![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Patrol gr etupyöränlaakerin kiristys?En löytänyt haulla että kuinka tuo etupyöränlaakeria kiristetään kun on välystä? Otin napalukon pois ja en hoksannut kuinka sitä kiristetään, joutuuko jotain edestä purkamaan enenkä pääse kirimään? Kuva toimenpiteestä olis kiva.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Vaiha uudet laakerit, ei kestä kiristämällä pitkään.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
löysin netistä tällääisen kuvan, onko näkymät samanlaiset ensin siinä on kai joku lukkolevy pikkuruuveilla? joku erikoityökalu tolla on näköjään kädes. jollain vasaralla ja lyöntituurnalla kai onnistuu ?
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
juu, lukkolevy ruuveilla ja säätö onnistuu vasaran ja tuurnan kanssa
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Eikö kestä kiristyksen jälkeen?
Kuitenkaa ne ei äännä ajossa ja kun pyörittelee rengasta niin ei kuulu mitään ylimääräisiä ääniä elikkä tuntus olevan kunnossa. Tiedän kyllä miltä rikkinäinen tai rikki menossa oleva laakeri ääntää mutta tästä ei lähde mitään ääniä tai jurinoita. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=tdi;635390]löysin netistä tällääisen kuvan, onko näkymät samanlaiset ensin siinä on kai joku lukkolevy pikkuruuveilla? joku erikoityökalu tolla on näköjään kädes. jollain vasaralla ja lyöntituurnalla kai onnistuu ?
No ei se ihan tuolta näytä tai voi näyttää jos purkaa jotain. Katson huomenissa miltä näyttää, tuntuu vain että näkymät siin edessä oli jotain renkaita hahlolla ja jokin lukkorengas. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Liekkö samanlainen kuin pajerossa? Ainakin yhessä mallissa oli sellainen reikälevy Kiinni neljällä pultilla, ja se toim lukituksena, mutta varsinainen säätö oli vasta sen takana, eikä siihen tarvinut mitään erikoistyökaluja.. siis ensin napa pois.
|
#8
|
|||
|
|||
![]() kiristetty on!!
Ensinnä napalukko irti, sen jälkeen lukkorengas irti sisäkehältä että saa hahlorenkaat pois,jota vasten napalukon sisuskalut tulee.
Sitte vasta löytyy lukkolevy jossa reikiä täynnä ja pikkuiset ruuvit vastakkaisella puolella ne pois ja lukkolevy irti, sen jälkeen meisselillä ja vasaralla kiristin kiristinlevyn, naputella myötäpäivään kunnes välys lähes poissa. Päinvastaisessa järjestyksessä takaisin ja kovaa ajoa. Ymmärtää ken tahtoo vaikka en ole mikään tarinankertoja ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrol 3.3d kansipulttien kiristys momentit mitkä | Anttikan | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.12.2009 16:38 |
Olkalaakerin kiristys | HJ85 | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 22.09.2008 12:21 |
2LT kannen kiristys | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.06.2008 06:21 |
hj pinjonin kiristys | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 16.02.2006 19:39 | |
Kässärin kiristys LJ | joker | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 25.10.2005 09:40 |