![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() HydroDynamic BuggyTäytyy sanoa että onhan melekonen vekotin, harmi ku kotokisoissa ei saa ajella öljykardaani vekottimilla: http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=763311
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
on kyllä melkone http://www.youtube.com/watch?v=tlClH...eature=related
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Täytyy sanoo että pettymys melkonen videon jälk.
Toinen yhtä yleis hyödyllinen kapitus. http://www.youtube.com/watch?v=tXyA2...eature=related |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jaa, millähän perusteella? Kun sillä ei ajettu kolmen metrin paskassa tai umpisuolla niin että rapa roiskuu? Vai siksi että ei rengas pyöri kalliota vasten ihan vitusti niin että savu nousee?
![]() Aika hyvin tuo tuntui mielestäni toimivan siinä hommassa mihin se on tehty, ja toisaalta ainakin videon kuvauksessa luki että "...testing at the Hammers". Eli ei varmaan ole vielä ihan lopullisissa säädöissä tuossa. Olihan tuon rakennustopikissa ihan aiheellista kritiikkiäkin toki, eikä varmasti ole täysin ongelmaton laitos tuollainen. Muun muassa huippunopeus jää aika pieneksi (~30mph), mutta kyllä sen pitäisi kivikiipeilyssä riittää. Liukkaalla kalliolla tjsp. missä voisi tarvita renkaalle pyörintänopeutta ongelmia saattaisi ilmetä. Mutta on tuo helvetin hienosti tehty laite, ei voi muuta sanoa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vehje on mammutti. En lukenu por.in threadia kokonaan mutta vehjes vissiin tehty rosterista eli painaa vitusti. Tehoo on monta sataa heppaa ja uusilla ajomoottoreilla toivotaan saatavan tupla vääntö ja jopa yli 25mph wheelspeediä melko rajua. Puhumattakaan siitä että vehje on useemmin kolmella pyörällä kun mun volvo, mikä ei oo ihan vähää. Laite on kieltämättä ite rakennettu ja siltä se myös näyttää. Pääasia että laitteen omistaja ymmärtää muotojen päälle. Vehje ei pese keppivetosta crawleria millään osa alueella mut hei ei se haittaa onhan voimansiirto hydraulinen. Vittu ei muutakun tampella keulille ja rautapyörät alle ni voi sillä ainakin vetää junavaunuja rovaniemeltä kemijärvelle. Olikohan siinä Timolle perustelut mun pettymisestä. On tässä jo tovi odoteltu oikeesti tehtyä täys hytky maastoajoneuvoa ja olis ollu kiva nähä jotain erilailla erikoista kun erillisjousitettu pyöräkuormaaja ilman kauhaa. Äänet pelittää seon aina plussaa. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Samakohta kolmevuotta aikasemmin. Oliko tää auto tähän hommaan tehty?
http://www.youtube.com/watch?v=tUMkrIGQugI |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Onhan noissa tosiaan eroa, teräs 7,8 kg ja rosteri 7,9 kg . 30 hp riittäs varmaan tuohon suorituskykyyn.
Viimeksi muokannut Samsonite : 22.01.2012 13:18 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
1:8 RC Buggy | Ex_inkkari | Chit-Chat | 8 | 02.08.2010 20:11 |