![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Hj soa, napojen kääntö ongelmaTeen soaa hj:seen. Nyt olen rälläköinyt napojen saumat auki ja yrittänyt hakata napoja pyörimään, ei pyöri. Pitääkö lämmittää punaiseksi? Olen leikannut auki siihen asti kuinka murroksen pallon putki on, en sen ali.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei tarvi lämmittää. Olethan rälläköiny sauman vierestä?
Ja sopivan putken työnnät pallon rei'istä läpi ja väännät niin ei tarvi hakata. |
|
|||
|
|||
![]()
Sauman päältä. Pitää siis rälläköidä hieman keskemmältä akselia lisää?
|
|
|||
|
|||
![]()
Joo. Sentin verran sen sauman vierestä niin menee hienosti.
Ainakin itsellä onnistui ihan hyvin eikä kääntämiseen tarvittu ylimääräistä voimaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Sentti on ehken hivenen liian keskeltä, mut kuitenkin niin, et kokonaan saunan vierestä. Juurikaan ei oo itellä tarvinnu käyttää väkivaltaa. Mut hitsaillessa kannattaa kiinnittää hivenen huomiota myös cambereihin jos mahollista. Mulla nimittäin parissa akselissa hitsatessa veteli camberit negatiiviselle. Ei aiheuta ongelmia mut näyttää häiritsevältä, kun renkaat on alalaidastaan sisempänä kun ylälaidastaan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jees eli sauman vierestä vetelin auki ja alkoi kääntyyn. Kysymys ohjausvarrista, saako vakioita kääntämällä puolelta toiselle ylösalaisin käännettynä tehtyä highsteerit, mitä muuta tarvii? Entäpä kestääkö boorit normi metsä ajossa kardaanissa kun liuku on melkein auki nyt kun on akseli ilmassa?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lisää patrol soa ongelma | Roller | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 02.11.2011 20:11 |
hj 61 napojen remppausta | TTI | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 20.08.2010 13:17 |
Hj-61 Ongelma takalukon vaijerin pituudessa (SOA) | Aparaatti | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 23.12.2009 00:35 |
hj:n napojen kääntö.. | oojiikoo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.07.2008 21:37 |
hj:n napojen kääntö | JaHa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.01.2006 10:18 |