![]() |
Kampuran hihnapyörän pultin aukaisu??
Käyttikseen (mitsu lancer 1.6) olin aikeissa vaihtaa jakohihnan, toi hinapyörän pultti ei vaan antaudu. Oon kokeillu panasonicin akkuvääntimellä ja auton starttia vasten pyöräyttämällä, 3 eri paineilmakonettaki kokeillu mutta mun pikkukompurasta loppuu puhti. Kaveri joka noita mitsuja on värkkäilly sano että sitä hihnapyörää ei saa lukita ku menee kuulemma särki.
Oisko jollain hyviä ideoita??:mad: |
pitkä väännin ja startilla pyöräyttää reilusti (avain niin että saa vähän vauhtia ennen vastaamista lattiaan/koriin). Jos ei lähde niin raskaan kaluston korjaamolle ja sillä kottikärryn kokoisella sähkökäyttöisellä iskuvääntimellä. Sillä viimeistään saa sitten pultin poikki...
|
Anna sopivalla paksulla tapilla ja isolla moskalla terveiset pultin kantaan siten että ne myös menevät perille.Sitten pulttipyssyllä auki.
|
Lainaus:
Kyllä nuo hihnapyörät on aina kestänyt lukita,tuskin on mitenkään erityisen heikko tässäkään mallissa. |
Kunnon kompura paksulla letkulla ja hyvä pyssy. Lainaa vaikka kaverilta.
|
Pultin aukaisu!
Et oo näköjään ainut kenellä vasvaavia vikoja kun selaili tota mitsubishi club sivustoo.. Siellä ne kans suosittellee 11kilon paineita 3 vartin pulttipyssyä.. vaikka kiristysmomentti on ~180nm Ja viimeiseks sit pillillä lämmittäen
|
kunnon kompura ja pyssy ja letku löytyy täältäkin, mutta kuumat piti silti antaa sille pultille...
|
Lainaus:
|
Ymmärtihän se pultti antautua. Jarrut lukittuna vaihe vitosella, muutamat jatkovarret hylsyyn ja 1,5 metriä vipuvartta. Sitten kauhee itkupotkuraivari ja vääntöä niin aukes.
Sormi aukes ja niska venähti mutta oon:) |
Itte yhen vastaan kiukutelleen pultin aukaisin muistaakseni sellaisella 30 kiloisella sukeltajan alaslaskeutumispuntilla lyömällä jatko tunkin päälle tuettuna :D kahesti piti lyödä niin sormilla sitten halusi tulla pois pyöritetyksi.
|
Sivu luotu: 01:33 (GMT +2). |