Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.04.2011, 17:14
Punanenä:n Avatar
Punanenä Punanenä ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 968
Perusasetus

Uaz K131 Kaasuttimesta kuva arvoituksia


Siivosin kaasuttimen ja löysin säätöruuveja joidenka tarkoitusta en tunne ja se häiritsee.



Säätö 1 on arvoitus eli tietoa kaivataan.

Säätö 2 Ilmeisesti säätää kaasuläpän ohivirtauskäytävän liikennettä (korjatkaa jos väärässä).



Säätö 3 Aukoo tai sulkee ilmeisesti jotakin venttiiliä jonka tarkoitusta en tunne, Tästä puuttui ruuvi joka välittää liikkeen eteenpäin. Arvailuja siis tähänkin olisi tarvis.

Säätö 4 Raottaa kaasuläppää ja arvelisin vaikutuksen olevan sama kuin säätö kakkosella..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.04.2011, 18:44
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

1 ja 2 on seoksen ja tyhjäkäyntikierroksien säätö, 4 ei sais koskea, säädetty tehtaalla ja lakka sinetti, toi 3 on jotenki hämärä, venäjällä uusi kaasutin 100,- joten ei paha.
ja kuukkeli kääntää http://translate.google.fi/translate....ru%2Fk131.htm

Viimeksi muokannut Calmari : 08.04.2011 19:00
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.12.2011, 12:08
Punanenä:n Avatar
Punanenä Punanenä ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 968
Perusasetus

Ei löytynyt oikein ruuveille minkäänlaisia ohjearvoja mutta kohon ja kiihdytspumpun laitoin edellisessä linkissä oleviin asetuksiin.

Samalla laitoin uudet suuttimet,tiivisteet ja kalvot.

Ei oikein mitään käytännön eroa huomannut, Tyhjäkäynti ei pysy samana ja tehot jokseenkin kateissa..

Eilen askartelin tälläisen apuvälineen seosruuvia varten

En ole viälä kokeillut mutta eikö tämän avulla säätöruuvin periaatteessa
pitäisi saada sopivaan kohtaan jossa olisi max teho?

__________________
KEHRUU-RACING
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.12.2011, 12:37
masi_71 masi_71 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.05
Sijainti: Somero
Viestit: 124
Perusasetus

Vakio koneessa ja vakio kaasarissa ei noilla ruuvien kiertelyllä ole isojen kierrosten tehoon mitään dramaattista vaikutusta.

Jos ne tehot on kateissa ( uaz ei kyllä iskussakaan olessaan ole mikää raketti....) niin katso sytytyksen ajoitus ja sylinterien puristus paineet.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SJ410 kaasuttimesta Heguli Tekniikka & Jutustelu 14 04.12.2011 17:51
Suzukin kaasuttimesta Suzu-ukko Tekniikka & Jutustelu 8 03.02.2008 15:54
O: K131 kaasarin koho || Ostettu, voi poistaa Revolver O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 17.03.2007 22:29
Kaasari ongelmia, vika löytynyt ja korjattu (K131) Revolver Tekniikka & Jutustelu 13 14.01.2007 17:05
Arvoituksia ala-asteella SamppaFIN Jokes 0 03.12.2002 18:04


Sivu luotu: 18:10 (GMT +2).