Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #126  
Vanha 09.07.2015, 14:32
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Perusasetus

Boxi.


Tänään hajin postista paketin Muuriselta joka sisälsi XJ:n ohjaussimpukan ja tuon tihku boxin. Boxi kiinni ja kaikki rupesi toimimaan!

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
  #127  
Vanha 11.07.2015, 18:26
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Perusasetus

Simpukka, tihku boxi ja iskarit.


Muuriselta tuli asiallisesti pakattu paketti joka sisälsi ohjaus simpukan ja tihku boxin.
Boxi jo asennettu ja tarvii koittaa jos kerkeisi ennen FJDCn kesätreffejä simpukankin vaihtaa.


Takaiskari sai niin kipeää Kulmassa jotta tilalle vaihdetaan tallist löytyneet vähän käytetyt.
Alapäästä tarvii saada teräsholkki pois ja yläpään kiinitykseen tarvii tehdä kulmaraudat jotta saa sopimaan.


t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
  #128  
Vanha 15.07.2015, 21:40
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Perusasetus

Snorkkeli.


Viimeksi Kulmassa tuli tehtyä vesistön ylitys ja siitä sain kipinän tehdä vihdoin ilmanotolle hieman paremman reitin.
Kuvassakin vasemmassa etulyhdyssä vielä vettä ja alkuperäinen ilman otto oli sen takana.

Snorkkelin lähtö konehuoneessa.


Sama konepelti kiinni.


Kiinitykset vielä puuttuu ja putki on jo kumimaalattu maastovihreäksi.

Snorkkeli kiinni, takaiskarit kiinni, nivelten rasvaus ja tavaroiden pakkaus niin, oltais valmiita kesätreffeille.

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 16.07.2015 10:57
Vastaa lainaten
  #129  
Vanha 15.07.2015, 21:43
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.071
Perusasetus

Nyt ei kuvat onnistunu, molemmissa on pelti auki
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #130  
Vanha 15.07.2015, 21:49
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Nyt ei kuvat onnistunu, molemmissa on pelti auki
Onhan tuokin parempi kuin että olis rakentajalla ollut pelti kiinni
Vastaa lainaten
  #131  
Vanha 15.07.2015, 22:32
Late_:n Avatar
Late_ Late_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 04.04.10
Sijainti: Hamina
Viestit: 979
Perusasetus

Mulla oli samaa vaivaa Zjeepin ohjauksessa. Aamulla pari ekaa käännöstä pirun jäykkä ja mitä kauemmin seisoi niin sitä jäykemmäksi muuttui. Korjaantui samalla kun vaihdoin vettä täynnä olevan muutenkin huonon ohjaustangon nivelen uuteen.
Vastaa lainaten
  #132  
Vanha 16.07.2015, 16:56
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Perusasetus

Valmis.. vai onko??


Sain pelin nippuun ja ajoin pukeilta pois niin johan meni jarrupoljin pohjaan ja merkivalo sytty. Mittä helv...???

Taka jarrunesteen säilö melkein tyhjä ja alle kattoessa vasen takapyörä märkä??
Kulma ylös, pyörä ja jarrurumpu pois niin, johan näkyi että toinen mäntä oli pullahtanut ulos.
Kävin US-Partsista uuden jarrusylkyn hakemassa niin olihan noitakin tietty kahat eri mallia ja silmällä valkkasin pienemmän joka sitten olikin oikea.

Tutkin sitä vanhaa sylinteriä niin toinen mäntä oli ruostunut kiinteäksi ja näin toinen pullauttanut nesteet pihalle.

Eiköhän varmaan päästä huomenna matkaan.

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 16.07.2015 17:02
Vastaa lainaten
  #133  
Vanha 21.07.2015, 08:41
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Perusasetus

Ohjaus muljuu maantiellä? Eli, ei leimakunnosssa.


FJDCn kesätreffit käytiin ajamalla viettämässä ja samalla koeajamassa Cherokeeta.

Maantiellä ohjauksessa tuntuu välys ja meno on muljuvaa. Urissa ja asvalttipaikojen reunoissa hakee yllättäen suuntaan jos toiseenkin?

Täytyy ottaa tosta tallista seisovasta tukivarret eteen kun se ei niitä tarvi vielä.
Rattiakselissa tuntuu edelleen välys vaikka sinne tiukemman kahdesta valitsin.

Maastossa toimii hienosti eikä saatu edes mitään rikki.


t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 21.07.2015 08:57
Vastaa lainaten
  #134  
Vanha 21.07.2015, 10:41
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti
Maantiellä ohjauksessa tuntuu välys ja meno on muljuvaa. Urissa ja asvalttipaikojen reunoissa hakee yllättäen suuntaan jos toiseenkin?

Täytyy ottaa tosta tallista seisovasta tukivarret eteen kun se ei niitä tarvi vielä.
Oliko sinulla säädettävät tukivarret? Jos ei niin siinä jo yksi syy surkeaan ohjaukseen, caster on ihan persiillään. Onko panhard ja kaikki raidetangonpäät varmasti välyksettömät? Minkä verran uudessa käytetyssä simpukassa oli välystä, oliko simpukan välys (hammaskosketus) ja laakereiden esijännitys säädetty kohdalleen? Mihin asetukseen auraus on säädetty? Onko panhard ja välivarsi samassa kulmassa?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #135  
Vanha 21.07.2015, 12:46
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Nii paljo monelle tarkistettavaa et ostetaan uus ohjaus iskari ja sen jälkee syytetään renkaita
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #136  
Vanha 21.07.2015, 14:00
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
Nii paljo monelle tarkistettavaa et ostetaan uus ohjaus iskari ja sen jälkee syytetään renkaita
Ihan tosissaan puhuen, hämmästyttävän monet vaihtaa ohjausiskarin ja luulee korjanneensa ohjauksen viat, kun uusi jämäkämpi iskari vaimentaa pahimmat väljät tai woblaukset pois.. mitään ei ole korjattu, mutta hyvä tuli
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #137  
Vanha 21.07.2015, 23:44
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Ihan tosissaan puhuen, hämmästyttävän monet vaihtaa ohjausiskarin ja luulee korjanneensa ohjauksen viat, kun uusi jämäkämpi iskari vaimentaa pahimmat väljät tai woblaukset pois.. mitään ei ole korjattu, mutta hyvä tuli
mä en oikeastaan edes ymmärrä mitä hyötyä tehostetussa autossa on ohjausiskarista, en ole nuukana löytänyt mitään syytä asentaa moista
Vastaa lainaten
  #138  
Vanha 22.07.2015, 08:14
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.071
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
mä en oikeastaan edes ymmärrä mitä hyötyä tehostetussa autossa on ohjausiskarista, en ole nuukana löytänyt mitään syytä asentaa moista
Paitsi että asetuksen mukaan, auto, jossa on uutena ollut ohjausiskari, sitä ei saa poistaa...
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #139  
Vanha 22.07.2015, 08:53
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
mä en oikeastaan edes ymmärrä mitä hyötyä tehostetussa autossa on ohjausiskarista, en ole nuukana löytänyt mitään syytä asentaa moista
Kyl se kivasti estää voblauksen muodostusta, sit kun renkaina on 37" tai isommat. Vaikka kuinka olis ollakseen nivelet kunnossa, niin aina joustaa puslat sen verran et isot kumit löytää ne välykset.
Vastaa lainaten
  #140  
Vanha 22.07.2015, 09:23
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Kyl se kivasti estää voblauksen muodostusta, sit kun renkaina on 37" tai isommat. Vaikka kuinka olis ollakseen nivelet kunnossa, niin aina joustaa puslat sen verran et isot kumit löytää ne välykset.
Ainakaan 35" renkaat ei vielä itselläni Cherokeessa kaivannut iskaria. Tällä hetkellä on Grandissä alla 32", niillä ei ainakaan kaipaa..

Toki isot kumit aiheuttaa ongelmaa helpommin, mutta siinä taasen voidaan miettiä että onko akselintuenta ja ohjauksen osat (tai koko akseli) silloin turhan heiveröiset.. eihän kuorma-autossakaan renkaat woblaa, eikä useimmissa taida mitään ohjausiskaria olla
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #141  
Vanha 22.07.2015, 09:24
VOLIATTI VOLIATTI ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.02.09
Sijainti: vantaa
Viestit: 743
Perusasetus

Kyllä se iskari on ihan hyvä senkin takia että säästää sitä simpukkaa metsässä tulevilta iskuilta,
Vastaa lainaten
  #142  
Vanha 22.07.2015, 10:01
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Perusasetus

Tukivarsia ja ohjauksen osia.


Tosta tallista seisovasta moottorivikasesta saan säädettävät alatukivarret ja säädettävän panhardtangon ja taidan samalla ottaa toimivammat jousetkin eteen.

Eli tutkimukset jatkuu.

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 22.07.2015 10:17
Vastaa lainaten
  #143  
Vanha 22.07.2015, 23:25
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
eihän kuorma-autossakaan renkaat woblaa, eikä useimmissa taida mitään ohjausiskaria olla
Joo, mut niissä sitten käytetään pyöreitä vyörenkaita ja suoria 22,5" vanteita. Eikä suinkaan vanhoja rättirenkaita 15" vanteella.
Ja mm. meillä välitelillinen scania voblas iihan vitusti 50-70km/h nopeuksissa siltä väliteliltä. Lopulta rikko jopa joustintuet, jotka tulee rungosta alaspäin ja joihin norrat kiinnittyy. Ei asettunu muute, ku laittamalla kokonaan uudet renkaat uusilla vanteilla, jotka oli millilleen tasapainotettu.
Eikä ne entisetkään renkaat mitenkään täristäny sitten muissa autoissa.

Btw, mulla woblaa mäyris jarruttaessa, vaikkei nivelissä oo edes väljää. Syytä ei oo löydetty, mut pitäs löytää mahollisimman jykevä ohjausiskari... Mistä niitä keskittäviä sai tilattua?
Vastaa lainaten
  #144  
Vanha 25.07.2015, 11:22
mikaelt:n Avatar
mikaelt mikaelt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.11.08
Sijainti: Mikkeli, Otava
Viestit: 1.282
Perusasetus

Mulla woblaili...tai yritti jompaan kumpaan sivuun, lähinnä jarrutuksissa tuo jeeppi. Vaihdoin sitte eillen alatukivarret, jotka jo 5v ollut hyllyssä. Vanhat vakiot oli puslistaan ihan löysät ja pultin holkit oli kuluneet soikeaksi. Katsastusmieskin ihmetteli keväällä vetelyitä, mutta nosturilla ei väljää löytyny nii leima tuli niiltä osin. Mutta sitten kun jarruttaa ja auton painosta iso osa tuli etuakselile tuntui vetelyt...
- Aika monta cherokee projektia aktiivisena nykysin täällä !
__________________
----------------------------------------------

Team Tostanoin Facebookissa

www.maasturistit.fi
www.etsama.com
------Offroad team Over the Hill---------------
Vastaa lainaten
  #145  
Vanha 26.07.2015, 12:00
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Perusasetus

Panhard tanko.


Nyt vaihdettu toisesta autosta säädettävä panhard tanko ja sillä meni heti etuakseli keskelle autoa.
Oli siinä ylemmässä pallonivelessä jotain outoa, tosin en saa ruuvipenkissä siihen mitään välystä vaikka irroittaessa olin moista näkevinäni?

Tuossa toisessa onkin ylätukivarret vakiot ja alatukivarret onkin vain rasvanipoilla olevat putkimalliset, ei säädettävät.

Koeajan välillä ja sitten vaihdetaan lisää osia jos paukkuu ja kolisee.

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
  #146  
Vanha 24.08.2015, 09:36
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Perusasetus

Katsastus remonttia.


Nyt jatketaan taas tämän tutkimista.
-uusi simpukan ja rattiakselin välinen akseli tilattu väljien tilalle.
-käsijarru ei toimi?
-peruutusvalio ei toimi?
Tutkitaan.

t. Ismo M
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
  #147  
Vanha 24.08.2015, 15:29
hitsaa hitsaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.09.12
Sijainti: Stadi
Viestit: 420
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti
-käsijarru ei toimi?
Taitaa (valitettavasti) olla niin, että käsijarrut näissä toimii vain sen mitä katsastuksessa tarvitsee, ainakaan itse en ole saanut säätöä pysymään muutamaa päivää/kahvanvetoa pidempään
Vastaa lainaten
  #148  
Vanha 24.08.2015, 21:50
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Perusasetus

Käppäri?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hitsaa Näytä viesti
Taitaa (valitettavasti) olla niin, että käsijarrut näissä toimii vain sen mitä katsastuksessa tarvitsee, ainakaan itse en ole saanut säätöä pysymään muutamaa päivää/kahvanvetoa pidempään
No sehän riittäisi.
Tossa omassa -85 mallissa muistaakseni käsijarru on aina toiminut hyvin, onko tässä -91 mallissa sitten jotenkin huonommat vermeet?

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 25.08.2015 21:20
Vastaa lainaten
  #149  
Vanha 28.08.2015, 19:02
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Question

Vapaakytkin automaatin kyljestä irti?


Mittaamalla liittimestä niin ei tule kontaktia parkkiasenossa napojen A ja E välille joten tarvii tuo sitten irroittaa ja putsata.

Mitenkäs tuo vapaakytkin irtoaa? Ylä pultin irroitin vaan on tiukassa vielä kuin tauti? Tuleekos sieltä öljyä?

Tarvii kysellä kun en oo moista ennen irroittanut.

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 28.08.2015 19:12
Vastaa lainaten
  #150  
Vanha 28.08.2015, 19:29
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Tiukassa se yleensä on, varovasti irrottamalla saa kyllä ehjänä pois. Itse ei sitä ikinä tarvinnut irrottaa, mutta sen mitä muistan niin hieman sitä pitää yleensä kääntää ja vääntää ruuvarilla että lähtee irti. ...vaaaroovaaastiiii...

Tuossa vielä muutenkin asiasta lontoon kielellä:

http://www.cherokee-jeep.com/1-2swremov.htm
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
91 XJ cherokee, "Kaksikäyttöauto" Rytari Maasturiprojektit 487 05.10.2020 22:19
Myyty Jeep Grand Cherokee Limited -96 4,0L "Safarioffari" WinChester O/M/V Ajoneuvot 0 19.01.2014 12:12
Jeep Grand Cherokee -93, "Black ZJeep" WinChester Maasturiprojektit 15 15.03.2013 22:26
Myydään Jeep Cherokee XJ 1995 4.0i H.O. Automatic "Country" asvirkku O/M/V Ajoneuvot 1 28.03.2011 15:04
Myydään JEEP CHEROKEE 4.0 HO AUT. LIMITED -92 "EUGENE" jeepisti O/M/V Ajoneuvot 0 24.03.2011 22:02


Sivu luotu: 21:07 (GMT +2).