![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Hdj 80 Etuperä VINKKEJÄAuttakeeee! ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Oletkos kokeillu heilutella pinionin laipasta olisko sieltä laakerit tiensä päässä.
|
||||
|
||||
![]()
Huomenna testaan kun pääsen rasvamontulle. Kiitos!
|
|
||||
|
||||
![]()
Vilkaseppa samalla kun kerran montulle menet notta onko mujua ölpän seassa.
|
||||
|
||||
![]()
Onko ulkolämpötilalla vaikutusta? Voisko siellä joku holkki murahdella?
|
|
||||
|
||||
![]()
joo se holkki kannattaa muuten tarkistaa.
mäkin vaihdoin alkuperäset pois ja laitoin uudet tarvikkeet sen kummemmin mittaamatta, no kiinnihän ne leikkas. kävin hakee uuden tarvikkeet ja niistä joutu sorvilla ottaa lastun veke et tuli sopiva välys. eli osta orkkikset, ei juuri maksa ja sopii. tarkasta toi eka. mulla ei tullu mitää mujuu perästä kun öljyt laskin pois. ei mikää mahdoton homma ottaa murikkaa syliin samalla kun tarkastaa noi pronssiholkit. sit vaan LUKKO PÄÄLLE, ja vetarit veke ja tutkailemaan. ei taida mahtuu se kytkentä holkki putoo vaik ei lukkoo kytkis mut ei siitä haittaakaa ole. ja perän laakerit löytyy laakerikaupasta vaikka jotkut väittää ettei löydy.orkkis isompi poskilaakeri muistaakseni pitkälti yli satasen. tarvikkeena (skf muistaakseni) oli jonku 50e. eli mallit mukaa ja kaupoille. samalla sit vaihtaa ne kääntöpään laakeritki. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja ei ole laitettu liian pienellä sovitteella, siis hiottu taatusti niin avaraksi, että kun jouduin vaihtelemaan alkuperäiset, niin suoraan sanottuna hirvitti jättää niin pienelle välykselle. ja aina on ollut kunnolla vaseliiniä, jostain syystä nuo tarvikehelat oli vain luokattoman huonoja. (tuo pahiten kärsinyt: meni vetoakseli ja muutaman tuhat km ajettu nivel vituksi... mulla ei ole varaa ostaa enää muuta kuin alkuperäistä helaa..) Jos on pakko laittaa tarvikehelat, niin laita haskalokeroon. Ja alkuperäinen maksoi muistaakseni 60e/kpl. |
|
||||
|
||||
![]()
kuulostaa ehkä että lämmitys laitteen moottori olis menny ,ootko käyny maasturi korjaamolla??
|
|
||||
|
||||
![]()
Olihan taas!
|
|
||||
|
||||
![]()
Tai voiphan se olla tai sitte toisinaan taas ei?
|
|
||||
|
||||
![]()
mulla teki iha samaa. tosin kuulu kyllä lopulta kovissaki nopeuksissa.sellanen muutamia sekunttejä kestävä karmea vinkasu.
pinionin laakeri iha moro. oli pinnat lähteny. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
vain alle 50km/h nopeuksissa!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan HDJ etuperä välitys | Masaman | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 31.12.2012 19:32 |
HDJ etuperä | Masaman | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.11.2012 00:36 |
Spacerit HDJ:n etupäähän. Vinkkejä? | Jesmender | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.09.2012 12:26 |
Ostettu hdj 80 etuperä lukolla.ym osia. | hunter hdj | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 11.02.2010 15:51 |
O: Toyota LJ:n tai HDJ:n etuperä | Arska | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 26.11.2007 01:02 |