![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() th400 säätöäPystyykö th400 askista säätämään vaihtoja pehmeämmäksi?.Nyt nykäsee turhan railakkaasti kun vaihtaa kakkoselta kolmoselle. Varovasti kiihdytellessä ei niinkään mut jos vähän ripeämmin kiihdytät niin jysäyttää kolmosen silmään tosi topakasti..
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Olisiko mahdollista, että laatikkoon on asennettu shift kit? Eli vaihtaa rajummin, eli siis luistaa vähemmän ja sitä kautta tehonkesto paranee.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eka jenkki ja sen kyllä huomaa.. ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Muistellaampa taas
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Jeep ISORY |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Nii-in, mutta jos mennään syvemmälle, niin kyseessä on LIIAN SUURI ATF-öljyn paineen nuosu/lasku tuolle 3rd kytkentä elimelle tuolla em. kuormituksella.
Ja tuo th-400 taitaa olla ainut tuollalailla ohjattu chevyn v-8 (isolohkon?) perästä oleva aski? vai oliko sb perässä 400:sta joissain kuormureissa tms. Mikähän tässä on tuo voiman tuottaja? Ja paljonko tehoa/rpm ja vääntöä/Nm Ja Minun oma veikkaus; jos olisi OIKEA sift-kit, niin myös 1-2 olisi nopea/repivä? No, toivottavasti löytyy apuja.... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeep th400 vs. GM th400 | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 30.03.2012 21:36 |
hdj-80 automaatin säätöä | hopeahuoli | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 04.05.2011 21:25 |
Ohjauskulmien säätöä.. | knockout | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 22.07.2009 14:21 |
Ohjauskulmien säätöä | Nerd-O | Chit-Chat | 10 | 30.08.2008 22:52 |
Syötön säätöä | puuhapate | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 11.04.2007 16:18 |