Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1901  
Vanha 31.01.2014, 17:15
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Kiitos ^

Kolmisen tuntia ku pulttaili ja kiroili ni oli kytkin pöydällä. Painelaakeri oli antautunu.

Ps. Vihaan tollasia etu jousia
Vastaa lainaten
  #1902  
Vanha 31.01.2014, 19:33
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
Kiitos ^

Kolmisen tuntia ku pulttaili ja kiroili ni oli kytkin pöydällä. Painelaakeri oli antautunu.

Ps. Vihaan tollasia etu jousia
Kiitos kiitos...

On tuollanen tullut pultattua irti melkeempä maajalassakin, ja pienen vesisateen ollessa päällä. ja jakolaation ollessa perässä... Kyl siin jokunen kirosana tuli, kun ei alustakaan pitänyt vettä ja ku vaihteistolle armoton tarve. Eihän tuo muuten niin paha rasti ois ollut, mutta joku ehti taka-akselin myydä siit ja sen takia jäänyt pihalle ja ku ei sopivaa nostokalustoo et ois sisälle saanut.

Onhan nuo jouset vähän perseestä, vaikka Pajerossakin vääntöset ees. Mut siin saa vaihteiston kyllä irti ilman et tarvii noin helkkaristi kikkailla.
Vastaa lainaten
  #1903  
Vanha 31.01.2014, 20:25
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Plussaa kyl keppien irrotuksen helppoudesta ja siitä et laatikon pulttei avatessa mahtuu kädet ympäri laatikon.
Vastaa lainaten
  #1904  
Vanha 01.02.2014, 17:17
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
Plussaa kyl keppien irrotuksen helppoudesta ja siitä et laatikon pulttei avatessa mahtuu kädet ympäri laatikon.
Ja se on vielä helpompi tehä jos on 75 mm korinkorotus.
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #1905  
Vanha 01.02.2014, 17:31
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
Plussaa kyl keppien irrotuksen helppoudesta ja siitä et laatikon pulttei avatessa mahtuu kädet ympäri laatikon.

Oikeestaan ainoot v-mäiset pultit tuossa on startin pultit, jos ei oo koppa nostettu yhtään. Alin on millanen on, ja ylempi kopankorotuksella helpompi ku voipyöräkotelosta käsin aukoo.

Mut tiedän tapausken, jossa startin vaihdossa on imusarja irrotettu ja sen jälestä pultteja metsästetty ku tipahtaneet... Mut saa kyllä paikallaan ollessakin vaihdettua. Tehty -12 syksyllä Miilurannan suunnalla sivaitsevalla turvesuon laidalla tuo vaihto kentällä ihan. Ja koppa vakiokorossa siellä.
Vastaa lainaten
  #1906  
Vanha 01.02.2014, 18:24
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Hämmästyin kyllä kuin hyvin tilaa vakio korossakin.

Hämmästyin myös kuinka vmäinen oli se startti irrottaa :

Tänäå laitoin uuden kytkimen ja työnsin laatikon takas. Meni todella helposti takas

Oikeestaa enää keppi startti saa nähä mitä sen kans keksii. Eiköhä se sinne mee takas ku hetken kiroaa en kyllä ihmettele jos joku on imusarjan irrottanu jos meinaa tarvis siel kolossa johdotkin irrottaa ja laittaa takas ni itku tulis
Vastaa lainaten
  #1907  
Vanha 01.02.2014, 19:27
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pekezzi Näytä viesti
Onko NIPPAN saanu auton kulkeen suoraan?
Usko huvikseis! .
Enkä ou kehanna ressata asiasta, takavedolla edelleen ei oo minkäänlaista vetelyä havaittavissa... Eikä nelivedollakaan vetele kunhan ei ajele 40km/h kovempaa xD
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
Vastaa lainaten
  #1908  
Vanha 02.02.2014, 09:45
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Kuntoonhan se tuli. Startin kanssa ei ongelmaa. 2min ni oli kiinni. Ylä pultti ylä kautta akun vierestä parilla jatkolla ja nivelellä. Ala pultti etu akselin etu puolelta.

N.8h siinä meni. Kytkimen työsylinterin ala puolelle jäi tyhjä pultin paikka? Ei kiinnitä mitään, oisko maadoitukselle paikka. Ei siinä kyllä voinu mitää ollakkaa.

Nyt ois aisin kytkin sarja ylimääräsenä. Levy on 1mm ohkaisempi kun samanlainen uusi ja painelaakeri on loppu. Asetelma ok. Joku aika sitten uusittu tuokin sarja. Oisko sitte painelaakeri jääny vanha ja nyt antautu.
Vastaa lainaten
  #1909  
Vanha 02.02.2014, 11:00
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nippan Näytä viesti
Usko huvikseis! .
Enkä ou kehanna ressata asiasta, takavedolla edelleen ei oo minkäänlaista vetelyä havaittavissa... Eikä nelivedollakaan vetele kunhan ei ajele 40km/h kovempaa xD
Apusimpukkaan kannattaa sorvata pronssista ne holkit niitten muovisten tilalle. Auttaa kummasti...
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #1910  
Vanha 02.02.2014, 18:28
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

taitaa enempi olla ominaisuus kun vika tuo vetely näissä kingeissä, jaappanin mies suunnitellu just eikä melkeen tuon keskimmäisen ohjaus varren, toki eipä sinne oikeen muunlaista voisi laittaakkaan. itellä veteli silti vaikka vaihto kaikki rt-päät ja varret, simpukat.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten
  #1911  
Vanha 02.02.2014, 19:57
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_ Näytä viesti
taitaa enempi olla ominaisuus kun vika tuo vetely näissä kingeissä, jaappanin mies suunnitellu just eikä melkeen tuon keskimmäisen ohjaus varren, toki eipä sinne oikeen muunlaista voisi laittaakkaan. itellä veteli silti vaikka vaihto kaikki rt-päät ja varret, simpukat.
En tiiä ominaisuudesta, kun mitä näitä ajanut niin kyllä ne ihan on ollu vetelemättä. Oma missä jousia kirrattu jne kyllä vaatis kulmien säädön... Kolmiykkösillä mennään suoraan, mutta noi 238/85-16 tuppaa hakeen tietä. Ja näissä näkee et sisäreunast kuluneet.

Ja tässä yksilössä on vaihdettu vetoniveliä myöten kaikki nivelet. Eli siellä on uudet alapallot ja yläpallot, sekä kaikki 4 raidepäätä. Sekä tuo välitanko ja sit vielä lisäksi apusimpukkakin uusi. Kaikki nivelistön osat on japanpartsia ja 555:sta nipoin, kun sattui tuollaset tuleen kauppiaalle.
Vastaa lainaten
  #1912  
Vanha 03.02.2014, 06:34
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden Näytä viesti
En tiiä ominaisuudesta, kun mitä näitä ajanut niin kyllä ne ihan on ollu vetelemättä. Oma missä jousia kirrattu jne kyllä vaatis kulmien säädön... Kolmiykkösillä mennään suoraan, mutta noi 238/85-16 tuppaa hakeen tietä. Ja näissä näkee et sisäreunast kuluneet.

Ja tässä yksilössä on vaihdettu vetoniveliä myöten kaikki nivelet. Eli siellä on uudet alapallot ja yläpallot, sekä kaikki 4 raidepäätä. Sekä tuo välitanko ja sit vielä lisäksi apusimpukkakin uusi. Kaikki nivelistön osat on japanpartsia ja 555:sta nipoin, kun sattui tuollaset tuleen kauppiaalle.
niin tosin ottaen tietenkin huomioon että vanteet olivat omassa -44 eteellä, joka voi myös ajaa asiansa tuossa vetelyssä, mutta tuolla korosarjallahan nuo rt-päiden kulmat ovat aika jyrkässä kulmassa joka aiheutti omassa tuota vetelyä ja turhaa eloliikettä. ja sisä reunat kulu itelläkin aika silmissä ennen ku vaihteli nuo osaset.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten
  #1913  
Vanha 08.02.2014, 15:43
m.k.:n Avatar
m.k. m.k. ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 31.03.11
Sijainti: LPR
Viestit: 21
Perusasetus

Asensin tänään omaan kingiin Weberin 32/36 DGEV setin käsiryypyllä => olihan muutos!!! Kaasuun vastaavuus todella hyvä, kiihtyy ja tuntuu toimivan kaikinpuolin paremmin kuin orggis kaasarilla!! Saa nähdä tekikö kulutukselle mitään...

Ei kellään sattuisi olemaan z24 bensakoneen venakoppaa (ehjää!) jouten, oli omasta ilmaputsarin kiinnikeruuvit repeytyneet ilmeisesti tärinästä aikojen saatossa irti...
__________________
- shine can never replace attitude -

Viimeksi muokannut m.k. : 08.02.2014 15:45
Vastaa lainaten
  #1914  
Vanha 09.02.2014, 13:06
VilpeR VilpeR ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 02.12.09
Sijainti: Savonranta
Viestit: 8
Perusasetus

No tää päivä alko mainiosti! Ei kellään mitää hajua minkähän ihmeen takia kingi työnti vaihteistoöljyt kytkinkopan kautta pihalle. Kytkin vaihdettu vähäaika sitte, ei kai siinä oo voinu sössiä jotenki?
Vastaa lainaten
  #1915  
Vanha 09.02.2014, 13:08
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VilpeR Näytä viesti
No tää päivä alko mainiosti! Ei kellään mitää hajua minkähän ihmeen takia kingi työnti vaihteistoöljyt kytkinkopan kautta pihalle. Kytkin vaihdettu vähäaika sitte, ei kai siinä oo voinu sössiä jotenki?
Kytkin akselin stefa antautunut... Ja tuo stefa maksaa jotain 6€:a ja saa varaosatiskiltäkin tuota.
Vastaa lainaten
  #1916  
Vanha 15.02.2014, 10:16
Guffaw:n Avatar
Guffaw Guffaw ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Rovaniemi, Suomi
Viestit: 126
Perusasetus

Turbo


Turbon asennushomma etenee.

Eilen otin vanhan SD25 moottorin pois ja vaihdoin siihen TD:n kytkinkopan.
Helpohko homma autonosturilla...
Kardaanit irti ja vaihdelaatikon kannake irti, samoin kardaanin kannatinlaakeri, johdot ja kytkinsylinteri...
Kiinnityspultit moottorista irti, ja vaihdelaatikko 15cm taaksepäin...
Ei tarvinnut irroittaa edes vaihdekeppejä...
Vanhasta moottorista johdot ja letkut irti ja sai nostaa suoraa pois.

Odottaa nyt ensviikkoa kun halli kiinni viikonlopun....
TD25 moottorissa valmiina turbo, letkut siihen ja muut vehkeet. Ainoastaan startti ja ilmansuodatin puuttuu vielä.

Uusi laturi, josta puuttuu se "banjo"-pultti öljyn tulosta...
Ei löytyny mistään sellaista kierrettä. Täytynee tehdä normaali pultista sitten...

Hommaa kuitenkin riittää....
__________________
Nissan King Cab 2wd SD23 -85.
Nissan King Cab 4x4 SD25 -87.
Nissan King Cab 4x4 TD25 -86 (Turbo)
Vastaa lainaten
  #1917  
Vanha 15.02.2014, 10:31
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Guffaw Näytä viesti
Turbon asennushomma etenee.

Eilen otin vanhan SD25 moottorin pois ja vaihdoin siihen TD:n kytkinkopan.
Helpohko homma autonosturilla...
Kardaanit irti ja vaihdelaatikon kannake irti, samoin kardaanin kannatinlaakeri, johdot ja kytkinsylinteri...
Kiinnityspultit moottorista irti, ja vaihdelaatikko 15cm taaksepäin...
Ei tarvinnut irroittaa edes vaihdekeppejä...
Vanhasta moottorista johdot ja letkut irti ja sai nostaa suoraa pois.

Odottaa nyt ensviikkoa kun halli kiinni viikonlopun....
TD25 moottorissa valmiina turbo, letkut siihen ja muut vehkeet. Ainoastaan startti ja ilmansuodatin puuttuu vielä.

Uusi laturi, josta puuttuu se "banjo"-pultti öljyn tulosta...
Ei löytyny mistään sellaista kierrettä. Täytynee tehdä normaali pultista sitten...

Hommaa kuitenkin riittää....
Onko laturi se sama, joka tekniikkan mukana kulkeutunut?
Vastaa lainaten
  #1918  
Vanha 15.02.2014, 14:58
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VilpeR Näytä viesti
No tää päivä alko mainiosti! Ei kellään mitää hajua minkähän ihmeen takia kingi työnti vaihteistoöljyt kytkinkopan kautta pihalle. Kytkin vaihdettu vähäaika sitte, ei kai siinä oo voinu sössiä jotenki?
Enkö mie jottai sanona laatikon akselin stefasta!
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
Vastaa lainaten
  #1919  
Vanha 15.02.2014, 21:41
juuso85 juuso85 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: kymenlaakso
Viestit: 78
Perusasetus

mistäs muilla on vaihelootat hajonnu ku itellä menny viitosvaihteita rattaineen ja kytkinakseli-sivuakseli rattaita ja nyt viimesimpänä meni pääakseli kahesta kohtaa kerralla poikki.... saako tota millää kestämään vai pitääkö keventää syöttöruuvia?
Vastaa lainaten
  #1920  
Vanha 17.02.2014, 11:45
Guffaw:n Avatar
Guffaw Guffaw ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Rovaniemi, Suomi
Viestit: 126
Perusasetus

Turbo


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden Näytä viesti
Onko laturi se sama, joka tekniikkan mukana kulkeutunut?
Tästä koneestahan se alkuperäinen laturi jäi sulle...

Joten uusi kokonaan.
Entisen öljypumpulle tulevan akselin kaula oli aivan kulunut...

Vanhassa SD koneessa on laturi siinä alempana ja putki riittää.
TD koneessa se on huomattavasti ylempänä ja se vanha letku ei yllää enää. Mulla on letku jossa "banjo" liitin päässä ja yllää hyvin, mutta kun sitä itse "BANJO" -pulttia ei ole löytynyt oikealla kierteellä...

Pari kauppaa vielä käymättä...
__________________
Nissan King Cab 2wd SD23 -85.
Nissan King Cab 4x4 SD25 -87.
Nissan King Cab 4x4 TD25 -86 (Turbo)
Vastaa lainaten
  #1921  
Vanha 18.02.2014, 12:02
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Guffaw Näytä viesti
Tästä koneestahan se alkuperäinen laturi jäi sulle...

Joten uusi kokonaan.
Entisen öljypumpulle tulevan akselin kaula oli aivan kulunut...

Vanhassa SD koneessa on laturi siinä alempana ja putki riittää.
TD koneessa se on huomattavasti ylempänä ja se vanha letku ei yllää enää. Mulla on letku jossa "banjo" liitin päässä ja yllää hyvin, mutta kun sitä itse "BANJO" -pulttia ei ole löytynyt oikealla kierteellä...

Pari kauppaa vielä käymättä...
Mikäli et löydä, niin heitä osotetiedot ni pistän banjopultin tuleen. Just yhtä Td25 konetta nokkalta nostaan taas Sd25:sen paikalle asennettavaksi.

Pulttehahhan saa hydrauliikka kauppiaat, mutta voi tuolla kierteellä olla tilaustuotetta ku on 1.5mm nousulla. Kysyin ku kävin letkuu teettään ja laakereita hakeen, kun letku ja laakerikauppa samassa osotteessa ja oven/tiskin takana.
Vastaa lainaten
  #1922  
Vanha 19.02.2014, 18:06
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Apropoo oliskos jollain mahdollisuus mitata kuinka leveä on king capin taka-akseli vanteen kiinnityspinnasta toisen puolen kiinnitys pintaan?
Vastaa lainaten
  #1923  
Vanha 19.02.2014, 19:04
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jv Näytä viesti
Apropoo oliskos jollain mahdollisuus mitata kuinka leveä on king capin taka-akseli vanteen kiinnityspinnasta toisen puolen kiinnitys pintaan?
Kuin vanhasta kyse? Ja oliko mallilla väliä? Tallissa nosturilla yks odottaan ja pihassakin pari (tai no 5 tarkkaan ottaen) mist voin mitata leveyttä.


Ja mittattu 1470mm tuo leveys... Taaksepäin avautuvan mitta... Ja taitaa tuo olla ns. 8":nen kotelon osalta. DSL:n perä siis. Mitä löytyy.

Viimeksi muokannut jyrden : 20.02.2014 10:26 Perustelu: Mittauksen lisäys...
Vastaa lainaten
  #1924  
Vanha 21.02.2014, 11:27
Guffaw:n Avatar
Guffaw Guffaw ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Rovaniemi, Suomi
Viestit: 126
Perusasetus

Turbo


Noniin!!!

Nyt on asennukset tehty TD25 moottorille.
Terranon 27TD koneen turbo ja pakosarja pulttaamalla paikoilleen, vesiletkut lämppärin putkista ja öljyn tulo suodattimen jalasta ja paluu laturin paluun haaraan.
Ahtoletkut kiinni ja kone paikoilleen.
Säädin toimii "pöhisee" hyvin. Turbo vinkuu ihanasti...

Tehoja ja varsinkin vääntöjä on tullut huomattavasti lisää.
En ole koskenut vielä ollenkaan pumpun syöttöön.
Jyrdenille tiedoksi että kone käy todella tasaisesti ja ei savuta oikeastaan ollenkaan normaali ajolla.
Hyvä kone se on, kiitoksia taas kerran...

Sähköt moottorille veivät hieman aikaa, kun liittimet oli eripuolilla moottoria TD ja SD moottoreissa ja vielä eri kohdissa rungon johdotuksissa.
Mutta vertailin liittimiä ja johtojen värejä ja ne kuitenkin täsmäsivät melkein, joka liittimessa.
Kaikki alkoi toimimaan suoraan heti eka kerralla. Muutama liitin on aina ylimääräisenä, mutta niin ne oli vanhassakin

Laitoin uuden pakoputken 2,5" putkesta ja siihen turbo saabin vaimentimen. Onko jokin määräys olemassa, että katsastuksessa pitää olla kaksi vaimenninta jostain syystä?

Ahtopainemittaria hommaamaan, ja välijäähdyttimen asennus seuraavaksi.
Tallissa Pajeron alkuperäinen jäähy tuulettimella odottaa...

Mutta ensin viikonloppuna pikku testausta KC:lle...
__________________
Nissan King Cab 2wd SD23 -85.
Nissan King Cab 4x4 SD25 -87.
Nissan King Cab 4x4 TD25 -86 (Turbo)

Viimeksi muokannut Guffaw : 21.02.2014 11:30
Vastaa lainaten
  #1925  
Vanha 21.02.2014, 11:45
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Tehoja ja varsinkin vääntöjä on tullut huomattavasti lisää.
En ole koskenut vielä ollenkaan pumpun syöttöön.
Jyrdenille tiedoksi että kone käy todella tasaisesti ja ei savuta oikeastaan ollenkaan normaali ajolla.
Hyvä kone se on, kiitoksia taas kerran...



Kiitos kiitos...

Ja kyllähän tuossa Td sarjasessa on Sd sarjaseen vakionakin huomattavasti eroa kulkemisen puoleen. Eräälle vaihdoin tuon tekniikan, ja jälkeenpäin hymyssä suin puhunut et on terhakkaampi ja vääntävämpi entiseen nähen.

Mitä vaimentimeen tulee, niin vähän konttorista kait kii tuokin ja ku turbo kuitenkin rikkoo ääntä aika paljon.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 15:27 (GMT +2).