|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
|  | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   PATROL TURBOTEKNIIKKASD 33eli vanha tekniikka sd 33 4-vaiht manuaali pitkäpatrol tarkotus vaihtaa turbokone + 5-vaihteinen manuaali mitens välitykset soppii keskenään vai kannattaako säilyttää 4-vaihteineen manuuali ? neuvokaa viisaammat......   
 | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			4-Lovinen ei sovi turbolohkoon, niissä on erikokoiset vauhtipyörät.
		 
				__________________ PERKELE!Pääsponsori---> Joki-Pub Lahjattomat lukottaa | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 Se on ihan makuasia kumman laatikon laittaa, 5 vaihteinen on 10cm pidempi, eli tarvii tehdä runkoon uudet kannakkeet sille ja kardaanit on myös erimittaset. jostain täältä sivuilta löytyy noi laatikoiden välityksetki muistaakseni... 5 vaihteisessa kuitenki vähän lyhyempi 1 vaihde ja 5 vaihde on sitte ylivaihde. | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			jotkut väittää että 4v olisi vahvempi.. varoituksista huolimatta aion kyllä silti itse tuon 5v jossain vaiheessa vaihtaa juuri lyhyemmän ykkösen ja pidemmän vitosen takia... | 
| 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Juu, vanhassa rungossa (kait kaikki pyöriälamppuset?) ei oo paikkoja 5-vaihteiselle, hitsipillihommia. Ite muutin kannakkeet. Holkki muistaakkeni 18 milliä pitempi 4- speedissä, kytkinhaarukan välitanko myös erillainen. Pakkivalo+4-vedon-antureissa erillaiset liittimet. Ja tietysti ne jortaanit. Pikkuvikoja, heleppo korjata. | 
| 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Kytkinhaarukan tankoja on ainakin 4erinlaita 81-89 mallisissa ja on liittimet samanlaisia ekan vuosimallin 5-vaihteisissa eli -84.kytkin koppiakin on valurautaisia ja jotankin alumiini valu seosta. niin ja nyt puhutaan diesel mallisista.JA lisätään vielä se että painelaakerin holkkejakin on 3mallisia vanha vapari, uudempi vapari ja turbollinen.
		 | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | 
| Näkymä | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Myyty Patrol GR -91 | joker | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 27.09.2008 12:43 | 
| Myyty Patrol 3.3D -82 | skrade | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 25.08.2008 20:41 | 
| M:PATROL -88 | patriot4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 26.01.2008 20:46 | 
| GR Patrol | Predator | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.03.2005 16:45 | 
| patrol? | lisko70 | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 18.02.2005 22:00 |