![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() muiden kanssa offaaminenEli kysyisin vaa että pääseekö yleensä muittenkaa offaamaa tai ns. Järkättyihin maasto ajoihin jos on katsastamaton/paperiton maasturi? Kysymyksenä on muiden mielipiteet/reaktiot paikanpäällä aiheesta
|
|||
|
|||
![]()
Miks ei pääsis... Tarvii vaan varmaan paikalliselta seuralta kysyä hinta...
|
|
||||
|
||||
![]()
No joo sillä lähin vaa kyselemää et patrolli rojekti aluillaa et pääseekö vai jääkö toi piha auraks sit vaa vaikka
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Teitin nurkissa on äärettömän hyvintoimiva ja joustava offiseura, kannattaa olla yhteydessä Heitin suuntaan.
http://www.pahama.com/ |
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Noin niinkuin oman oikeusturvan, ja eritoten muiden kanssaoffaajien kannalta ainakin itse olen vahvasti sitä mieltä, että on kulkupeli kilvetön tai ei, niin sellainen vakuutus kannattaa olla ajaessa voimassa mikä kattaa vähintään toisen osapuolen vahingot. Voi käydä yllättävän kalliiksi, jos lipsahtaa auto eri suuntaan kuin mihin itse haluat mennä..
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
minkä laisia naisia tuo offaaminen kiinnostaa | psychobilly | Chit-Chat | 50 | 03.01.2015 22:27 |
Blazer / muiden ohjaustehostin?? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 30.11.2012 11:43 |
2L ja 2LT Kansipahvit+muiden tiivisteiden sopivuus | zampy | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 02.01.2011 12:36 |
lj-70 ja muiden mallien vaihteistojen sopivuus? | tikkukuski | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 19.10.2010 23:32 |
Suomeen kanssa | VonLeka | Chit-Chat | 6 | 21.08.2010 08:12 |