![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#676
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() EDIT: Siis tuossa rd28t mosassakin kun hakee mosan koodilla, niin antaa vaparin kärjet. Sitten kun ettii kärkien virallisella koodilla, niin tulee Isuzu 4BD2 kärjet, joitten pitäisi sitten passata.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. Viimeksi muokannut Kala92 : 05.12.2014 09:03 |
#677
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
joo löysin ebaysta tälläsen missä on jotain listaa siitä mihin sopivat.. http://www.ebay.de/itm/Einspritzduse...item1c1a10a3b3 Sain eilennä käsiini toiset suuttimet, aattelin hakee tiivisteet ja koittaa niillä miten rokkaa.. nää mitkä irrotin omasta lähti kaverille testaukseen, muttei oo kuulunut vielä mitään... nuo 211 kärjet on jouten jos rupee toimii auto.. en tiiä onko mahdollista, että ois laitettu patrollin runkoihin väärät kärjet vai onko toi koko runko sitten jostain muusta vehkeestä... Kovasti oon yrittänyt rapustella ja käännellä, mutta mun mielestä siellä ei tiivistettä ole pohjalla.. ellei se ole alumiiniä ja tosi kovassa kiinni.. |
#678
|
|||
|
|||
![]()
Syöttö pumppu löysällä. . Onks mitään ajotusmerkkiä mihin sen voi kääntää? ? Tai siis melkovarmasti vika siinä
|
#679
|
|||
|
|||
![]()
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=61242 on ..
![]() |
#680
|
|||
|
|||
![]()
Jaetaans kokemuksia jos jollekkin näistä on vaikka apuja tulevaisuudessa..
Suuttimet vaihdettu.. sain käymään niin kolkotti ja rytkytti.. lämpeni hiukka niin kolis vaan sillon tällöin.. no availin taas suutin putkia... ykköseen kun koski lenkillä pumpun päästä niin rupes kolisee.. rupesin tutkailee niin syöttöpumpun mutterit kaikki löysällä.. ni aikani etin tota jakomerkkiä ja se suunnilee kohalleen into piukeena että löyty vika.. sitten kaameen sahaamisen jälkeen tulille.. kävi vielä huonommin pumpun käännön johdosta rupes kuitenkin ryntäilee ja kolistaa... tästä päättelin että ei saa ainetta.. tässä taas yks syy varmasti tähän mun ongelmaan.. jäi putsaamatta ja koittamatta kun tuli kotia kiire, mutta koitetaan huomenna josko vihdoin ja viimein sais toimimaan.. ei kellään oo kuvaa miten letkut tulee suodattimille yms.. kun se on ohitettu ja varmaan tän takia justiinsa... |
#681
|
|||
|
|||
![]()
Oisko noista mitään apua. Tsori huanot kuvat ku pimees kävin napsasemas yhtäkkiä
__________________
Voima uupuu, mutta ääntä löytyy! |
#682
|
||||
|
||||
![]()
Tarkoittaako tämä sitä mitä luulen?
|
#683
|
|||
|
|||
![]()
on apua kuvista.. kiitoksia.. saa oman systeemin toimimaan nii ei oon enää niin hirveesti rävellyksiä..
![]() |
#684
|
|||
|
|||
![]()
Nyt käy muttei vieläkään kaikilla nyt on 5 sylinteri pois pelistä tuntuis että sinne ei tuu ainetta ku avaa putken. .
![]() |
#685
|
||||
|
||||
![]()
Revit nyt vaan ne kaikki putket vekkaan ja ajat sen pumpun läpi 4% sekotussuhteella löpöä/öljyä. Sitten paineilmalla putket puhtaaksi. Putket kiinni ja 2% seosta pöntöstä ja auto käyntiin. Annat käydä tunnin ja pistät sen jälkeen ottamaan kamaa oikeasta tankista ja kokeilet kuin spelaa. Jos käynti muuttuu kun otat erillisestä kannusta kamat käyntiin, niin tankin linjassa vuoto. Tosin epäilen tätä jos kerran vitos pytty on ainut mikä ei pelaa. Toi voiteluhoito auttaa monesti hetkellisesti, mutta jos pumppu kulunu, niin ei sille enää mitään voi kuin uuden pumpun laitto tai korjaus.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#686
|
|||
|
|||
![]()
ittellä samammoisia oireita tuon oman kanssa vähän aikaa sitten, kylmänä jos auton perä oli alempana ku nokka niin röpelsi ja yski ja potki käydä vajailla pitkän aikaa, runttaamalla alko käymään kaikilla kuudella, korjaantu suodattimen vaihdolla ja naftaletkujen liitoksien kiristyksellä. eli ts.pääs haukkaan ilmaa jostain ku seiso. Onko ilmailtu kaikki tsydeemit? Muistaakseni uskalsi avata mut en sitte varmaks mee sanoon kyllä näin la iltana
![]()
__________________
Voima uupuu, mutta ääntä löytyy! |
#687
|
||||
|
||||
![]()
Kellään ylimääräsenä tollast sinistä monitoimirele hardelliä mikä noissa kuvissa näkyy. On sitten sellanen kikare että tekee vaikka mitä
![]()
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
#688
|
|||
|
|||
![]()
Mitä se tekee / Mihin sitä tarvii?
|
#689
|
||||
|
||||
![]()
Se ohjaa valoja ja hehkuja ja kaikkee muutakin jollain tapaa....Otat sen pois niin on pelkkä nappihehku ja valot ei toimi kun katkaisijasta. Virallisesti on valomuistinrele kai nimeltään varusteena vain scandinaavia autoissa.
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
#690
|
|||
|
|||
![]()
Tuon releenhän tilalle käy ihan joku 24vdc kelajännitteellä oleva monitoimirele misä useat kärjet joita pystytään ohjaan veto tai päästöhidastetusti...ja säätään niitä ohjauksia.
__________________
Voima uupuu, mutta ääntä löytyy! |
#691
|
||||
|
||||
![]() kyselläänpä vieläLainaus:
![]() castrol, mulla on ainakin ylimääräisenä tommosia sinisiä releitä jos tarviit. ![]() |
#692
|
||||
|
||||
![]()
Hmm Mulla on -44 et vanteet ja muutoskatsastettuna 160 patikkaan. -35 et vois just mennä... 20mm on varaa jos kerta ton verta on -44 vanteella raidepäähän .Toki joutuu vähän liparetta laittamaan kumista mutta hyvä tulee. Joo jos on ylimääräsiä niin laittele yv-viestiä niin hoidellaan ne businekset sitä kautta. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=135547 Tosta linkistä näkyy kuinka paljon tulee ulos.
Nyt ainakin mulla ottaa -44 latiin kiinni kun kääntää kaikki mutta sen saa säädettyä kauemmaksi kyllä. Toki pikkusen kääntyminen maastobussilla jäykentyy mutta kyllähän sitä jaksaa vekslailla =)
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. Viimeksi muokannut Castrol : 06.12.2014 20:18 Perustelu: Tietoja lissee |
#693
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#694
|
|||
|
|||
![]()
5 pytty kun ei ollut mukana .. sen jälkeen avattu siitä pumpun päältä se liitos.. ei mitään ihmeellistä näkynyt.. ainettakin oli ylärajalle asti,..
aattelin vaihtaa 5 ja 6 keskenään.. vedin vissiin liian tiukkaan eilennän paluupuolen mutterit kun sain sen putkihässäkän sököksi,, (saa tarjota jos jollain ylimääräsenä..) no vaihtelin suuttimet ja jätin paluu puolen irti.. .. käymään 6 pimeenä.. eli siis vika siirtyi.. mutta suutn putken kun avaa nyt tuntuu tulevan tasasesti ainetta jokaiseen.. mutta kutosesta ei tullut ylivuodosta ainetta ollenkaan pihalle tosin ei paljoa muistakaan.. päätin rohkeena avata sen "rikkinäisen" suuttimen.. siellä ei ollut dieseliä kun nimeksi.. putsailin ja puhaltelin yms.. laitoin kasaan .. käynti ehkä hiukan parantui ja jotain vaikutusta on kun avaa putken, muttei vieläkään tuu ylivuodosta mitään ?? ja kaikista hauskinta, että nää on irrotettu patroliin koneesta (vaparista) niin kärki numero oli bdn0sd21.. eli taas eri kun mitä vanhat ja mitkä tilatut kärjet.. .. nää "uudet suuttimet" oli toimivat, mutta mistä niistäkään tietää.. ja Mäkin aloitin lauantain siinä vaiheessa kun ne paluu linjat män paskaks.. kun oliskin rahnua ni veisin kiusallaa ihan koko auton pajalle,että laittakkaa kuntoon, mutta taidan jatkaa sitä lauantain viettoa.. ![]() ![]() |
#695
|
||||
|
||||
![]()
sd21 on sd33 mosaan sopivat suuttimet. Oli turbo eli ei. Sinulla on suutin paskana jos vika siirtyi.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#696
|
|||
|
|||
![]()
heip.mistähän mahtais saada gr patrolin 39.2mm imuventtiilit suomesta,luettelot tarjoaa 39.00.
|
#697
|
||||
|
||||
![]()
se on -32 mikä passaa sekä 160 koppaseen, että Y60/Y61 ettei tule "liiaksi" ulos kaaresta, tarttee jonkuu 3-5cm laittaa kaaren reunaan listaa, että kuvio jää sisäpuolelle levikettä. tuolla ET:llä ei saa täysissä sisäänjoustoissa osumaa mihinkään jos se rengas muuten pyörii alla. nii ja vaikka kuin tarjoovat tuota tojo ET:tä eli -44 niin elä laita, jos on yhtää taipumusta woblaukseen ni tojovanteilla saat sen VARMASTI woblaamaan.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Viimeksi muokannut PunisherFIN : 08.12.2014 00:13 |
#698
|
||||
|
||||
![]()
Eiköhän tuo 39.00 ihan tolerannssin sisällä ole. Venttiilien pituuksissa on kahta vaihtoehtoa.
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
#699
|
|||
|
|||
![]()
tänks.
|
#700
|
|||
|
|||
![]()
Koneen omat suuttimet kävi kaverilla penkissä.. toiset mitkä ostin on nyt heinolassa kunnostettavana kärjillä jotka tilasin..
koneen omista suihkuista : Avautmispaineet 300-800psi 20-55bar siis.. ja kaks oli 300psi suutinta kusi.. Nyt odotellaan soittoa dieselpisteestä .. antoi omalle lompakolle sopivan kustannusarvion.. siitä lisää kun suuttimet on kourassa.. |
![]() |
|
Luokat |
patrolli |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5057 | 16.07.2025 22:43 |
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 227 | 15.08.2020 20:03 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |