Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.11.2008, 21:24
spede80:n Avatar
spede80 spede80 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.08
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 405
Perusasetus

Sukisuki Sj 410 self made


Onko kellään tietoa et mistäköhän johtuu et muuten vaihdelaatikko toimii hyvin mut pakilla NAPUTTAA? Onko hapaissa jotai?
Kertokaa myös joka tietää et kannatteeko tällainen projekti eli ajattelin laittaa suikkaan Tojotan 1,5 5k koneen ja siihen Tojon laatikon 5 vaihteinen ( nää romppeet ollu Lite Ace:ssa) Onko tyhjää ees yrittää? Vai saako paikoilleen ku laittaa aikaa ja nuuskaa

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.11.2008, 21:26
Lehis:n Avatar
Lehis Lehis ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.628
Perusasetus

Haulla pitäisi löytyä tuosta sj:n laatikosta juttua. Mutta siirtäjähän siellä on solmussa...

Kaikenhan saa sopimaan
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.11.2008, 21:29
spede80:n Avatar
spede80 spede80 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.08
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 405
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lehis Näytä viesti
Haulla pitäisi löytyä tuosta sj:n laatikosta juttua. Mutta siirtäjähän siellä on solmussa...

Kaikenhan saa sopimaan


Iso kiitos vastauksesta vai että siirtäjä voi prkl niinhän mä arvelinkin ku jotkut on puhunu et se on heikkolenkki suikassa! Onkhan se minkälainen operaatio!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.11.2008, 21:31
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Voisin äkkiseltään veikata, että tojon koneessa yhtä paljon tekemistä kuin tuossa vag-tuotteessakin joka pihalla odottaa. Eli jetan/golfin 1,6 diesel, joutuu tekemään kaiken uudestaan, johtosarjaa myöden kun joku katkonut piuhat

Ja tuosta pakin naputuksesta, ei kannata huolestua. Mulla paukkanut koko ajan mitä auto ollut ja on saanut pakillakin sikaa (tämän voi kuopion porukat todistaaa) eikä tuo vielä ole ainakaan särkynyt, eikä ääni pahentunut.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 11.11.2008, 21:31
Kimpsu:n Avatar
Kimpsu Kimpsu ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.01.08
Sijainti: Tornio
Viestit: 517
Perusasetus

Ei muuta kun tuumasta toimeen kummempia mietiskelemättä niin kone ja loova on paikoillaan ennekun huomaatkaan.
Tuossa on oma "home made" izuki http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=51840
__________________
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!"

Aina ei voi voittaa,......
Ei edes joka kerta
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 11.11.2008, 21:43
spede80:n Avatar
spede80 spede80 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.08
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 405
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimpsu Näytä viesti
Ei muuta kun tuumasta toimeen kummempia mietiskelemättä niin kone ja loova on paikoillaan ennekun huomaatkaan.
Tuossa on oma "home made" izuki http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=51840

jeps ja kiitoksia kuvista täytyypä alkaa pajottaan ku tulee lumet maahan! nyt on vielä hyviä ajokeliä jäljellä! Täytyypä itekki laittaa kuvia projektista
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 11.11.2008, 21:46
spede80:n Avatar
spede80 spede80 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.08
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 405
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Caddy Näytä viesti
Voisin äkkiseltään veikata, että tojon koneessa yhtä paljon tekemistä kuin tuossa vag-tuotteessakin joka pihalla odottaa. Eli jetan/golfin 1,6 diesel, joutuu tekemään kaiken uudestaan, johtosarjaa myöden kun joku katkonut piuhat

Ja tuosta pakin naputuksesta, ei kannata huolestua. Mulla paukkanut koko ajan mitä auto ollut ja on saanut pakillakin sikaa (tämän voi kuopion porukat todistaaa) eikä tuo vielä ole ainakaan särkynyt, eikä ääni pahentunut.
Niin on se mullakin jo kesän nakuttanu ja offisafareilla saanu pakilla monoa ja ajattelinkin ettei käy niin et se jossakin jängällä sippaa mut enpä taida itsekkään vielä alkaa tekemään sille mitään
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 11.11.2008, 23:23
jnu jnu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.04
Sijainti: Heinola
Viestit: 1.885
Perusasetus

Mun mielestä k-moottori ei sovi suzukiin, olen yhden sellaisen poistanut omasta
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 12.11.2008, 06:59
spede80:n Avatar
spede80 spede80 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.08
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 405
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jnu Näytä viesti
Mun mielestä k-moottori ei sovi suzukiin, olen yhden sellaisen poistanut omasta
Ai Missähän mielessä ei sovi? Tostakin on niin mionta juttua kun jolla se on paikoillaan sanoo et on ok ja toiset et se on perseestä Mikä sun mielessä tökkii K- moottorissa?
__________________
Off Road Klupi Ilimanmithän
Ei sole poika mikhän muutako lorttapohjassa ja mättöä konepellille
www.lvikemppioy.webs.com
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 12.11.2008, 16:14
Kimpsu:n Avatar
Kimpsu Kimpsu ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.01.08
Sijainti: Tornio
Viestit: 517
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja spede80 Näytä viesti
Ai Missähän mielessä ei sovi? Tostakin on niin mionta juttua kun jolla se on paikoillaan sanoo et on ok ja toiset et se on perseestä Mikä sun mielessä tökkii K- moottorissa?
Suikkaanhan sopii vaikka V8 kone että eiköhän sinne mene ihan mikä tahansa pikku japsin konekkin

http://www.youtube.com/watch?v=uf8By...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=4DwLV...eature=related
__________________
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!"

Aina ei voi voittaa,......
Ei edes joka kerta
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 12.11.2008, 17:39
sami_k:n Avatar
sami_k sami_k ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 11.04.06
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 1.245
Perusasetus

k moottorin oma kaasutin on aika ronkeli toimimaan vinoissa asennoissa
autosta tulee aika keulapainoinen
tossa meijän kilpuri suikassa on pakki naputtanu 3v eikä ole ääni sinä aikana muuttunut miksikään
muista käyttää nelosen kautta ennen kun laitat pakin päälle

miksi muuten meinaat moottorin vaihtaa
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 12.11.2008, 19:46
spede80:n Avatar
spede80 spede80 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.08
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 405
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sami_k Näytä viesti
k moottorin oma kaasutin on aika ronkeli toimimaan vinoissa asennoissa
autosta tulee aika keulapainoinen
tossa meijän kilpuri suikassa on pakki naputtanu 3v eikä ole ääni sinä aikana muuttunut miksikään
muista käyttää nelosen kautta ennen kun laitat pakin päälle

miksi muuten meinaat moottorin vaihtaa
No oon tehny kyllä tohon suikkaan täydellisen konerempan ja laakeroinutkin mutta sillä on ajettu ny 275 000 ajattelin et taitaa olla parhaimmat vedot takana.? Ajatuksena ois myös et sais 5 lovisen laatikon ja tehokkaaman koneen niin vois ajella tielläkin pitempää matkaa!
__________________
Off Road Klupi Ilimanmithän
Ei sole poika mikhän muutako lorttapohjassa ja mättöä konepellille
www.lvikemppioy.webs.com
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 12.11.2008, 19:55
spede80:n Avatar
spede80 spede80 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.08
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 405
Perusasetus

No osaisko kukaan kertoo et mikä ois paraskone tohon suikkaan ku oon lukenu tuolta niin nää on tullu esille Toyota, Opel ja Suikan koneita. ja itsellä on sellainen käsitys että tojota ois kestävin ja varmin toimimaan. Ja ooppelin koneissahan on tunnetusti heikkoja kohtia? Vai oonko väärässä? Ja suikan koneissa öljykanavat on ainakin minusta ongelma!
__________________
Off Road Klupi Ilimanmithän
Ei sole poika mikhän muutako lorttapohjassa ja mättöä konepellille
www.lvikemppioy.webs.com
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 12.11.2008, 20:19
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.016
Perusasetus

Minä olin laittamassa entiseen Trial Standard Suzukiin ensin Fordin 1600 konetta ja automaattia Suzukin oman 1000:n koneen tilalle,mutta autosta olisi tullut trialiin liian keulapainoinen.

Päädyin lopulta laittamaan Suzukin oman 1,3 koneen Swiftin ruiskulla terästettynä.
Päätöstä ei ole vielä tarvinnut katua ja sama kone/laatikkopaketti on menossa paikoilleen seuraavaan pitkään Trial Suzuki projektiin.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 12.11.2008, 20:39
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja spede80 Näytä viesti
Ja ooppelin koneissahan on tunnetusti heikkoja kohtia?
Itellä ainakin pelannu moitteetta, alitehoisuutta lukuun ottamatta tomaatin kans. Tarkotus olisi heittää sekin huoli taakse täs joskus.
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LAND Rover = Made in Intia! legro Chit-Chat 15 31.03.2008 11:37
Made in Japan (MasterPiece) samisami2 Linkit 1 10.02.2007 20:50
snorkkelin tekoa pajeroon...made pai mää ite.. pallero Tekniikka & Jutustelu 4 27.10.2006 06:35
Made in Taiwan Jeeper Tekniikka & Jutustelu 2 28.12.2003 21:22


Sivu luotu: 04:48 (GMT +2).