![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Volvon kytkin kysymysÄksyilijöille heti pahoittelut kun en haulla kiireissäni löytänyt asiaani. Koppiauton kytkin on siis remontissa, Svedupetterit eivät vaan enää myy 9,5" (240mm)levyä+asetelmaa vaan pienempää 228mm satsia. Mahtaako toi pieni kestää/toimia tässä tarkoituksessa?? Pajalta saa kyllä levyn, mutta asetelma saattaa olla hankalampi enkä haluaisi jättää vanhaa kun tuohan on ollut pitkään aika kehnossa hapessa koko kakku. Onko se vaan mentävä Siniselle?
|
|
||||
|
||||
![]()
http://www.kgtrimning.com
Eikös tuolla kopplingar kohdassa ole edelleen tarjolla 164:een 240mm kokoinen levy ja koko paketti. Itse tilasin Offroadpajasta pelkän levyn, kun paineasetelma näytti kohtuu hyvältä vielä. T:Ismo |
|
||||
|
||||
![]()
No on siellä luettelossa, mutta sähköpostiin vastasivat ettei ole enää tarjolla.
![]() Pajalle laitoin kans postia asian tiimoilta, ja samalla mittasin ton orkkisasetelman. Jos vaikka se LT95:lle tarkoitettu asetelma kävis. (LR 4-speed loota) |
|
|||
|
|||
![]()
Sitähän ne on ruvenneet käyttämään...
Ja tarvittaesa on Enklannista ostettu 10,5" kytkimiä, kun on tehoja ja vääntöjä (sekä renkaita) nostettu... |
|
|||
|
|||
![]()
Jossain Ivecon turbopakettiauto-malleissakin on sama kytkinakselin boori ja 10"- kytkin (ZF-n laatikko) Voisko niistä soveltaa?
|
|
||||
|
||||
![]()
Vastataan vielä itse tähän, ettei jää auki kun joku joskus kumminkin pähkäilee samoja asioita.
Eli sopiva kytkinpaketti on ainakin mittojen mukaan LR Series III:sta, Rangen 4-lovisen paketti (LT95) ei sovi ainakaan tähän mun yksilöön. Ei riitä vauhtipyörässä mitta. Kunhan saan uudet hilut käsiin niin tapani mukaan hehkutan tuolla projekti-osiossa suu vaahdossa. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Näistä mulla on omakohtainen kokemus kun rakensin Volvo c303:een 5-vaihteisen laatikon ivecon paloilla ja siirryin kytkinlevyn osalta millibooreihin(tosin konekin vaihtui samalla) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kytkin kysymys | kesis | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 02.06.2009 10:07 |
bj:n kytkin... | jv | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.05.2009 13:21 |
Se kytkin, se kytkin... LJ | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 31.12.2006 13:40 |
volvon tehostaja kysymys | ed | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 24.08.2006 22:13 |
volvon 303 rengas kysymys? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 21.08.2006 06:55 |