|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
Hilma ikääntyy- mikä uusi tilalle?Hilman 22-v. synttärikakun kynttilät puhkutaan sammuksiin kesällä. Joku uusi olisi kiva, mutta sillä pitää päästä metsään. Oon katellut Hiluxeja ja se onkin ykkösuosikki vaihdossa. Lisäksi oon lueskellut Amarokeista, mutta ne tuntuu hajottavan koneensa ja kaiken muunkin siinä vaiheessa kun Hilux on kilometriensä puolesta vasta imeväisiässä. Muista pick-upeista ei oikein tiiä. Tiiän siis minkä voisin hankkia ja tiiän myös mitä en ainakaan hanki. Mut ne muut vaihtoehdot? Mitä suositellaan seuraajaksi?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#2
|
|||
|
|||
TOYOTA
|
#3
|
||||
|
||||
Minkäs hintasta kampetta meinasit?
|
#4
|
|||
|
|||
Kaipa se 10...15k€ maksaa.
Suomessa sillä saa 250000+ajetun ja Saksassa alle 100000 ajetun.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#5
|
|||
|
|||
Eikö ääni pään sisältä kysy: onko siinä Hilmassa muka jotain vikaa?
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#6
|
|||
|
|||
Juu. Sehän tässä vaikeinta onkin. Se kun on ihan kunnossa. Laiskahan tuo ja hihnanvaihtoa vailla mutta muuten ok.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#7
|
|||
|
|||
kokeile jotakin jenkki 4wd.
|
#8
|
|||
|
|||
Totta. Saattaa viedä enemmän polttoainetta ja olla epäluotettavampi kun Hilma, mutta on arvonsa pitävä vahva veturi. Suosittelen.
|
#9
|
||||
|
||||
Tarviitko välttämättä lava-autoa ? Voisko joku Romanian ihme Dacia Duster yhdistettynä sopivaan perävaunuun hoitaa asian ? Saisi hintaa alas ja auto olis enempi monikäyttöinen.
__________________
Tumpula Racing Team |
#10
|
||||
|
||||
Lainaus:
Mutta Hilma ja Dusteri on kuin vertaisi Pate Mustajärveä ja Antti Tuiskuun...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#11
|
|||
|
|||
Lainaus:
Trafi:" Jos auton valmistaja ei ole ilmoittanut perävaunun kytkentätietoja, eivätkä tiedot selviä rekisteritiedoista, kytkentämassat määräytyvät valmistajan ilmoituksen sijaan seuraavasti: • jarruton O1-luokan perävaunu: puolet vetoauton omasta massasta, kuitenkin enintään 750 kg, • jarrullinen O2-luokan perävaunu: vetoauton kokonaismassa, kuitenkin enintään 3500 kg. Jos vetoauto on M1G- tai N1G-luokan ajoneuvo eli maastohenkilö- tai pakettiauto, voi perävaunun massa olla 1,5 x vetoauton kokonaismassa, kuitenkin enintään 3500 kg." Väliaikana olen lueskellut kaikenlaista yleissivistävää. Oppinut mm. että EGR-systeemi tukkeutuu ja pilaa koneen. Isuzun vanhemmissa koneissa (Trooper) ruiskusuuttimien tiivistys lohkoon on aivan onneton ja suuttimien ympärillä oleva holkki pitää irrottaa erikoistyökalulla tai maksaa ittensä kipeeksi. Sit tiedän, että D-Maxissa (ennen 2017) ei ole lukkoja, siinä on vaan jokin sähköllä toimiva kytkentä. Eli kyseessä on ristiriipunnassa 1-vetoinen auto ei hyvä. Tokihan tuonne murkulaan saa vaikka jonkun ARBin arbetoimaan, mutta kun ei haluaisi investoida liikaa. Nykyisessä oleva LSD on hyvä. Se kun on vielä marmorilla säädettykin! Tulee vaan mieleen, että on autotehtailla täytynyt olla oikea hätä kun ovat keksineet EGR ja DPF-systeemit. Älyttömiä keksintöjä saastepäästöjen vähentämiseksi, mikä toki sinänsä on ihan hyvä, mutta helvetin kalliita systeemeitä käyttäjille, koska ne KAIKKI menee huonoksi ja tulee kalliiksi ennen 250 tkm. Voi että meitä on taas kusetettu. Alan pikkuhiljaa ymmärtämään miksi pienet dieselit häviää markkinoilta: ne ei vaan pärjää kisassa sähkövehkeitä vastaan. Miksi tuoda markkinoille kallista ja monimutkaista tekniikkaa kun parempaan päästövähenemään pääsee halvemmalla? Oispa edullinen ladattava bensahybridi Hilma olemassa. Sellaiseen menisin heti vaikka se vähän maksaisikin. Edit: Dusterin vetomassa 1500 kg. Köykäiseksi jää...
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. Viimeksi muokannut Porvoon Hilma : 16.07.2017 10:05 |
#12
|
||||
|
||||
Totke
|
#13
|
||||
|
||||
nähtävästi silloin samankoppainen ku mulla.
Posted via Mobile Device |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä laturi käy HJ60 oman laturin tilalle, APUVA? | vannika | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.03.2009 09:18 |
Mikä ahdin STT:n tilalle (MB 300) | Racingrabbit | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 25.02.2009 08:20 |
SJ 410 mjoottori antautui, mikä tilalle? | Pörö | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 03.06.2006 20:23 |
Mikä sinkin tilalle??? | LöpöLassi | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 12.01.2005 16:48 |
Mikä tilalle kun iveco poksahtaa? | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 20.04.2004 07:15 |