![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Kampuran hihnapyörän pultin aukaisu??Käyttikseen (mitsu lancer 1.6) olin aikeissa vaihtaa jakohihnan, toi hinapyörän pultti ei vaan antaudu. Oon kokeillu panasonicin akkuvääntimellä ja auton starttia vasten pyöräyttämällä, 3 eri paineilmakonettaki kokeillu mutta mun pikkukompurasta loppuu puhti. Kaveri joka noita mitsuja on värkkäilly sano että sitä hihnapyörää ei saa lukita ku menee kuulemma särki. Oisko jollain hyviä ideoita?? ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
pitkä väännin ja startilla pyöräyttää reilusti (avain niin että saa vähän vauhtia ennen vastaamista lattiaan/koriin). Jos ei lähde niin raskaan kaluston korjaamolle ja sillä kottikärryn kokoisella sähkökäyttöisellä iskuvääntimellä. Sillä viimeistään saa sitten pultin poikki...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Anna sopivalla paksulla tapilla ja isolla moskalla terveiset pultin kantaan siten että ne myös menevät perille.Sitten pulttipyssyllä auki.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Kyllä nuo hihnapyörät on aina kestänyt lukita,tuskin on mitenkään erityisen heikko tässäkään mallissa.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kunnon kompura paksulla letkulla ja hyvä pyssy. Lainaa vaikka kaverilta.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Pultin aukaisu!
Et oo näköjään ainut kenellä vasvaavia vikoja kun selaili tota mitsubishi club sivustoo.. Siellä ne kans suosittellee 11kilon paineita 3 vartin pulttipyssyä.. vaikka kiristysmomentti on ~180nm Ja viimeiseks sit pillillä lämmittäen
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
kunnon kompura ja pyssy ja letku löytyy täältäkin, mutta kuumat piti silti antaa sille pultille...
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Ymmärtihän se pultti antautua. Jarrut lukittuna vaihe vitosella, muutamat jatkovarret hylsyyn ja 1,5 metriä vipuvartta. Sitten kauhee itkupotkuraivari ja vääntöä niin aukes.
Sormi aukes ja niska venähti mutta oon ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Itte yhen vastaan kiukutelleen pultin aukaisin muistaakseni sellaisella 30 kiloisella sukeltajan alaslaskeutumispuntilla lyömällä jatko tunkin päälle tuettuna
![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrol Hihnapyörän kiinnitys. | Janne1986 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.07.2010 19:20 |
Patrollin kampiakselin hihnapyörän pultti/mutteri | Rolpatti | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 17.04.2010 00:15 |
sj410 valottoman jakolaatikon aukaisu? | tume22 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.10.2009 21:10 |
solmun aukaisu köydestä | tjl | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 18.03.2008 15:40 |
C4 konepellin aukaisu....? | corvette89 | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 01.04.2002 18:41 |