![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Suzuki+Diesel=?Nyt alkaa tuntumaan ettei Suzukin tankkiin sijoitettu polttoainemäärä (ja raha) anna oikein riittävästi rekyyliä. Lumiaura nöyryyttää alhaalta villisti vääntävää 0,970 litran pikkulohkoa aika helposti, konetta pitää huudattaa: bensaa ja kytkimiä palaa, mutta yleisö tykkää. Hommasin "hyvän" 1.6dieselin "halvalla" ja tarkoitus olis ennen maailmanloppua asentaa se SJ-410 pellin alle, eli missäs ja minkä ikäisessä Samurai tai Sj413 -mallin 5-vaihteisessa askissa on lyhin ykkönen vai liekö välitykset aina samat? Onko leimaaminen toivotonta, pitäiskö auton olla lähtiäpäälle 1,3 koneella vai saako litrasen auton leimattua 1,6 dieselille? Vai onko koneen tilavuudella väliä? Teho ei ainakaan nouse huimasti 45hv->54hv
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole mahdotonta. Konetta swappiin vaan. Vertailuna käytetään: http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=4983 . Tehot saa kasvaa huimaan 76,8 heppaan ja tilavuuttakin sais kasvatettua 2.38 litraan.
__________________
--------------------------------- -Son siinä niin ku isä äireen selijäs- --------------------------------- |
#3
|
|||
|
|||
![]() Siispä...
...tuhannet kiitokset tuosta paperista! Tuumin että eikös aika kiva vaihtoehto olisi viimesistä diesel Sierroista ja P-100 FORD-autoista revitty 1.8 td laatikoineen päivineen ämpylöidä Zuikan pellin alle, tehoa juuri sopivat 75 hv.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
vaikka onhan se tosiaan ford...
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Paljonkohan se paketti painaa? Väitän että on liian painava.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Painoa en tarkkaan tiedä, mutta ainakin 3 kertaa enemmän kuin suikan oma kone+laatikko. Siihen on vissiinkin tulossa tuommonen volkkarista nosteltu 1.6 diesel? Minulla sellainen odottaa tallissa, inspiraation nousemista
![]()
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla |
#7
|
|||
|
|||
![]() Etuakselimassaa saa kasvatettua aurausvaruste todistuksella. Wv:n koneeseen löytyy valmista muutoslaippaa vaikka Englannista. Sekä 1,6 ja 1,9tdi koneelle. Vauhtipyörän modaus sarjatkn saa maailmalta. Siltikään en oikeen ymmärrä miksi? Jos oikeesti auraa, muuten tekee duunia tai edes ajaa paljon niin miksei vaihda koko autoa saman tein? Mutta jos siltä tuntuu niin siittä vaan kaikki on mahdollista. -sami- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki 2.2 Diesel (Izuki) | Kimpsu | Maasturiprojektit | 126 | 12.01.2015 18:27 |
Myyty Suzuki SJ422 (Izuki) 2.2 Diesel kierrejousilla,vinssillä, myös vaihto | Kimpsu | O/M/V Ajoneuvot | 17 | 28.03.2009 00:26 |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
m: LR ser III 109 diesel 73 | Traveler | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 25.03.2006 21:17 |
Diesel Suzuki | RST | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.11.2005 21:43 |