![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Patrollin kampiakselin hihnapyörän pultti/mutteriTuossa kun aamulla sudittelin kohti työpaikkaa aloin ihmettelemään että miksi ohjaus on raskas ja laturin merkkivalo vilkkuu kun rattia kääntää. ![]() No kampuran hihnapyörä pyöri tyhjää ja oli tippumaisillaan, sormilla koitin että pultti/mutteri on vielä paikallaan mutta nyt visainen kysymys millä vitulla? Ja minkä kokoinen hylsy mahdetaan tarvita sen kiristämiseen kun täytyy tässä työpäivän aikana käydä hakemassa että pääsee jatkamaan matkaa... niin ja onkos siellä jotain kiilaa? 3.3turbo -86
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu SD33 kampiakselin siivapyörän mutteri. | bluevan | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 10.10.2009 22:32 |
Ostetaan Gr patrollin kampiakselin hihnapyörä. | juhoke | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 30.08.2008 00:18 |
12H-T perusremppa ja hihnapyörän irroitus | osilpi | Tekniikka & Jutustelu | 38 | 18.12.2007 06:42 |
Keino irroittaa kampiakselin kiree pultti | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 10.07.2007 09:54 |
Hiluxista katkes kampiakselin pultti. | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 25.02.2007 19:47 |