne talvella, kun ei taida tohtia tuolla wanhalla rouwalla kulkee suolateillä





tälläsestä kinneristä nuo norjan kromiset lattiat

__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #179  
Vanha 13.09.2015, 21:03
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

ehti vkl nimiin tehä vähän tällekin jotain, eka turailin loppuun takapanhardin "siirtosarjan" jonka joku ääliö oli asentanu väärin ja repes sit irti TML:ssä.. ny jos tuo lähtee, ni tulee jotain mukana muutakin sit vaihtelin eteen etutukarit ja akselia siirrettiin sellanen 4cm eteenpäin, et saa vähän paremman kulman jousitukselle ja muutakin, mittavirhehän siel tuli ku piti siirtyä 2cm mutkun ei osaa laskee ni siirty vähä enempi, soppii se siel olemaan ku vaihtaa ohjausvarren kierteityksen "epäkeskoksi" eli akselin pääs pitää olla ina enempi jengaa näkyvissä ku pitman armin puolella. samoten ohjausiskaria pitää pyöräyttää hiukan enemmän öljypohjaan päin.

on muuten ihan paskaa nuo ns "hd nivelet" ohjausvarresta molemmat päät paskana, eli kumit halaki ja klappia, vaik piti olla jenkkilän ns pommin kestävät, no ei näy kestävän pohjois-karjalan korpea tai venäjää, eli tehtävä jotkut viel raakemmat, ajastaan

nukkua pitäs ni nopsat kuvatukset vaan



tää korin pää oli se kun petti, liimasin pysyvästi kiinni ja vahvistin parin millin lapuilla, pitää seurata tartteeks tuo viellä lisää et lähteekö elämään koska ite liitos koripalkkiin on aika lapsellinen tuos orkkikses.



ens vklna vähän sipistelyä ja hiukan peltihommia etuloksuihin et sopii insa olemaan, nakkasin RC:n +3,5" jousien kaveriksi 40mm PU spacerit ja samas yhteydes poistin orkkis malliset kumilutit, mitkä lie toimittanu kitinäkumien virkaa jousen yläpääs, mut olivat hiukan hapertunu näillä muutoksilla auton stance osuu aika hyvin kohalleen, ko helemapalakin matkalla eroa etu ja takapään korkeudella on 12mm. takapäähän ei ny oo ihen heti tulossa muutoksia, ko tuntus pelaavan ok pl tuo panhardi. täähän tulee korottumaan automaagisesti, kunhan saa purkaneen sisustuksen helevettiin ja kevennettyä nuo puskimet vinssin paikkojen vaihoksen seurauksena jne. samoten persiistä lähtee tankin panssari ko meinasin et paan turvatankin "peräkonttiin" vinssin kaveriksi. samoten tasapaino muuttuu inan verran kun akut ja syyläri siirtyy myös tavaratilaan. tavetepaino ois jossain 1800-1900kg huitteilla nykysen 2100kg sijaan. tietty jos tähän tulee EXO ni silloha se paino taas heilahtaa ylöspäin mut oikein tehty kaari ei kyl nosta kauheena, sen 30-50kg tms..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #180  
Vanha 18.09.2015, 19:28
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

turasin sitten toisen puolen valamiiks noiden jousitusjuttujen osalta, sit alko taas hetkeks ahistaa ku nuo HD ohjausvarret on mutkilla ja ohjausvarren paat molemmat paskana, siis yhen keikan ajetut Heavy Duty malliset.. vittu noit jenkkien osia kun ei kestä käyttöö ja maksaa aivan homonaan, ni muutama tunti mettäs ja pillun päreinä kumet ja pallonivelet.. no, pitää huomenna tutkia saako niistä viel vai palaako viel rahaa enemmän, mitä oli budjetoitu seuraaviin muutoksiin. alkaa olla pikkuhiljaa aika selkee kuva paljo tälläsen vehkeen tekeminen maksaa ja vaik duusailee kaiken itte ni viis tonttua ei tunnu missään ku tekee "kilpuria"

tästki vehkeestä puuttuu sellasia halpoja juttuja kuten välitykset, turvatankki, takatukarit, etujouset (jep neki menee viel vaihtoon), marine mallin vesipumppu ja muutamalla satasella sekalaista asennustarviketta nii ja se etupään E-Locker..

no, jottei ois nii maanisdepressiivistä valittamista ni tein mie ihan oikeesti jotain hyödyllistä hallil ja nyt vois olla, ettei insa raavi ennee kiinni, seuraavas kunnon riiputukses sen sit näkkee et mite käyp, mut vois olla parempi ko edellisellä keikalla

kuvatusta, tuli pöläytettyy vähä sinkkiä pohjille, sinkkikori ni pohjat sinkkimaalilla



täs näkkee ettei siel puskimen takana enää kauheesti ole tavaraa, kahtotaan sit pysyykö leimasedät kannassaan ku nää muutokset oli ns sovittu konttorilla jo



huomeen vissiin sit vähä ohjauksen tutkailua/sepittelyä ja ohjaustehostimen litkujen vaihto, haisteluperusteisella analyysillä autosta on PALANU tehostajan nesteet mite lie mahollista mut tällee on päässy käymään :P
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #181  
Vanha 19.09.2015, 13:46
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
...haisteluperusteisella analyysillä autosta on PALANU tehostajan nesteet mite lie mahollista mut tällee on päässy käymään :P
XJ/ZJ-Jeeppien konehuoneet on tunnetusti h***tin jälkeen maailmankaikkeuden kuumimpia paikkoja, joten vanhoilla öljyillä ei ole kummoinenkaan homma polttaa niitä metsässä vääntäessä. Moskan tilalle vain oikeat aineet, niin pelittää ihan ilman mitään erillisiä jäähyjä.
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #182  
Vanha 20.09.2015, 08:40
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
sit alko taas hetkeks ahistaa ku nuo HD ohjausvarret on mutkilla ja ohjausvarren paat molemmat paskana, siis yhen keikan ajetut Heavy Duty malliset..
Jos ei nivelet kestä, niin hommaat Chevyn C/K30:n (ns. "1-ton" mallil) raidetangonpäät, ja siihen sopivat raidetanko ja välivarsi. Vaihtuu samalla ohjaus tuosta inverted-Y:stä inverted-K:ksi (ei ihan cross- over, mutta melkein). Tuossa ratkaisussa pitman arm ja olkavarsien päät pitää kairata isommalle kartiolle, mutta ohajusosat onkin sitten reilusti vahvemmat ja pitäisi kestää.

Lainaus:
no, jottei ois nii maanisdepressiivistä valittamista ni tein mie ihan oikeesti jotain hyödyllistä hallil ja nyt vois olla, ettei insa raavi ennee kiinni

...

täs näkkee ettei siel puskimen takana enää kauheesti ole tavaraa, kahtotaan sit pysyykö leimasedät kannassaan ku nää muutokset oli ns sovittu konttorilla jo
Eipä kai tuossa mitään pitäisi olla, omassa '98- mallin härpäkkeessä on vielä vähemmän tavaraa puskurin takana, ja etupäätä muokattu kaikkineensa aikalailla radikaalimmin eikä leimalla ole mitään sanomista ikinä ollut


Lainaus:
huomeen vissiin sit vähä ohjauksen tutkailua/sepittelyä ja ohjaustehostimen litkujen vaihto, haisteluperusteisella analyysillä autosta on PALANU tehostajan nesteet mite lie mahollista mut tällee on päässy käymään :P
Konehuoneessa on helposti 80-90 astetta lämmintä (jopa enemmänkin) ajon aikana - varsinkin metsässä - ja ohjaustehostimen liemille ei ole alunperin jäähdytystä. Nesteen lämmöt voi sopivassa pyörityksessä nousta pitkälti toiselle sadalle, eikä se tunnetusti tee ko. öljyille hyvää.

Itselle virittelin KJ- mallin Cherokeen ohjauksen coolerista keulille liemijäähdytimen, kyllä sekin jo tuntui auttavan. Ajattelin, että laitan vielä lämpömittarin ja liitän sen vaihtokytkimen kautta laatikon öljynlämpömittarin yhteyteen, niin voi tarkkailla mitä tapahtuu.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #183  
Vanha 20.09.2015, 11:52
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

miulla kävi kanssa mielessä et cooleri noille tehostimen litkuille tulee, vaikka nyt siellä on red linet sisässä. sinne keulalle tulee noiden parin muutoksen jälkeen sen verran tilaa et saan viellä moottoriöljyillekin jäähdyttimen (jos tarpeen).

mut ei menny niiku strömsössä litkujen vaihto, koitin kikertää varovasti paluuletkua säiliön päästä irti ja irtoshan se, nimittäin ihan irti asti muovitumppeineen päivineen.. sitten iski hätä kun auto sais niinku oikiasti olla nipussa ens vkl:na Retroa varten ja eikun savonrannalta Agitsulta hakemaan tehostajan pumppua, näkyy kasikoneisen säiliö käyvän heittämällä paikalleen ja kävis se pumppukin, kunhan eka fiksailis reijät kohalleen, mutta säiliön vaihdolla sitten sai ILMEISESTI toimimaan, painetestiä kunnollista ei saanu tehtyä kun auto hallissa perällä jnejne, eli katotaan mitä tulee.. se kasikoneen pumppu jäi kiihottamaan siinä mielessä, koska isompi kehänen hihnapyörä, niin josko tuonne sais hiukan enempi tehostusta, vai tuottaneeko sit viel enempi lämpöä huuhtelin järjestelmän ihan vimosen päälle ja silti sieltä tuntuu irtoovan jotain karstaa/paskaa, joka värjää nesteet hetkessä, eli liekö viellä tehtävä pariin otteeseen imupumpulla pikavaihto kesken kisan, jos tuo alkaa taas takkuamaan
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #184  
Vanha 20.09.2015, 12:05
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Eihän se isompi hihnapyörä tehostusta lisää, vaan päin vastoin vähentää. Iso pyörä = vähemmän kierroksia minuutissa kuin pikkupyörällä vastaavalla moottorin kierrosluvulla = pumppu tuottaa vähemmän.

Mulla kävi mielessä pienemmän hihnapyörän vaihto omaan, mutta alkoi pelottaako tuleeko maantiellä sitten liian vetelä ja tunnoton ajettava..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #185  
Vanha 21.09.2015, 00:35
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

tottapa turiset, pittääki viiä sorvarille malliksi jos pyöräyttäs vaikka jonku 10-15% pienemmän kiekon.. ja ei tuu, FSJ wagoneeris on paikallaanki täysin tunnoton ohjaus ja on just hyvä ku siihen eka tottuu mutku nyt oli puhetta nuista chevyn varsista jne, ni pittääpäs tutkia et löytyskö tuolta lavalta tehostajan pumpun lisäksi muita aarteita et jospa alkas naittelee GM van&truck divisioonan kamoja ohjaukseen.. ei meinaan joka reissun jälkeen millään jaksas vaihella niveliä aina paria kipaletta a 50 ekee kappale.. pitäs vissiin vähän opiskella tuota ohjauksen nivelistön rakennetta ihan niiku oikeesti, ko mite näis toimis apusimpukallinen malli, se simpanssi ottas paukut vastaan ja säästäs sitten ite pääsimpukkaa ja muita niveliä?
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #186  
Vanha 25.09.2015, 04:45
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Kehittelee jotenkin apusimpukan oikeanpuoleiseen etuaisaan, ja siitä oikeanpuoleisen ohjauksen rojuilla toteutus? Siihen vielä panhardin muutos toisinpäin. Helppoa!




..mutta kyllä nuo järeämmät raidetangonpäät pitäisi aika hyvin kestää, kun pelittävät ihan hyvin tonniluokan autoissa ja/ tai kohtalaisen rajua metsäkäyttöä näissä pienemmissä. Simpukka sitten tietysti jossain vaiheessa leviää.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 25.09.2015 04:47
Vastaa lainaten
  #187  
Vanha 25.09.2015, 08:45
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

joo jotain tuohon tarttee kehitella "talvitauon" aikana.. muuteki tulossa niin isot muutokset koriin jne, ettei enää ohjauksen uudelleenrakentaminen taija paljoo tyollistaa, tai kerkee sen tehä sit seuraavana talavena

pikku updeittiä, sepitin eilisen autoo retroo varten ja niin viaton yksilö, ettei noita paria hajonnutta juttua lukuunottamatta tarvinnu tehä edes öljynvaihtoo periin eli auto on ns "race ready" kute lontoolainen, tai ameriikan joe sanos, tietty pakkaamista lukuunottamatta, vissii miun ajohistorian aikana eka kerta ku 25,5h starttiin ja mitää ei ollu rikki :P hajooha se sit kisan aikana, sehä on aivan varma, mut mut toisella apparilla repes vähän nauru puhelimessa ku kysy et mite auto pelas koeajolla ja ko tuumasin et normaalia voimansiirron rätskämistä ja paukkamista ja epämääräsiä kolinoita lukuunottamatta toimii normaalist ja uusia ääniä ei oo tullu kauhulla ootan talvella olevaa leimaamista :P

enivei, Team G42 tavote ois ajaa ns täysi kisa-aika ja samalla kaavalla ku viime reissuskii, et jos ei omassa jäädä vikaks ni siittä ylöspäin kaik on plussaa, kuskin salatoive ois parantaa sijotusta TML:stä, mut taitaapi kyl olla nii kovaa sakkia stanuissa et se tuurilla ajettu kuudes sija ei mikkelissä parane
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!

Viimeksi muokannut PunisherFIN : 25.09.2015 08:48
Vastaa lainaten
  #188  
Vanha 25.09.2015, 17:39
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Liputan tän tiimin puolesta ehottomasti Muistaa aina sitten imasta norttia kun alkaa ahistaa, eikä nakkaa nilkkaa ojoon
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
  #189  
Vanha 28.09.2015, 20:50
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

pitää ny laittaa pientä kisarapsaa tms, lähinnä kuvia kun ei oikeestaan oo mitää kerrottavaa, auto pelas sillai ku oletti, sit yöllä vaurioitunu kardaani hirtti ittensä 14h ajamisen jälkeen ja sijotuksena 16/19 eli ei kovin vahvasti menny. koko aika ajamalla taktiikan mukaan ni näytti siltä et mahollisesti ois kolkuteltu 10 sakkia, mut täl kertaa näin.

tälleehä sinne pit lähtee, mut tult mutkia matkaan



koitan Ab3n ottamia kuvia vähän lainata, näky miun kuvatukset olevan vähä vajjaat

tähän se kisa sit tosiaan päätty



lisäks meni katin takaa loppuputkisto päreiksi, irtos siirrossa jostain ja pyöri vähän auton alla.. se toinen ylävesiletku (minkä unohin vaihtaa ennen kisaa) mut onneks oli letkua matkassa sit tosiaa yks alatukari halus purkaantua flexjointin puolelta, samalla kaavalla kun sillo meni se ylätukarikii. nii ja edelleen lämpöjen kans oli murhetta

muuteha tuo kinneri on aika perus, kuskille helppo auto ajaa, etenee hintasekseen pelottavan hyviten ja joustaa kyllä aivan riittämiin, ei löytyny mikkelistäkää paikkaa mis ois loppunu joustot kesken, maavara kylläki vinssattiin muistaakseni 14h nimiin ainoostaan neljästi ja sen verran tuli kateltua jälkiä et ajamalla meni monia sellasia paikkoja mis muut käytti vinssiä, sit ku viel kuski oppis pitää auton ehjänä ni täähä ois kilipuri

NO VITUT! kylhä mie tätä jatkojalostan sehä on aivan warma teen perkeles suomen kovimman pikkuluokkasen ja myyn sit valamiina ainaskii 500k euron ylihintaan, eli 505k eur ja sen alle ei tarjouksii kuunnella
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #190  
Vanha 28.09.2015, 21:09
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

pari otosta lisää, nää on Ab3:n ottamia sitten ku ite oon edellee kuski, enkä kuvaaja tai jotakii, tai sit miulla on vaa nii paska puhelin ettei otoksista sua selevee

täs vaihees meinas nousta verenpaine mut sain nielastua



hyvin näkkyy kiertyneen ja ei ees katkennu kokonaan



sitten tää viellä, varikolle oltiin menossa.. täs vaihees oikeestaan vaan nauratti.



tuhot, pl se tukari ku vähän niiku autossa paikallaan..

__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #191  
Vanha 05.10.2015, 07:24
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Thumbs up

Kilpurin varustus.


JEgoNEERissä kun kardaniin tuli samaa vaivaa niin vaihdoin putken paksumpi seinämäiseen ja hieman kovempaan.

Sunhan tarvii hankkia varuille etu- ja takakardaanit ja vetoakselit eteen ja taakse niin on kisoissa mahdollisuus ainakin kerran vaihtaa.

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
  #192  
Vanha 05.10.2015, 08:12
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

mie metästin tuota jordaania jo puol vuotta sitten mut en ala putken pätkästä maksamaan mitään viittä sadaa, käytetyistä siis.. tikut on, 2 kierrosta mukana aina.. tuo insa on vähän vittumainen voimansiirrolle, koska PITOA ON ja en ole viellä edes "hurjastellu" paineiden kanssa, loiva 0,5bar ollu tähän asti ja varaa ois laskee viellä, koska ei mitään eleitä, että eläs vanteella ja vasta raotettu ovee miten hyvin tuo alla oleva kierros venyy esteiden päälle..

nyt on sovittu kaupat eri jakiksesta ja meinasin et sompailen autoon traditionell NP231 ja SYE:llä tulossa. katotaan ne välitykset ja peltimuutokset kun saadaan eka muu voimansiirto kuntoon.

edelleeki ettei unohu niin tekolistalla on osien siirtelyä auton päästä toiseen, keula ja peräylitysten eliminointia, auton kokonaispituus lyhenee n 30cm noilla muutoksilla ja tankki häviää kantotutkan paikalta pois, samoten tarkotus on tehdä "liukulevy" tuonne pohjaan, että saa kivikoissa laskee suruttomammin, vaikka näkyyhän tuo kestävän raahata auton koko painollaan jakiksen varassa..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #193  
Vanha 05.10.2015, 19:33
Fruehauf-CJ Fruehauf-CJ ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.09.05
Sijainti: Rämpsälä, Finland.
Viestit: 605
Perusasetus

Kysäiseppä löytyisikö lähi sorvaamosta hydraulisylinterin aihio putkea. Jostain sellaisesta kangesta tuli teetettyä itselle.
Muutama lisämilli kardaaniputken seinämävahvuuteen niin ei tule kosketuksista lommoja. Lommoista putki lähtee kiertymään
Siullahan on paljon ehjää kardaanissa. Vaihtaa vaan putken
Ei pitäis maksaa viittäsataa!

Hieno veturi! Onko tämä Lappeenrannan suunnalta kotoisin?
Vastaa lainaten
  #194  
Vanha 05.10.2015, 21:48
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

joo tuo tuli tuo sylkkyputken käyttö vinkkinä jo sillon kisavkl:na ja katotaan nyt et saako tuon SYE jakiksen kiinni niin sit siihen tehtävä/teetettävä varakardaani tai tuhlattava rahaa, mut jatkossa varaosat mitkä kulkee kisoihin sisältää molemmat jordaanit ja tikku/murroskierroksen muutaman merkkikohtasen sähköosan jne lisäksi.

luumäeltä on juu, omistajat lappeenrannasta, tuttu auto varmasti monelle niinkun edelliset omistajansakin lupasin pitää wanhasta rouwasta huolta ja kunhan saan nää ritsapillut tieltä pois niin paneudun tuohon Autoon sitten vähän syvemmin, nytte homma on menny ajellessa ja opiskellessa ja tutkiessa, kun on sellasen sukupolven ajopeli, ettei oikein ole tuttua kamaa miullekaan
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #195  
Vanha 05.10.2015, 22:09
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Paahan hösselikks sen kardaanin kanssa ja tuu Ilomantsiin ajamaan!
Vastaa lainaten
  #196  
Vanha 06.10.2015, 19:30
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

perkele ku nää etelän hetelmät tarvii sähköö tai jotain ja pitäs muka töitäki tehä välillä miulla olt tarkotus tulla pikkujeepillä makkaranpaistoon, mutku prkl pari muuttujaa ja leimaaminen venyy vissii tulevaisuuteen.. mut jos sais leimattua, ni joutashan tuota naatiskeelemaankii tai sit tietätän vaa uuven senttii pidemmän putken tutulla koneistamolla ja auto nippuun
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #197  
Vanha 10.10.2015, 00:31
mikaelt:n Avatar
mikaelt mikaelt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.11.08
Sijainti: Mikkeli, Otava
Viestit: 1.282
Perusasetus

Oli muutes aika vaikuttavan kuuloinenkin se ylävesiletkun posahdus! Ja hienot höyryt...Just kyselitte kartaaneita, kun pajeron jousia vaiheltiin ja minuutin päästä POKS!
__________________
----------------------------------------------

Team Tostanoin Facebookissa

www.maasturistit.fi
www.etsama.com
------Offroad team Over the Hill---------------
Vastaa lainaten
  #198  
Vanha 11.10.2015, 01:39
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

kylhä se aika hyvin mossahtaa ku tuol järjestelmässä on jenkkiläiseen tyyliin kuitenki muistaakseni 16lbs paine ni ei siinä ihan vieressä haluis olla pojat kyl ihmetteli ihan ääneen et miun hermoilla ei tullu mitää itkupotkuraivaria, ei sen kardaanin rullautuessa, eikä sit tuon vesiletkunkaa kanssa, mehä sepiteltiin se kuntoon ja käytiin hakemas yleisörasti (peruutus) viel etuvetosena ja aamulla sit sain kuulla et tuossa paskeessa on jakis lukossa hitaalla ni ois voinu käydä mönkimässä ne muutki yleisörastit ihan turvallisesti, mutku alkujaan oli luulo et visko on edelleenki pelissä ni on vähän turhan arvokas palikka paskoo muutaman pisteen takia, ni jätin sitten riskaamatta, ei kyl ois pitäny mut ens kerralla tiiän ja tuohon on muuteki tulossa NP231 ni sit pitäs loota linjan olla ns bullet proof ku laatikkona AW4 ja siihe sit tuo pomminvarma ketjumallinen perään..

kuha ny saan tuon käyttiksen kulkemaan ja leimaan ni kahtotaan sit tätä vekotinta, tosin taitaa mennä worryn jälkeen jo aika, eli enne sitä ei maha olla aikaa duusailla mitään suunnistusvehkeeseen, eipä tuol oo ny kisojakaa ni ei niin kiiru ole
meil ku on pari visioo ny tän offailu ajohomman suhteen, lähipiiri jo tietääki suunnitelmat, mut sen verran piätän hulluja jännitykses vihjaamalla et halliin on tulossa neljäs jeeppi ja sil tullaan ajamaan tulevaisuudessa aivan vitun lujaa
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #199  
Vanha 11.10.2015, 14:20
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.204
Perusasetus

Tää on ihan mielenkiintonen projekti, usein tulee lueskeltua vaikken osaa mitää kommentoidakkaa

Hyvin menee
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
  #200  
Vanha 11.10.2015, 14:28
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
..sepiteltiin se kuntoon ja käytiin hakemas yleisörasti (peruutus) viel etuvetosena ja aamulla sit sain kuulla et tuossa paskeessa on jakis lukossa hitaalla ni ois voinu käydä mönkimässä ne muutki yleisörastit ihan turvallisesti, mutku alkujaan oli luulo et visko on edelleenki pelissä
Ei tämänikäisessä ainakaan alunperin pitäisi olla 249- jakiksessa hitaalla puolella kiinteäksi lulkitusta, se tuli vasta '96->
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeep Grand Cherokee -93, "Grand ZJappa" WinChester Maasturiprojektit 133 09.09.2014 20:49
Myyty Jeep Grand Cherokee "Grand ZJappa" 2600€ WinChester O/M/V Ajoneuvot 1 14.07.2014 22:26
Myyty Jeep Grand Cherokee Limited -96 4,0L "Safarioffari" WinChester O/M/V Ajoneuvot 0 19.01.2014 12:12
Jeep Grand Cherokee -93, "Black ZJeep" WinChester Maasturiprojektit 15 15.03.2013 22:26
Ostettu Jeep Grand Cherokee -93-99 (ZJ) jakolaatikon 5v "vaihdekaavio" WinChester O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 04.01.2013 22:04


Sivu luotu: 04:26 (GMT +2).