Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   VNT turbon keskiön kääntö (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=48040)

Repro 11.06.2008 00:42

VNT turbon keskiön kääntö
 
En tiiä kiinnostaako ketään mutta laitetaan vaikka kiusaks näkyville.
Kuvien laadun takeena on nettiselainkännykkäkamerataskulaskin.

Tulen uusi Garrett GT2256V pussissa, vanha vastaava vierellä näyttämässä mallia keskiön ja kompurakotelon asennosta, se myös luovutti painekellon ja sen telineen uuteen.
http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=1283
Pakopesä irroitettuna alta paljastuu johdinsiipien säätökehä ja itse vipu joka määrää kehän asennon keskiötä käännettäessä.
http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=1282
Nonii VITTU BLING BLING!:p
http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=1281
Melkein saa selvää, johdinsiipien vastineet kehään
http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=1280
No pistetään nyt lisää kuvia
http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=1279
Mitäs sieltä pilkistää, no ne on ne johdinsiivet joka tästä ahtimesta niin erikoisen (huonon?) tekee
http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=1278
Siinä on nyt se kolonen joka pitäisi saada sattumaan sen keskiössä olevan klitoriksen kanssa samaan kohtaan.
Sattupas muuten kuvan ottamisen ajaksi olemaan melkein puoli kierrosta väärässä kohdassa, muista kasata peilikuvana kun sitä klitoriksen kohtaa keskiöstä vilkuilet, hommaa ei helpota että nuo kolme rullaa ja kaikki knullit pitää sattua about samaan aikaan kohdalleen että kehä uppoaa kohdalleen
Rullat merkattu vihreällä ja klitoriksen kolo punaisella
http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=1284
Sitten kun rupeaa sovittelemaan keskiötä pakopesää kohti niin alunperinhän tämä ei satu kuin yhdessä asennossa, eli ennenkuin rupeat painamaan pakopesää keskiötä kohden hydrauliprässillä samalla huulta purren huutaen: MIKÄ MIKÄ?!?:mad:
niin muista poistaa ohjuritappi joka on mallia sokkanaulan tapainen
Merkattu punaisella ympyrällä, you see:
http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=1276
Kas näin, tappi vedetty skutsiin
http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=1275
Kun saat keskiön sattumaan oikeaan kohtaan pakopesään, pitää ohjuritapin äkillisen poistumisen myötä pakopesää kiertämällä tunnustella oikea kohta sen asennolle, eli johdinsiipien säätövivun kolahtaessa stopparia vasten on asento oikea, vähän järkeä käyttämällä pitäisi kyllä hoksata.
Tämän ahtimen ostohintaan kuului myös kierteet kollektorin puolen laipassa, jotka penetroitiin irti tarpeettomana
http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=1274

Jä miksikö keskiö piti kääntää, noh, siksi että öljyn paluu turbolta pitäisi olla suoraan alaspäin tulvimisen estämiseksi.
(Tulviminen = öljy ei pääse vapaasti poistumaan turbon keskiöstä pyrkien pois toista kautta, esim. laakereiden läpi kompura/turbiini koteloon)

Tämän topicin on tarkoitus antaa osviittaa tulevasta jos olet moiseen ryhtymässä, jos kuitenkin hajotat ahtimesi niin paska mäihä, en ota vastuuta!

Reetu 11.06.2008 05:42

Ei helvetti... :D mee alfamerille kääntäjäks vääntämään korjausoppaita Esko Maunon kanssa.
Olisi suomen kansalla nissaineita entisöidessä paljon köykäisempää.

Joutu välillä hieman repeämään...:D:D:p

Nokisormi 11.06.2008 10:21

Lainaus:

Tämän ahtimen ostohintaan kuului myös kierteet kollektorin puolen laipassa, jotka penetroitiin irti tarpeettomana
:D Ei toi kuukkeli kyllä osaa paremmin kääntääkkään http://www.overdrive.fi/forum/images/smiles/rotfl.gif

Repro 11.06.2008 13:27

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Reetu (Viesti 469163)
Ei helvetti... :D mee alfamerille kääntäjäks vääntämään korjausoppaita Esko Maunon kanssa.

Niin, oishan siinä vanhalla kansalla ihmettelemistä korjausopasta lukiessa :eek:
Sit vois ruveta viettämään taiteilija elämää :D

-pajero- 11.06.2008 15:15

Mistä syystä sun vanha ahdin hajosi?

Repro 11.06.2008 16:16

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja -pajero- (Viesti 469237)
Mistä syystä sun vanha ahdin hajosi?

Laakerit oli ottanut itseensä jostain syystä, nyt on herääminen säädetty vielä alemmas, öljysoralla boggerit näyttäs piirtävän pintakaasulla kiihdytettäessä.

-pajero- 22.06.2008 21:09

Olikos sulla toi ahdin GT2556?
Toimiskohan pajerossa miten, onko tietoo?

Repro 22.06.2008 21:12

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja -pajero- (Viesti 470995)
Olikos sulla toi ahdin GT2556?
Toimiskohan pajerossa miten, onko tietoo?

Ei vaan GT2256V, 2556 sarjassa taitaa olla vahvempi keskiö tai jotain sellasta.
No miksei se Pajerossa toimis, samankokoset koneethan nää taitaa olla, 2.5 litraisia?

mikkoimp 22.06.2008 23:59

minkä ahdin tuo on alunperin? vag V6 tdi? millä kierroksilla se herää? itse pitäisi patrolliin nakata gt2556v tässä kunhan kerkiää..

Repro 23.06.2008 00:12

LT Volkkarista, herää aivan samantien kun kaasua polkasee...

-pajero- 24.06.2008 17:33

Kannattakohan turboa hommata käytettynä?

Jani E 24.06.2008 18:12

vois varmaan hjhin kokeilla kun laittais 2
paljoko makso uusi?


Sivu luotu: 15:38 (GMT +2).