![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]() MutantRhino - alusta
Pientä näpertelyä alustan kanssa viikon aikana. Tankki ja pansaroinnin kehikko on kiinni rungossa ja alkoi käsijarrun rakentelu. Koska taakse tuli Mondeon jarrusatulat niin tuli hankittua myös Mondeon käsijarruvaijerit Motonetistä. Ongelmana oli nyt vaan se että vaijerit oli ainakin kaksi kertaa tarvetta pidemmät.
Ensin oli ajatuksena lyhentää ne mutta heräsi epäilys uuden pitävän vaijeripään aikaansaamisesta. Toisena tuli mielen heittää vaijerit 360° kiepille mutta toinen kieppi olisi joutunut juuri pakoputken pöntön kohdalle. Lopuksi syntyi sitten alla oleva toteutus - vaijerit 180° lenkille ja poikkipalkkin nivelvarsi... Kun tuolla alustassa olevat systeemit aina tuuppaavat keräämään likaa ja jumittua niin tuli vaijerinpäihin laitettua haitarikumit ja tuohon nivelakseliin voitelunippa... Jospa sitten lähipäivinä vappusimojen välissä mitoittaisi nuo uudet jarruputket niin voisi ensi viikolla teettää ne. Myös akseleille menevät jarruletkut pitäisi jostain löytää/teettää. Niiden kaiketi tulisi olla n. 10cm vakioita pidemmät korotuksen takia eikä teräskudosvahvikekkaan olisi pahaksi.
__________________
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ---- MutantRhino by www.SirRai.com ---- >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Kaikki mikä kannattaa tehdä kannattaa tehdä hyvin - mutta vasta huomenna... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Suska 410 | Ripe24 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.11.2009 22:09 |
Pieni Pajero projekti, hitaasti mutta epävarmasti. | maraX | Maasturiprojektit | 2 | 03.02.2007 08:32 |
hitaasti hyvä tulee? | hpotteri | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.05.2006 14:55 |
M suska | O/M/V Muut | 7 | 04.03.2005 22:17 | |
O SUSKA 410 TAI 413 | O/M/V Muut | 0 | 11.11.2004 21:33 |