Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.04.2010, 09:22
Rolpatti:n Avatar
Rolpatti Rolpatti ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.03.09
Sijainti: Paattinen
Viestit: 722
Perusasetus

Patrollin kampiakselin hihnapyörän pultti/mutteri


Tuossa kun aamulla sudittelin kohti työpaikkaa aloin ihmettelemään että miksi ohjaus on raskas ja laturin merkkivalo vilkkuu kun rattia kääntää.
No kampuran hihnapyörä pyöri tyhjää ja oli tippumaisillaan, sormilla koitin että pultti/mutteri on vielä paikallaan mutta nyt visainen kysymys millä vitulla? Ja minkä kokoinen hylsy mahdetaan tarvita sen kiristämiseen kun täytyy tässä työpäivän aikana käydä hakemassa että pääsee jatkamaan matkaa... niin ja onkos siellä jotain kiilaa?
3.3turbo -86

__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi)
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu SD33 kampiakselin siivapyörän mutteri. bluevan O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 10.10.2009 22:32
Ostetaan Gr patrollin kampiakselin hihnapyörä. juhoke O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 30.08.2008 00:18
12H-T perusremppa ja hihnapyörän irroitus osilpi Tekniikka & Jutustelu 38 18.12.2007 06:42
Keino irroittaa kampiakselin kiree pultti Cental73 Tekniikka & Jutustelu 5 10.07.2007 09:54
Hiluxista katkes kampiakselin pultti. Tekniikka & Jutustelu 8 25.02.2007 19:47


Sivu luotu: 10:40 (GMT +2).