Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.11.2011, 22:38
labot labot ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.11.11
Sijainti: imatra
Viestit: 46
Perusasetus

toyota hj 60 vm-86


rupes maastoauto himottamaan oikein kunnolla joten tuli hankittua landcruiser käyttöautoksi / leikkikaluksi

autoja on tullut aiemminkin rakennettua mutta en ole aiemmin metässä ajellut semmosella vehkeellä millä siellä pääsis.. aiemmin tullut keskityttyä vain volvoihin (mm. tallissa omatekele 400hv 242 volvo kaasareilla)

no mutta sitten asiaan eli tojo on vuosikertaa -86 hj60 3 paikkainen huoltoauto.

takaakselissa kitkalukko ja edessä napalukot neliveto kytkeytyy napista sähköisesti, jos tietenkin napalukot päällä. ja loota on 5 vaihteinen jännä että on vielä pyöreät ajovalot..

ajeltu on jo 523tuhatta mutta täydellinen huoltokirja löytyy 490tkm saakka.

suht hyvä kunto, ruostetta löytyy ainakin takaosasta mm.. se takaluukku mätä, varmaan viikonloppuna ruosteet pois ja uutta peltiä sekä maalia niskaan..

autossa uudet lehtijouset ja iskarit + pitkät riipukkeet ( kaikki old man emu ) uretaanipuslatkin löytyy joka paikasta. korotus otteessa ja 31 pyörät

nyt alla 33x12,5x15 näyttää jo paremmalta

syöttöjä nostelin heti oston jälkeen kun oli joku jättänyt liian pienelle kun oli sama ajoiko pintakaasulla vai pohjassa ei ollut mitään eroa

nyt säädin sopivasti sinne saakka kun rupes kulkemaan ja työntämään voimasavua, sit pikkusen takasinpäin ja voimaa tuli huomattavasti enempi entiseen verraten esim. samassa sorarinteessä loppu aiemmin teho ja sammu niin nyt rupes kaivamaan kaikilla 4:jällä

tänään asensin helmojen viereen rosteriset putket ulkonäköä ja pientä suojaa tuomaan.. vasta heppailin paikalleen huomenna vasta kestävästi kiinni..

vikoja oli ostaessa kaksi vinssin kardaani oli irronnut kannakkeesta ja takavakaaja irti perästä.. nyt 2000tk jälkeen tuli yksi vika lisää, etuperästä tulee akselin kallistuessa öljyt pihalle navan kautta.. pitäs tilata se pronssiholkki ja stefa vai kannattaako mättää kaikki osat kerralla?

tosiaan tarkoitus autoa muuttaa paremmin offaamiseen sopivaksi, ja luultavasti myös turbotan kuten kaikki muutkin vehkeet

paljonkas tämä vakiopata kestää ottaa voimaa? ja saako sitä ylipäätään vakiopumpulla ropaamalla?

jatketaan taas kun jotain tapahtuu ja kuvia otan kunhan kerkeen.

-tommi


Viimeksi muokannut labot : 01.11.2011 22:43
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.11.2011, 23:06
Murros Murros ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.08.11
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 719
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja labot Näytä viesti
nyt 2000tk jälkeen tuli yksi vika lisää, etuperästä tulee akselin kallistuessa öljyt pihalle navan kautta.. pitäs tilata se pronssiholkki ja stefa vai kannattaako mättää kaikki osat kerralla?




-tommi
Vetarin stefat,pronssiholkit...ainakin nämä aluksi.
Jos murrokset kovinkin väljät niin uusiks ja takahutlariin varaosaksi
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.11.2011, 23:15
labot labot ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.11.11
Sijainti: imatra
Viestit: 46
Perusasetus

murrokset


murrokset ainakin tuntuu hyvälle, ei naputa eikä pidä ääntä vaikka asfaltilla varovasti lukot päällä käänsin kokeillakseni.. ei varmaan kannata pitkään antaa vuotaa ettei pilaa öljy murrosta kun liuottaa rasvat.

muutenkin voimansiirto ja kone pelaa hyvin oikeestaan ainoat miinukset löytyy että välillä kytkennän jälkeen tai pitkässä moottorijarrutuksessa saattaa heittää 5 vaihteen silmästä, eikä kuulu mitään ääntä keppi vain palaa taakseppäin yllättäen.

ja perästä kuuluu kiihdytyksessä ja moottorijarrussa "kahinaa" tasakaasulla hiljainen..

joka paikasta öljyt katsottu ja uusittu.. ei ollu kardaaniakselissakaan välystä ja lukkokin toimii, joten taitaa olla ominaisuus eikä vika.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.11.2011, 12:25
mxä mxä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.09
Sijainti: vantaa finland
Viestit: 484
Perusasetus

laatikko


moi.mulla ois 4 ja 5 v hj n askeja.4v 400 ja 5v 500.jos kiinnostaa?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.11.2011, 00:55
labot labot ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.11.11
Sijainti: imatra
Viestit: 46
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mxä Näytä viesti
moi.mulla ois 4 ja 5 v hj n askeja.4v 400 ja 5v 500.jos kiinnostaa?

eipä taida vielä olla ajankohtainen mutta pidetään mielessä jos tarvetta ilmenee tuo vika on joko vaihdekepin helojen kulumisen syytä tai sitten laatikossa se vitosen siirtäjässä jotain häikkää, eipä kuitenkaan ole taas viikkoon heittänyt silmästä, joskus saattaa tehdä sen useamman kerran päivässä.

tänään tuli vahvistehitsattua helmapalkkeja, huomenna lisää ja muutkin ruosteet saa kyytiä. Pitäs korjata takaluukku kun siinä melkein ainoat ruosteet. koko alalaita melkein puuttuu

enkä oo kehannu ajaa nelikko päälläkään, heti kun auto kallistuu niin etuperä sylkee öljyt ulos.. tilipäivää odotellessa

tossa nyt kuvia


Viimeksi muokannut labot : 05.11.2011 13:46
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.11.2011, 21:45
SunFire Red:n Avatar
SunFire Red SunFire Red ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.08.11
Sijainti: Suomi
Viestit: 85
Perusasetus

Talkkarin vanhapirssi!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.11.2011, 11:56
labot labot ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.11.11
Sijainti: imatra
Viestit: 46
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SunFire Red Näytä viesti
Talkkarin vanhapirssi!

jossain kiinteistöhuolto firmasa tää oli ennen minua..vai tunnetko tarkemmin niin tietää mitä autosta voi löytyä

eilen löysin ainakin yllätyksen kun kattelin auton perässä olevaa teipinpätkän pilkistystä massan alta.. jaahas revin irti ja samalla lähti melkein koko toinen helmanpää takanta.. sinne tuli pellit uusittua ja samalla etittyä lisää mut en tähän hätään löytäny

eilen tuli sitten värkättyä etuvaloille vähän suojarautaa jotka puuttu karjapuskurista.. samalla oikasin etupuskurin joka otti vähän osumaa edellisen omistajan kolarissa.

Viimeksi muokannut labot : 07.11.2011 20:54
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 07.11.2011, 23:12
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.204
Perusasetus

Ostatko multa takaluukut?
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 08.11.2011, 17:42
labot labot ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.11.11
Sijainti: imatra
Viestit: 46
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
Ostatko multa takaluukut?

onko ehjät? ja mimmosta hintaa? toimitus varmaan mh:lla jos kiinnostun, kun on tuota välimatkaa..
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 09.11.2011, 14:13
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.204
Perusasetus

olis muitakin osasia. 044 3493550 puhelut illalla ja viikonloppuisin armeijan takia. Alempi luukku oli muistaakseni ihan hyvä. Ylemmässä taisi olla sisäpuolella joku ruostevaurio. Laitan kuvia viikonloppuna
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 22.11.2011, 22:55
labot labot ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.11.11
Sijainti: imatra
Viestit: 46
Perusasetus

enpäs ole kerennyt täällä päivittämään..

etuakseliin hommasin jo uudet paremman mallin stefat, holkit ja kääntöpallon tiivisteet.. niillä pitäs se akseli alkaa pitää öljyt sisällä ja kurat ulkona varmaan perjantaina työn alle, samalla hiukan jarruremppaakin.

rupes tuo perä kummittelemaan myös eli kitkalukko "hävis" pitää joskus ja joskus ei jos on tiukka paikka niin vain toinen pyörä vetää

uudet öljyt siellä on mutta ne on edellisen omistajan jäljiltä niin enpä tiedä ovatko lisäaineelliset kitkaperä öljyt, eli kannattaisko kokeilla ensin öljynvaihtoa vai onko nää perät niin nuukia onko sisällä kuravettä vai öljyä?

paukkumisetkin kiusaa edelleen eli rattia kääntäessä keula paukkuu joskus ja nyt on ruvennu myös joustossa paukahtelemaan myös perästä? kaikki pultit on kiinni tarkistettu sekä uudet uretaanit löytyy riipukkeista molemmista päistä, uudet iskari sekä itse jouset..

Kokemuksia mimmonen tää koppi on ajaa ilman vakaajia jos ne ottais pois??

eiköhän tässä riittävästi kyselemistä..
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 23.11.2011, 16:47
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.204
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja labot Näytä viesti
enpäs ole kerennyt täällä päivittämään..

etuakseliin hommasin jo uudet paremman mallin stefat, holkit ja kääntöpallon tiivisteet.. niillä pitäs se akseli alkaa pitää öljyt sisällä ja kurat ulkona varmaan perjantaina työn alle, samalla hiukan jarruremppaakin.

rupes tuo perä kummittelemaan myös eli kitkalukko "hävis" pitää joskus ja joskus ei jos on tiukka paikka niin vain toinen pyörä vetää

uudet öljyt siellä on mutta ne on edellisen omistajan jäljiltä niin enpä tiedä ovatko lisäaineelliset kitkaperä öljyt, eli kannattaisko kokeilla ensin öljynvaihtoa vai onko nää perät niin nuukia onko sisällä kuravettä vai öljyä?

paukkumisetkin kiusaa edelleen eli rattia kääntäessä keula paukkuu joskus ja nyt on ruvennu myös joustossa paukahtelemaan myös perästä? kaikki pultit on kiinni tarkistettu sekä uudet uretaanit löytyy riipukkeista molemmista päistä, uudet iskari sekä itse jouset..

Kokemuksia mimmonen tää koppi on ajaa ilman vakaajia jos ne ottais pois??

eiköhän tässä riittävästi kyselemistä..
Omassa hojossa ei ollut kallistuksenvakaajia ollenkaa, vakio alustalla (löysä) aika vaarallisen tuntunen varsinki ku ajatteli et jos sillä pitäis väistää jotain vaiuhdeista. Mutta lisäkierrejousituksen asennuksen jälkeen ei tullut kertaakaan mieleen että tarttis vakaajia. riippuu varmaan hyvinkin pitkälti etujousien jäykkyydestä, kun ne jouset on kapeemmalla ku takana. tietysti omalle kaistalle palaaminen hoojiilla yli 100 vauhdeissa ohituksen jälkeen jännitti melkolailla paljon enemmän kuin hdj:ssä kaikki on niin suhteellista

Sen verran vielä jotta toisen puolen pyörät vesilätäkköön ajaessa 33 renkailla ja +60 vauhdeissa oli aina aika pysäyttävä kokemus. auto kallistu silmänräpäyksessä ihan helvetisti ja sen jälkeen huojunta oli nii rajua et tavarat siirtyili autossa. mutta eip tullu koskaa sillä kokeiltua samaa vakaajien kans, että vaikia sanoa olisko vaikuttanut.
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 23.11.2011, 22:07
labot labot ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.11.11
Sijainti: imatra
Viestit: 46
Perusasetus

juujuu.. vakaajien kanssa miulla ei kallistele oikeastaan yhtään kuin tarvittaessa mutkaankin pysty ajamaan luisussa kuivalla asfaltilla eikä ottanu katto maahan ja muutenkin menee hallitusti aina sinne saakka kun kulkee eli voi rauhassa koukkailla niin ei jää huojumaan, toki maastossa on parempi ilman vakaajia mutta tämäkun on käyttöautona..

takanta tuleva pauke paikallistettu pakoputkeen joka lyö runkoon, repes eilen kiinnike kun tuli mäessä vähän hypättyä.. pitää korjailla onneksi ei mitään pahempaa.

tuo takalukko ei toimi enää ollenkaan, jos molemmat pyörät on liukkaalla niin joskus jaksaa vetää kahdella jos toisen ajaa pitävälle niin ei pidä yhtään..
täytyy varmaan ostaa uudet sisukset, ensin kokeilen öljynvaihtoa lisäaineelliseen. viikonloppuna pääsee taas möyrimään kunnolla mehtään kun saa öljyt pysymään etuakselissa

Onko siulla muuten kuvia niistä takaluukuista? en oo kerenny soittelemaan, pitää vaikka viikonloppuna pirautella!


edit: etupää remontoitu nyt pysyy öljyt sisällä ja kura ulkona, samalla tuli korjattua pakoputki joka repes mäessä irti pohjasta

Viimeksi muokannut labot : 26.11.2011 11:25
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 16.12.2011, 17:19
labot labot ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.11.11
Sijainti: imatra
Viestit: 46
Perusasetus

juupajuu.. se on takalukko lopullisesti paskana ei vedä kuin oikealla pyörällä ja joskus saattaa napata kiinni tai ravistaa kun yrittää tarttua.. ei auttanu pitkäksi aikaa uudet öljyt, täytyy vaihtaa uusi lukko

lisäksi vakaajat pitää mahotonta pauketta kun on niiden puslat vähän entiset, täytyy poistaa kokonaan kunhan ehtii

vähän turbotusta miettiny millon jaksais ruveta ropailemaan, lähiaikoina ainakin hommaan jo turbon, meinasin laittaa ilman hukkaporttia ja määrätä ahdot syötöillä.. näinköhän se vakipumpulla onnistuu

lisäksi auto on saanut valoja katolle molemmille sivuille 70w h3 ja taakse työledi 6 ledillä jo näkee möykkyyttää ronskisti vaan katosta läpi
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 21.12.2011, 20:57
labot labot ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.11.11
Sijainti: imatra
Viestit: 46
Perusasetus

noniin tänään revin vakaajat pois kokonaan nyt tuli akseleihin vähän liikerataa enempi mutta on silti alustan vuoksi tukeva ajaa maantiellä, luulin et tämä huojuis hirveesti mut ei edes satasen vauhdissa tunnu normaalia kummemmalta.

samalla tuli vähän katsottua takarunkoa, sorkkaraudan kanssa ja reikiä löytyy näköjään kun tonki, yhden kriittisen jo paikkasin 4mm pellistä vielä jäi ainakin 6 isoa reikää, yllätys yllätys samoista kohdista molemmin puolin takarunkoa.
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 19.01.2012, 21:28
labot labot ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.11.11
Sijainti: imatra
Viestit: 46
Perusasetus

tuli eilen ja toissapäivänä turattua takarunkoa kun se alko olee jo pahassa kunnossa samalla meni takasisälokarit osittain uusiks ja massasinkin ne vielä kolme kohtaa rungossa sit se on "ehjä" meinasin massata sen vielä kauttaaltaan korissa ei onneks ole pahoja ruosteita enää, eikä rungossakaan enää parista kohtaa se oli miltein poikki
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 21.01.2012, 08:45
0201346 0201346 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.10
Sijainti: Imatra
Viestit: 311
Perusasetus

mut mikäs ihme tuo myynti-ilmo tuol nettiautossa on??
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 21.01.2012, 22:45
labot labot ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.11.11
Sijainti: imatra
Viestit: 46
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0201346 Näytä viesti
mut mikäs ihme tuo myynti-ilmo tuol nettiautossa on??

pitihä se kokeilun vuoksi sinne laittaa jos vaikka sais kalliilla myytyä ja ostais jonkun muun maasturin.. mut innostuin taas liikaa tästä autosta ja tekis mieli turbottaa se ja hankkia lukolliset akselit.. pitäs vaan yhteen iltaan rykästä turbo paikalleen kun ei oo varaa seisottaa autoa. ( pakosarjaa saa tyrkyttää)
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 22.01.2012, 20:00
60lantikka 60lantikka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.03.09
Sijainti: vesanto
Viestit: 351
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja labot Näytä viesti
pitihä se kokeilun vuoksi sinne laittaa jos vaikka sais kalliilla myytyä ja ostais jonkun muun maasturin.. mut innostuin taas liikaa tästä autosta ja tekis mieli turbottaa se ja hankkia lukolliset akselit.. pitäs vaan yhteen iltaan rykästä turbo paikalleen kun ei oo varaa seisottaa autoa. ( pakosarjaa saa tyrkyttää)
entäs jos käännät vakiosarjan ylösalasin?voithan tehä myöhemmin"hengittävämmän"
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 22.01.2012, 21:27
labot labot ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.11.11
Sijainti: imatra
Viestit: 46
Perusasetus

olishan sekin vaihtoehto tuskin tuo vakiosarjakaan on niin tukkonen, jos olis toine auto kunnossa niin tekisin ite koko sarjan alusta loppuun.. niinkun tein volvoonkin mut ei voi seisottaa tätä kun on käyttöautona..
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 25.01.2012, 17:58
labot labot ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.11.11
Sijainti: imatra
Viestit: 46
Perusasetus

nyt päätin että tämä turbotetaan ja samalla pitäs korinkorotus tehä kun ottaa vieläkin pyörä kaareen max joustossa..

mistä saan tehtyä / ostettua kumit korin ja rungon väliin ? ja onko mitään erikoista huomioitavaa? ajattelin iha ronskisti vaikka 75mm taikka 60mm
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 25.01.2012, 18:10
0201346 0201346 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.10
Sijainti: Imatra
Viestit: 311
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja labot Näytä viesti
nyt päätin että tämä turbotetaan ja samalla pitäs korinkorotus tehä kun ottaa vieläkin pyörä kaareen max joustossa..

mistä saan tehtyä / ostettua kumit korin ja rungon väliin ? ja onko mitään erikoista huomioitavaa? ajattelin iha ronskisti vaikka 75mm taikka 60mm
lappeesta sistekistä nylonia tanko ja siitä leikkelee sopivat? kumilätyt pehmentämää välii....
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 02.02.2012, 00:12
labot labot ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.11.11
Sijainti: imatra
Viestit: 46
Perusasetus

tuli käytyä vähän kaivattamassa kun valahti perä lenkkipolulta ojaan eikä sit liikkunu enää taaksepäin ni otin vielä pari metriä eteen ja sit humpsahti ovien reunoja myöten lumeen.. ei liikkunu enää senttiäkään ilman vinssiä

meinas tulla tarve toiselle vetoautolle kun ei meinannu läheltä puuta löytyä



tuosta kohtii mentiin vielä puoltoist metrii omin voimin eteen ja sit jysähti etujousen päät ojantoiseen penkkaan. melko avutonta on kulkeminen hangessa ilman lukkoja onneksi vinssi toimii..


Viimeksi muokannut labot : 02.02.2012 00:21
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 03.02.2012, 08:41
60lantikka 60lantikka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.03.09
Sijainti: vesanto
Viestit: 351
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja labot Näytä viesti
nyt päätin että tämä turbotetaan ja samalla pitäs korinkorotus tehä kun ottaa vieläkin pyörä kaareen max joustossa..

mistä saan tehtyä / ostettua kumit korin ja rungon väliin ? ja onko mitään erikoista huomioitavaa? ajattelin iha ronskisti vaikka 75mm taikka 60mm
jääkiekoilla onnistuu ainkin 50mm.en tiiä mitn sitte kestävät tuon 75mm.

ja kyllä kestävät 50mm.vitut ne mitää halkeile.ollu itellä yli kaks vuotta

ja kyllä se aika hyvin turbon saa pelaamaan ympäri ämpäri käännetyllä pakosarjalla.

mut 61 pumppu kannattas laittaa.ON EROO TOSI PALJON

itelle nimittäin vaihoin
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 03.02.2012, 14:35
pezq^:n Avatar
pezq^ pezq^ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.08.10
Sijainti: Taivalkoski
Viestit: 442
Perusasetus

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=68791 <-- Tuolta korokkeet! Jos ei soa ole haaveissa niin korota kerralla se 75 mm, niin ei sitte harmita jälkeenpäin Ku turbon jälkeen kuitenki haaveilet isommista pyöristä!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan muutama ylimääräinen auto kaupan. toyota,toyota,renault ja taas toyota Jumppis O/M/V Ajoneuvot 1 29.06.2011 13:17
Myyty Toyota 1.6 4A-F tekniikka=>1.3? esim.Toyota 1.3 12V MiKo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 27.03.2010 11:46
Myydään / Vaihdetaan Toyota Landcruiser HJ61 -88 (vaihto mahdollista Toyota 4Runneriin) Jooseppi O/M/V Ajoneuvot 0 11.03.2009 21:07


Sivu luotu: 02:23 (GMT +2).