![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jos löydät hyvän 24v alipaine pumpun jossa potku riittää volvoo niin ilmoittele.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
En jaksanu kahlata kaikkia tekstejä läpi tekniikasta, mutta oletteko tehny näihin 6vetosiin telin keventäjiä, ni sais kääntymään paremmin?
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#3
|
||||
|
||||
![]()
En tiedä onko toteutettu, mutta mielessä on ollut. Joko ihan mönkijänvinssillä tai sitten kuten vime reissulla joku ideoi että hytikkasylinteri ja vaijeri siitä.. toki keskiakselille ilmapussitkin voisi auttaa.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
En tiiä onko bisnes, kun noi latit ei kyl sit enää pysy hollilla...
Tietty jos olis insinöörin vikaa, niin voi kait sitä vaikka laittaa panhardit sinne akselelille ja joka akselille pussit. Keinutelikin toimis ok, ku normiasennossa yhdistäis tarpeeks isolla putkella saman puolen takapussit. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Joku oli zil;iin telin noston tehnyt vaijerilla väkipyörällä/rillä ja hydrauli sylinterillä
Vaijeri taka-akseliin molemmista päistä jousten kohdalle ja keskeltä väkipyörän/pylpyrän läpi joka oli sylinterissä kiinni. Ite ehkä kuitenkin kun "pikku auto" on kyseessä niin laittaisin vinssin ja keskeltä akselia vaijerin kiinni ja sopivan pitkän jousen pitämään löysät poissa vaijerista ja vaijeriin vain sen verran pituutta, että joustoihin riittää kun jousi täydessä venytys pituudessaan
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
ei oo vehe juuri edennyt. pari reissua ajettu venäjällä, viimeisimmällä postas nokkapumpoun kiinnitys, jonka korjaaminen vaatii koneen korvakon irroittamista lohkosta.
Autoon on toki varusteita ja kilkkeitä hankittu, kuten esimerkiksi suurikokoinen jäähdytin joka pitäisi asentaa katolle. se vaatii taas sitten vähän turvakaarta yms lisäsuojausta, vaikka onkin todella lujatekoisen oloinen (metsäkoneesta) Nyt tallia siivottu noin viikko, mutta ei ole varmuutta sopiiko volvo korkeuden puolesta pirttiin siltikään. Motivaatio ei oo ihan kauhean korkealla ollut viime aikoina. ivecon voisi myyä pois? oisko kiinnostusta kellään kuljettimelle? tää rakentelu topicci on vähän tälläinen B-Logi, johon tulee aina tuntoja kirjoiteltua. "rakas offipalsta, tänään minua masensi. Kumpikaan kuormaauto ei suostunut käynnistymään pihalta, ivecosta loppui virta, ja volvowssa uupuu hehkuja, ja loppui virta. Tulis jo kesä." Ton telin keventäjän voisi kanssa suunnitella. pitäs vaan koppeutua ja saaja toi auto tänne pajaan. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Rakkaat lukijat.
Tänään volvoon saatettu hytikka tas toimintaan, ehkä paremmalla linjauksella? kattosyylärille ensimmäisiä kiinnikkeitä suunniteltu ja leikkailtu, huomenna hitsaillaan ne kasaan, ja mallataan katolle. Mistä putket syylärille, ihan huonekkaluputkseta ja kumista mutkia ja joustoja väliin? minkäkokoiset letkut? 32? 38? alipainetta on tuumittu, onnistuisiko ahtoilmasta ejektorilla? se on jo sen verran edennyt että kiinasta on tilattu ejektori, ja myös yksi audin sähköinen alipainepumppu on ostettu. kuin iso säiliö pitäisi saada nuille? takatilaan asensin verkot seinille, sinne on helppo kiinnitellä kaikkea tatrvikkeita nippareilla ja mustekkalaverkon sen päälle, johon saa sitten makuu kamat talteen. 2000w aGGre kaatti olis, mutta meneenkö katolla liian korkeaksi? puolet matalampi 800W olisi kanssa, mutta siinä joku käyntihäiriö. (vanhaa bensaa?) Ilmalämmittimen asentammista mietitään. toisaalta jos katolle tehään se syyläri niin samalla lisätään entuudestaan sisäkennoja. taakse on tuossa joku kiinan 12 000 lbs vinssi. pitää tehä joku puoli pikakiinnike peti, jos samaa käyttäs ivecossa vinssinä. mistä saa ostettua ns komento kaiuttimia? Tälle kaudelle otetaan käyttöön nuoi uudet 4power akut. Isompi polttoainesäiliö pitäisi tehdä, ei kellään oo valmiina ja jouten? Moottorin öljypohja alkaa olla niin rutussa niin sinnekkin pitäisi saada vähän panssaria. Olishan tuota. huomenna jatketaan. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
x2
__________________
PäHäMa MMC Slck |
#9
|
||||
|
||||
![]()
useempi pienempi?
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |