![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() eberi offi käytössäEli kun autossa se on niin kuinka paljon sille voi laskea elin aikaa perus safaroinnissa jos sen nyt fyysisiltä rasituksilta saa suojattua? Eli kestääkö ne vettä ja käikää? Onko kellään kokemusta? Onko suojauksessa hyväksi havaittuja jippoja? Lauri-poika metsäshäärii katseleepi puita väärii mäyränä nummia tonkii
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Veljen autossa kestänyt toistaiseksi ihan hyvin. HJ soa:lla ja 35" renkailla, eberi on tulipellissä niin ylhäällä kuin mahdollista.
Mietin kerran että jos tulppaa offauksen ajaksi imu ja pakoputken, niin ei mene mutaa niihin.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ponssen ajurattorissa on webaston laite astinlaudan/puskurin sisällä. Jonkin kerran ajettu liejussa astinlautaa myöten
![]() Ainut minkä on tarttenu tehdä on putsata webaston pakoputken loppupää, kun tahtoo sinne tulpan tehdä, kun kunnolla ryvettää hiesussa. Putsaustarve ilmenee kun laite alkaa pukata varoa pois päältä. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Kiitokset vastauksista.
Niin tuosta eberin sijoituksesta sanoivat kaupan-sedät jotta sen pitäis olla niin alhaalla kuin mahdollista ja joka tapauksessa alempana kuin vesipumppu. Jotta miten se tulipellissä niin ylhäällä kuin mahdollista asettuu siihen nähen? Ottaako uittanu sen myös ihan umpsukkeliin veen alle ja kestääkö ne sellasta leikkiä? Lauri-poika metsäs häärii katseleepi puita väärii mäyränä nummia tonkii |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kaaniassa eberi on hytin lattiassa, 25-30cm vesipumpun yläpuolella ja kyllähän se siinäkin toimii. Pelastuslaitoksen ja armeijan autoissa lämmitin taas on puskurin takana.
Hyvin se HJ:ssäkin toimii vaikka onkin noin ylhäällä.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
minulla oli ainakin ongelmia eberin kanssa kun sen sijoitin mahdollisimman ylös. ei jaksanut imeä tankilta asti, eikä edes konehuoneen puolelle tulevista paluu tai tulo letkuista. ongelma korjaantui kun hitsuuttelin parin litran säiliön paluupuolen letkun vväliin, eli auto täyttää sen aina kun käynnissä, sen jälkeen toiminut moitteetta.
ohjeessa muistaakseni luki että asennettava sylinterin kannen alapuolelle. ja pakoputken aukiolo on hyvä tarkastaa, ei sais mennä tukkoon. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyota kovassa käytössä! | legro | Chit-Chat | 6 | 19.09.2008 21:04 |
mikä offipeli käytössä galluppi | tikpe | Chit-Chat | 2 | 13.09.2007 14:52 |
Onko kellään käytössä ilmaiskareita (coilover)? | Markol | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 29.07.2007 13:49 |
Mikä vinssi käytössä | Ex_inkkari | Linkit | 5 | 02.04.2007 18:32 |
panssaroinnin laillisuudesta kilpa käytössä? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.04.2004 15:00 |