![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Hdj kk laakerien pelastus paineakulla??Tuossa viime yönä helvetillisen hammaskivun kourissa sain vision. Luulen että osaksi hodarien kestävyyteen vaikuttaa se, että ainakin mulla käynnistyksen jälkeen öljynpaineita saa odottaa muutaman sekunnin ennenkuin mittari pompsahtaa ylös. Eli: miten mahtais toimia jos öljylinjaan lisäis paineakun+ sähköventtiilin? venttiili menisi kiinni vaikka alle 1500rpm jolloin sinne jäisi kunnon öljypaine, ja kun seuraavan kerran autoa käynnistää, niin samalla kun tartti lyö kehälle ja venttiili aukeaa ja PLÖRTS koneessa olisi heti välittömästi immediately kunnon paineet? Onko joku muu keksinyt tämän minua ennen ja onko kukaan rakentanut sellaista? ![]()
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj 80 kk laakerit | _jOhE_ | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.07.2011 22:11 |
hdj 80 kk laakerit | _jOhE_ | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 06.07.2011 08:28 |
hj:n kk ja rk laakerien kiristys momentti? | räyhäracing | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 27.02.2010 00:07 |
HDJ--HZJ kk-laakerit? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 23.03.2007 10:20 | |
hdj 80 kk-laakerit | HJ60 | Linkit | 0 | 27.11.2006 23:51 |