Terve,
Muutama kysymys herännyt tuosta land cruiserista, kun murrosremppa edessä.
1. Kun vetoakselin vetää pois niin pitääkö etuakselin lukko olla päällä? Tarkoitus purkaa kumpikin puoli.
2. Mistä tunnistaa väljän murroksen? Naputtaa aika pahasta kun kääntyy neliveto päällä. Eli mistä tunnistaa viallisen murroksen kun se on irti. Luultavasti vain toinen puoli hajalla.
3. Mikä olisi paras murros tuohon? Sellainen joka menee ilman muokkaamista paikoilleen. Käyttö lähinnä maantieajoa takavedolla. Välillä vähän maastoajoa, mutta ei todellakaan mitään kovaa rymyttämistä.
Samalla vaihtuu se pronssiholkki ja vetarin tiivisteet, kun öljyä valuu jo joka kolosta.
4. Millä rasvalla täytetään murrokset + laakerit? Varmaan 3/4 osaa maljaa riittää? Tietty se murros täyteen ennen kiinnitystä. Vetari varmaan liikkuu helposti irti ja taikaisin? Ei ole vissiin sellaisella metallisokalla kiinni?