![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Turvakaarista.Moro. Tuohon Bj projektiin on pakko tässä vaiheessa ottaa turvakaarisuunnitelmat huomioon. Edittiä: Otetaampa alusta. Jos teen avoberttaan sääntöjen mukaiset kaaret, niin jotenkin tuntuu suppealta nuo suunnistuscupin säännöt aiheeseen liittyen. Pääkaaren diagonaalista ei ollu mitää mainintaa että kuinka, ja joku täälä palstalla mainitti että takatuet pitää olla suorat ilman mutkia, mutta säännöissä ei lukenu siitä mitään. Jos tuollaisia sääntöjä kerran on olemassa niin miksi niitä ei voi kirjoittaasääntöihin? Vai onko kaikki mitä säännöissä ei lue ns."vapaalla kädellä" toteutettavissa? Joku vois vähä avata nyt tätä juttua mulle Kiitos vastauksista
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja Viimeksi muokannut Häänrik : 15.04.2015 09:05 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Turvakaarista | Aro | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 20.01.2012 09:15 |
Turvakaarista | Juuso4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 04.01.2012 22:32 |
turvakaarista | Jii-Jii | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 23.01.2008 22:27 |
turvakaarista | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.06.2007 11:16 | |
Turvakaarista | Killer-Wo | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 01.08.2006 16:37 |