|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
VNT turbon keskiön kääntöEn tiiä kiinnostaako ketään mutta laitetaan vaikka kiusaks näkyville. Kuvien laadun takeena on nettiselainkännykkäkamerataskulaskin. Tulen uusi Garrett GT2256V pussissa, vanha vastaava vierellä näyttämässä mallia keskiön ja kompurakotelon asennosta, se myös luovutti painekellon ja sen telineen uuteen. Pakopesä irroitettuna alta paljastuu johdinsiipien säätökehä ja itse vipu joka määrää kehän asennon keskiötä käännettäessä. Nonii VITTU BLING BLING! Melkein saa selvää, johdinsiipien vastineet kehään No pistetään nyt lisää kuvia Mitäs sieltä pilkistää, no ne on ne johdinsiivet joka tästä ahtimesta niin erikoisen (huonon?) tekee Siinä on nyt se kolonen joka pitäisi saada sattumaan sen keskiössä olevan klitoriksen kanssa samaan kohtaan. Sattupas muuten kuvan ottamisen ajaksi olemaan melkein puoli kierrosta väärässä kohdassa, muista kasata peilikuvana kun sitä klitoriksen kohtaa keskiöstä vilkuilet, hommaa ei helpota että nuo kolme rullaa ja kaikki knullit pitää sattua about samaan aikaan kohdalleen että kehä uppoaa kohdalleen Rullat merkattu vihreällä ja klitoriksen kolo punaisella Sitten kun rupeaa sovittelemaan keskiötä pakopesää kohti niin alunperinhän tämä ei satu kuin yhdessä asennossa, eli ennenkuin rupeat painamaan pakopesää keskiötä kohden hydrauliprässillä samalla huulta purren huutaen: MIKÄ MIKÄ?!? niin muista poistaa ohjuritappi joka on mallia sokkanaulan tapainen Merkattu punaisella ympyrällä, you see: Kas näin, tappi vedetty skutsiin Kun saat keskiön sattumaan oikeaan kohtaan pakopesään, pitää ohjuritapin äkillisen poistumisen myötä pakopesää kiertämällä tunnustella oikea kohta sen asennolle, eli johdinsiipien säätövivun kolahtaessa stopparia vasten on asento oikea, vähän järkeä käyttämällä pitäisi kyllä hoksata. Tämän ahtimen ostohintaan kuului myös kierteet kollektorin puolen laipassa, jotka penetroitiin irti tarpeettomana Jä miksikö keskiö piti kääntää, noh, siksi että öljyn paluu turbolta pitäisi olla suoraan alaspäin tulvimisen estämiseksi. (Tulviminen = öljy ei pääse vapaasti poistumaan turbon keskiöstä pyrkien pois toista kautta, esim. laakereiden läpi kompura/turbiini koteloon) Tämän topicin on tarkoitus antaa osviittaa tulevasta jos olet moiseen ryhtymässä, jos kuitenkin hajotat ahtimesi niin paska mäihä, en ota vastuuta!
Viimeksi muokannut Repro : 11.06.2008 00:45 |
#2
|
||||
|
||||
Ei helvetti... mee alfamerille kääntäjäks vääntämään korjausoppaita Esko Maunon kanssa.
Olisi suomen kansalla nissaineita entisöidessä paljon köykäisempää. Joutu välillä hieman repeämään...
__________________
RUMARACING Esla T4 |
#3
|
|||
|
|||
Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
Lainaus:
Sit vois ruveta viettämään taiteilija elämää |
#5
|
|||
|
|||
Mistä syystä sun vanha ahdin hajosi?
|
#6
|
||||
|
||||
Laakerit oli ottanut itseensä jostain syystä, nyt on herääminen säädetty vielä alemmas, öljysoralla boggerit näyttäs piirtävän pintakaasulla kiihdytettäessä.
|
#7
|
|||
|
|||
Olikos sulla toi ahdin GT2556?
Toimiskohan pajerossa miten, onko tietoo? |
#8
|
||||
|
||||
Lainaus:
No miksei se Pajerossa toimis, samankokoset koneethan nää taitaa olla, 2.5 litraisia? |
#9
|
||||
|
||||
minkä ahdin tuo on alunperin? vag V6 tdi? millä kierroksilla se herää? itse pitäisi patrolliin nakata gt2556v tässä kunhan kerkiää..
|
#10
|
||||
|
||||
LT Volkkarista, herää aivan samantien kun kaasua polkasee...
|
#11
|
|||
|
|||
Kannattakohan turboa hommata käytettynä?
|
#12
|
||||
|
||||
vois varmaan hjhin kokeilla kun laittais 2
paljoko makso uusi? |