![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#101
|
||||
|
||||
![]()
Oho ja iskari irtaantunut 50%:sesti...
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
#102
|
||||
|
||||
![]()
mitkäs lisäkierre jouset laitoit nyt keulaan?
renkaat tekee komean näköiseksi ![]() |
#103
|
||||
|
||||
![]()
ne on nyt jotku varkku ladan takajouset, venäjältä ostettu, laikalla piti vähän lyhentää. jokku ljnkin jouset vois olla aika jees?
ylös laitoin muovitangosta pitimen, ja alas putkenpätkästä ohjarin. oli kyllä toimivan oloinen alusta. ehkä vielä hieman pintakova. Tänään aloitettiin SMGTn kanssa tekemään uusia ajoramppeja ivecoon. sisälle volvoon pitää laittaa kaappia koteloa ja muita tavaroiden kiinnitys ja säilytys paikkoja. taaksepäin pitää saada lisää työvaloa. akuiksi tulee kaksi fourpoweria, ehkä jopa neljä, mutta patrollin vakiolaturilla ei mahotttomiin pysty. eteen tulee 15000 sähkökela, ja siihen naru. helmaputket? mitähän muuta sitä pitäs vielä mudventuresille tehä. lisäkaiutin takaosastolle. voiko LAn mikkijohon haaroittaa? se startti vikakin pitäs jonku korjata. Viimeksi muokannut Jari : 01.10.2013 19:54 |
#104
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Startti kannattaa olla varalta mukana,tollasta on aika hankala mettässä hinata käyntiin. |
#105
|
||||
|
||||
![]()
ei muutaku liftillä toinen puoli telistä ilmaan ja rengasta pyörittämään
![]()
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#106
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#107
|
||||
|
||||
![]()
Eteen asemoitu 15 000lbs tmax, narulla ja 12V moottorilla, tarkoitettu nopeisiin "nyppäyksiin" ja keveään käyttöön / muitten avituksiin.
Kuljetusautoon tehty uudet, ja erikohtiin asemoitavissa olevat ajosillat. niistä suuri kiitos SMGT:lle jokaon ollut kaverina niitä hitsaamassa. Taaksepäin pitää lisätä reilusti valoa, joita ostinkin jo kärkkäisen sikapäiviltä (kun halavalla sai :P ) 18W pyöreää ledtuikkua. noista joitamat pitää asentaa kuljetusautoon. samoin kuljetus ajokki melkeen tarvitsisi vinssin, ja pilkin asennuskin on ollut mielessä. jos jollain edullinen pieni, tai isompikin pilkki ylimääräisenä niin voi tarjota vaikka YVllä. mäyrikseen on myös mietitty takavinssiä, asennettuna hieman auton keskilinjasta sivuun, jotta kulkeminene takakonttiin vielä onnistuisi, onko tästä väellä kokemusta? |
#108
|
||||
|
||||
![]()
noniih, parit safarit ajettuna
Saldoa: Hytikkapumpun kiinnitys pitää korjata, tai muuttaa, oli kovasta aineesta edellinen kiinnitys, -> katkesi. ehkä normi latasta? ja joku kytkin joka poistaa murross värinää enempi (tai tarkempi linjaus?) jäähdytystä tullaan tehostamaan jollain tavalla, miten? radiolaitteita / headsettejä pitää hommata ja lisäpitkät asentaa sähköinen alipainepumppu. isompi laturi. Kylkiputket nousukahvaa ja jalansijoja. ja niihin hyvät liukuesteet liukuesteitä takatikkaisiin yms.. jääkaappi takapenkin muutokset. oliskohan siinä ensialkuun todo listaa.. Mutta oon kyllä autoon ollut tyytyväinen. mukava ja tilava reissu kampes. |
#109
|
||||
|
||||
![]()
Jos löydät hyvän 24v alipaine pumpun jossa potku riittää volvoo niin ilmoittele.
|
#110
|
||||
|
||||
![]()
En jaksanu kahlata kaikkia tekstejä läpi tekniikasta, mutta oletteko tehny näihin 6vetosiin telin keventäjiä, ni sais kääntymään paremmin?
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#111
|
||||
|
||||
![]()
En tiedä onko toteutettu, mutta mielessä on ollut. Joko ihan mönkijänvinssillä tai sitten kuten vime reissulla joku ideoi että hytikkasylinteri ja vaijeri siitä.. toki keskiakselille ilmapussitkin voisi auttaa.
|
#112
|
||||
|
||||
![]()
x2
__________________
PäHäMa MMC Slck |
#113
|
||||
|
||||
![]()
useempi pienempi?
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#114
|
||||
|
||||
![]()
En tiiä onko bisnes, kun noi latit ei kyl sit enää pysy hollilla...
Tietty jos olis insinöörin vikaa, niin voi kait sitä vaikka laittaa panhardit sinne akselelille ja joka akselille pussit. Keinutelikin toimis ok, ku normiasennossa yhdistäis tarpeeks isolla putkella saman puolen takapussit. |
#115
|
|||
|
|||
![]()
Joku oli zil;iin telin noston tehnyt vaijerilla väkipyörällä/rillä ja hydrauli sylinterillä
Vaijeri taka-akseliin molemmista päistä jousten kohdalle ja keskeltä väkipyörän/pylpyrän läpi joka oli sylinterissä kiinni. Ite ehkä kuitenkin kun "pikku auto" on kyseessä niin laittaisin vinssin ja keskeltä akselia vaijerin kiinni ja sopivan pitkän jousen pitämään löysät poissa vaijerista ja vaijeriin vain sen verran pituutta, että joustoihin riittää kun jousi täydessä venytys pituudessaan
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#116
|
||||
|
||||
![]()
ei oo vehe juuri edennyt. pari reissua ajettu venäjällä, viimeisimmällä postas nokkapumpoun kiinnitys, jonka korjaaminen vaatii koneen korvakon irroittamista lohkosta.
Autoon on toki varusteita ja kilkkeitä hankittu, kuten esimerkiksi suurikokoinen jäähdytin joka pitäisi asentaa katolle. se vaatii taas sitten vähän turvakaarta yms lisäsuojausta, vaikka onkin todella lujatekoisen oloinen (metsäkoneesta) Nyt tallia siivottu noin viikko, mutta ei ole varmuutta sopiiko volvo korkeuden puolesta pirttiin siltikään. Motivaatio ei oo ihan kauhean korkealla ollut viime aikoina. ivecon voisi myyä pois? oisko kiinnostusta kellään kuljettimelle? tää rakentelu topicci on vähän tälläinen B-Logi, johon tulee aina tuntoja kirjoiteltua. "rakas offipalsta, tänään minua masensi. Kumpikaan kuormaauto ei suostunut käynnistymään pihalta, ivecosta loppui virta, ja volvowssa uupuu hehkuja, ja loppui virta. Tulis jo kesä." Ton telin keventäjän voisi kanssa suunnitella. pitäs vaan koppeutua ja saaja toi auto tänne pajaan. |
#117
|
||||
|
||||
![]()
Rakkaat lukijat.
Tänään volvoon saatettu hytikka tas toimintaan, ehkä paremmalla linjauksella? kattosyylärille ensimmäisiä kiinnikkeitä suunniteltu ja leikkailtu, huomenna hitsaillaan ne kasaan, ja mallataan katolle. Mistä putket syylärille, ihan huonekkaluputkseta ja kumista mutkia ja joustoja väliin? minkäkokoiset letkut? 32? 38? alipainetta on tuumittu, onnistuisiko ahtoilmasta ejektorilla? se on jo sen verran edennyt että kiinasta on tilattu ejektori, ja myös yksi audin sähköinen alipainepumppu on ostettu. kuin iso säiliö pitäisi saada nuille? takatilaan asensin verkot seinille, sinne on helppo kiinnitellä kaikkea tatrvikkeita nippareilla ja mustekkalaverkon sen päälle, johon saa sitten makuu kamat talteen. 2000w aGGre kaatti olis, mutta meneenkö katolla liian korkeaksi? puolet matalampi 800W olisi kanssa, mutta siinä joku käyntihäiriö. (vanhaa bensaa?) Ilmalämmittimen asentammista mietitään. toisaalta jos katolle tehään se syyläri niin samalla lisätään entuudestaan sisäkennoja. taakse on tuossa joku kiinan 12 000 lbs vinssi. pitää tehä joku puoli pikakiinnike peti, jos samaa käyttäs ivecossa vinssinä. mistä saa ostettua ns komento kaiuttimia? Tälle kaudelle otetaan käyttöön nuoi uudet 4power akut. Isompi polttoainesäiliö pitäisi tehdä, ei kellään oo valmiina ja jouten? Moottorin öljypohja alkaa olla niin rutussa niin sinnekkin pitäisi saada vähän panssaria. Olishan tuota. huomenna jatketaan. |
#118
|
||||
|
||||
![]()
kattosyylärille ensimmäisiä kiinnikkeitä suunniteltu ja leikkailtu, huomenna hitsaillaan ne kasaan, ja mallataan katolle.
Mistä putket syylärille, ihan huonekkaluputkseta ja kumista mutkia ja joustoja väliin? minkäkokoiset letkut? 32? 38? mulla on katolle menevät putket 30 (ulkohalkaisia) ja bilteman joustavilla kumiletkuilla(missä tuki vaijeri) mutkat. ja putket menee katolle vänkärin puolelta,ohjaamon takaseinää pitkin ja koteloitu rosteri pellillä. |
#119
|
||||
|
||||
![]()
Olis Uusi käyttämätön 2mm rautalevystä hitsattu Kantikas tankki mitat noin: korkeus 22cm leveys 110cm pituus 45cm säiliö n 110litraa.
Ei bensa mittarille paikkaa 2kpl tuloputkia n.40mm ja 1kpl korvausilma 16mm. Pohjassa nippa hydrauliikka kierteelle . Miltäs kuulostas 80e? Kuva tarvittaessa.. Viimeksi muokannut hunter hdj : 27.02.2014 21:43 |
#120
|
||||
|
||||
![]()
konttaan mitan kanssa huomenna? tai viikonlopun aikana..
|
#121
|
||||
|
||||
![]()
en muistanut mittailla kun viikonloppu meni sairastellessa. huomenna
![]() jotain tänään sai tuusattua jo Sarvia katolle tin verran taas korko kasvaa.. (mitä ne puhuu negatiivisestä korosta , voisko saaja tännekkin?) sivusta silti katolla oleva vararengas on korkeinkohta Tämmöinen tuonne harakanpesään muuttaa. toivottavasti tästä ei tartu se pahamainen keripukki Toiselta kyleltä. |
#122
|
||||
|
||||
![]()
mitä mittareita sitä pitäs olla ajokissa?
ÖP,V, AP?, vedenlämpö varalta? |
#123
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Öljynpainemittarista vois olla joskus hyötyä ja tietysti polttoainemittarikin on hyvä olla pitemmillä reissuilla. |
#124
|
||||
|
||||
![]()
vahvasti näyttäs että jarin pitää tehä isompi talli pihaan
![]() tai nostaa tallia että mahtuu sisään..... |
#125
|
|||
|
|||
![]()
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=119930 Siitä tankkia komistukseen. Joskus kyllä omaakin pihaa koristaa mäyris.
![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|