Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_
2l vakio pumpulla ei kyllä ahtamisen kanssa kauheasti tee mitään, ellei halua ruukata pumppua tappiin saakka, mutta toisaalta kyllä silläkin ajelee jos laittaa sievän kokoisen ahtimen eikä mitään holsetin hx45 sinne, omassa oli joku ämpärin kokoinen ahdin ja sen kyllä huomasi vakio pumpulla kun kiihytteli niin ahdin herää aika pitkälti 2500rpm 3000rpm kierroksilla paineita tarjosi 1.2bar, ja kulutuskin tuntui kasvavan vain tuolla ahtimella, vaparina imeskeli aikalailla 10L luokkaa ja turbotettuna parhaiten pääsi 13L-14L korville, mutta ei mitään vikaa koskaan koneeseen ilmaantunut toimi hyvin pakkasella ja lämpimälläkin kelillä, kuhan öljyt vaihteli niin hyvin ruksutti.
|
Se vain että varsinkin kammiokoneessa tuppaa lämmittämään tuo syöttöruuvailu ihan hirveesti. Napsahtaa sekin valurautakansi... Ruiskutusaika jatkuu ja vieläpä sieltä huonommasta päästä eli myöhäiselle. Jollain volkkarin TDI:n jyrkällä nokkalevyllä tuosta 9 millisestäkin tulee ihan jees, mutta edelleenkin se 10mm on enemmän ja parempi...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!
Timo Rautiainen & Neljäs sektori
|