![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() uusi Hiace tulee SuomeenkinAutomyyjä kertoi että uusi isompi Hiace tulee ensi vuonna Suomeen. Liekkö tämä se? http://www.toyota.com.au/hiace/speci...an-diesel-auto
__________________
Jeep ISORY |
#2
|
||||
|
||||
![]() Epäilen
Väittäsin ettei tuo läpäse EU:n kolaritestejä...
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Juu taitaa olla varpaat mustelmilla kun ajaa supikoiran yli
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Voi perse, no kai tuon ulkonäön kestää jos on muuten yhtä hyviä kun vanhatkin;-)
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Eihän hiacessa ole ikinä ollut muuta hyvää kuin tekniikan kestävyys. Muutenhan se on ihan susipaska.. kamalampaa pakettiautoa saa hakea, jollei nyt sitten Ducatoon ole viehättynyt. Se on vieläkin pahempi pohjanoteeraus
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tuoha on samannäköinen ku 80luvun hiacet
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Totta,ite oon ransitilla ajanu( ei hyvä) ja Fiat/psa konserin vehkeillä,Rellut ja Nissani on samaa kuraa ja Ooppeli ihan yhtä perseestä. Mese ja wolkkari on kai parhaita koko pakettiauto arsenaalista,tosin ne on isompia paitsi portteri joka ei oo hiasen veronen tekniikaltaan vaikka ajoltaan parempi ku vanhemmat hiaset. jos uus hiase jatkaa siitä mihin edellinen jäi ni se on parempi ku ykskään tän hetkisistä,portteri on sen ehkä ainoo kilpailija. Onhan se hiaseki paska mut muut on vielä paskempia vai onko mulla jääny jotain huomaamatta? Siks vaan ku jossain vaiheessa pitäs tietää mikä paku seuraavaks duuni autoks.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Eihan tuo mikaan uusi malli ole. Tuo on ns. viidennen sukupolven Hiace, joka tuli Japanin markkinoille 2004 ja Australiassa myyty vuodesta 2005 lahtien. Kokemukset mallista ovat olleet erittain hyvia kuljettajan tiloja lukuunottamatta. Malli on erittain suosittu pakettiautona ja 12-14 paikkaisena pikkubussina. Henkiloauto voi Australiassa olla maksimisaan 12-paikkainen. Australian pyoratuolitakseista on ehka 80% tuota mallia. Bensiinimoottori soveltuu hyvin kaasulle (LPG) ja taksit ajavat yleensa n. 700'000 km ennen moottorihuolia. Autojen kolaritestit Australiassa ovat ovat hyvin samanlaisia EU: kanssa ja uskoisin mallin lapaisevan EU:n kolaritestit. Suurin este mallin tulolle EU:hun on ollut EU: saastemaaraykset, mutta huhujen mukaan Toyota saattaa asentaa joihinkin EU-malleihin BMW:n moottorit. Lisatietoja https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_HiAce |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mut vähän OT, niin en ole yhtään yllättynyt näistä autonvalmistajien päästöjen kaunisteluista.
__________________
RASOR |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Australiassa myytavissa viitossarjan Hiace'ssa on joko 2.7 litran nelisylinterinen bensamoottori tai 3.0 litran Turbo Diesel. http://www.toyota.com.au/hiace/range Tapasin askettain yhden taksimiehen, jolla on Hiace Diesel-moottorilla. Ei ole ollut juuri remontteja, mutta vaihtoi melkein miljoonan ajetun moottorin uuteen. Takseissa bensamoottriset muunnettuna kaasulle (LPG) ovat huomattavasti suositumpia kuin diesel. Kaasu maksaa n. 65c/L ja diesel $1.30/L. Kaasua menee tosin n. 20-30% enemman kuin dieselia. Taalla taksit pyorii melkein 24/7 koska rekisterointi (n. $10'000/vuosi), liikennevakuutus ja vastuuvakuutuset, toiset vahintaan $10'000/vuosi) seka maksut paikalliselle organisaatiolle, joka valittaa tyot takseille (noin $18'000/vuosi). Lisaksi uuden auton taksivarustus on n.$7'000-10'000. Koska kiinteat kulut ovat varsin huomattavat, niin sellaiset mallit, jotka ei kesta jatkuvaa kayttoa, karsiutuvat joukosta varsin pian, eika takseilla ole sellaisia veroetuja, kuten Suomessa, jotka suosisivat auton vaihtamista muutaman vuoden valein. Kun auto otetaan taksikayttoon, sen on oltava alle kaksi vuotta vanha ja kun auto saavuttaa kymmenen vuoden ian, se on poistettava taksikaytosta. Lisahuomautuksena, etta suurin osa nykyisista taksikuskeista on pakistaneja, eivatka he tunne saalia ajaessaan. Everything is will of allah, sanovat he. |
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
http://www.autoevolution.com/news/20...ery-86049.html http://blog.livedoor.jp/motersound/51863684 |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jospa se "uusi Hiace" on tämä tojotan merkeillä? ![]()
__________________
Jeep ISORY Viimeksi muokannut KoniJeep : 10.10.2015 21:59 |
#14
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tossa jotain tietoa, että olisi kenties tulossa maailmanlaajuisena mallina, tosin vuonna 2018 http://steeringnews.com/next-generat...o-global-7512/ https://www.flexdream.jp/news/archives/279 Eo. japanista käännöskoneella: full model change is planned for 14 years around 2018 Next Hiace is to semi-hood from the cab-over By the semi-bonnet type, you can to reduce the impact on the collision from the front. The newly developed diesel engine "GD type" to mount And to hybrid engine is good when you are mounted on the Hiace ... Viimeksi muokannut Jhl : 10.10.2015 22:25 |
#15
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kuvan auto näyttää viimeiseltä Euroopan Hiacelta. (keulasta paikallinen vanha Granvia/Grand Hiace vm 2000-2003) Ja on todennäkösesti siis naamioitu testiauto, aika näyttää... |
#16
|
|||
|
|||
![]()
Tuskin tulee Eurooppaan tuo haisu kun on pienempi kuin proace. Kärrypainokin naurettavat 1400 kg jarrullisena. Varmaan tuossa on rattikarahka ja ihana 70-luvun ruskea sisusta
![]() Kaverilla oli turbollinen nelikko haisu joskus hetken trailerin veturina. Alle 15 l/100 km ei päässy mitenkään muuten kuin narun jatkona. Mulla oli samaan aikaan T4 ja se taas ei vienyt kärryn kanssa yli kymppiä vaikka miten polki. Ja T4 kulki ja nousi mäet vähän toiseen mallin. Siinä missä haisulla piti kepittää kolmoselle niin T4 kiihty vielä vitonen pesässä. |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Eiköhän toi BSA:n yhteistyö tojotalla jatku uusien tavara-autojen suhteen mallisarja laajenee ja uudistuu, isompia on kyllä luvassa jossain vaiheessa. BMV:n diesel koneitahan on ollut jo pitkään myynnissä tojotoissa. Tavara-auto mallistoa ei vielä ole missään muotoa julkistettu eikä aikataulusta ole tietoa.
|
#18
|
|||
|
|||
![]() 2016-2017-toyota-hiace
http://www.autoyotareview.com/2015/0...ease-date.html
http://bestcarreview2017.com/2017-toyota-hiace-review/ Viimeksi muokannut Byrocrat : 10.10.2015 22:44 |
#19
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Orwell tulee ? | karisa | Linkit | 10 | 06.03.2014 19:28 |
nyt tulee | Teppo2 | Chit-Chat | 1 | 01.07.2008 02:16 |
M: Hilux/Hiace/LJ70 2.2l ja 2,4l UUSI jakohihna | akke | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 06.08.2007 15:17 |
Maailmanloppu tulee! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 16:05 |
Nettimikro tulee! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:40 |