Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.01.2012, 22:57
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

SJ 410 jakis voiman kesto?


Nonniin, paljonko sanotte 410 välitetyn jakiksen kestävän voimaa ajella lävitte?
Nyt joku huutaa että ette kai te sitä meinaa 42" renkaitten kans*?!?!? en kerro etten vaikuta tyhmältä, mutta varmistetaan kestääkö se muuna ku verkonpainona? kiitos!!

__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.02.2012, 15:03
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

Eikö kellään oo kokemusta että miten helposti se sitten särkyy? Noh, kai sitä pitänee koettaa
__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.02.2012, 18:16
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.414
Perusasetus

200hp ollu vissii joku rajapyykki, ja valollinen jakis olis parempi ku valoton. Näin on isot ja viisaat kertonu...

Kieltämättä kuulostaa mielenkiintoselta sj410 jakis+42" pallerot... Mitä muuta tossa sopassa on?
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.02.2012, 22:15
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

Joo ohan siinä keitoksessa astron v6 th350 ja moggi pelliperät katotaan ny sitte jos se sittenki viel vaihetaan, oisko vaikka sitten volvon c303 jakis hyvä? toisaalta, jos se 200hp pitäs kestää, niin ei sen ihan heti pitääs porsia.
__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.02.2012, 22:24
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Saahan tohon TH perään ihan siihen tarkoitettujakin jakiksia. Kummalle puolelle meinasit laittaa etukardaanin kulkemaan? Jakiksen kääntämällä vai etuakselia muokkaamalla?
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.02.2012, 22:50
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

No akselia ajattelin muokata. joo niin rupesin sitäkin miettiin, silläkin vissii säästäis sitä pituutta, mistäs sellanen paketti pitäis kattella, meinaan missä autoissa on th350 jakiksella?? se olis kaikkein helpoin tapa ehkä tuo niputtaa?

Edittiä, sehä on juur oikeella puolen, meinaa etuperä?
__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ

Viimeksi muokannut Jammu : 05.02.2012 22:58
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 05.02.2012, 23:11
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jammu Näytä viesti
No akselia ajattelin muokata. joo niin rupesin sitäkin miettiin, silläkin vissii säästäis sitä pituutta, mistäs sellanen paketti pitäis kattella, meinaan missä autoissa on th350 jakiksella?? se olis kaikkein helpoin tapa ehkä tuo niputtaa?

Edittiä, sehä on juur oikeella puolen, meinaa etuperä?
Onhan noita th350 letukan nelikoissa ollu 70-80luvuilla muutamalla eri jakolaatikolla. (ite en noista niin tarkkaan tiiä, mutta varmaan joku enempi tietävämpi kertoo. )

Mogissa kun tuo etukardaani kulkee vasemmalla "valta virrasta poiketen", joko siinä pitää jakiksen kanssa kikkailla tai akselia muokata. Akseliin taitaa joutua vetoakselin teettämään tuossa muokkaus operaatiossa.

Eikös retkukeula letukoissa kulje karpaasi kuskin puolella? Mahtaiskohan sitte sellanen jakis sopia?
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 05.02.2012, 23:58
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

Eiku perhana niin joo, hyvä että tuli ilmi ennen että on tehny taas yhestä turhasta elimenluovutajasta kauppoja XD juu ku ei oo viel aksulat tontilla mutta lujaa hommaillaan osaa kyllä jo.
__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 06.02.2012, 00:13
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

Tuosta kun kattelin tuota kutunjuuston crossi rojektia, niin volvolainen jakis olisi sitten kättä ja kinnasta!
__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 06.02.2012, 00:43
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Ei lie ne hevoset mitään ymmärrä särkee... Luulis kestävän astron kutvosen, ku ei kiusatuil 1.9tdi pannuilkaan oo pahemmin murheita kuulunu?
__________________
RUMARACING Esla T4
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 06.02.2012, 17:45
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jammu Näytä viesti
Tuosta kun kattelin tuota kutunjuuston crossi rojektia, niin volvolainen jakis olisi sitten kättä ja kinnasta!
Se onkin lentäny nurinniskoin paikoilleen.
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 06.02.2012, 20:56
jampeli:n Avatar
jampeli jampeli ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 16.08.06
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 788
Perusasetus

Ihan vakio 410 valoton jakis 1.9td etuvetotekniikalla ja 3.7 perät+ 37" mudzillat.

Kaksi kertaa katkennu toi etuvedon booripätkä joka on päältä on 24mm ja 4mm seinämällä ,sisällä neulalaakeri joka tukee etuvedon tumppia.
Ihan onnettoman ohkanen kohta muuten kestävässä lootassa.









Kaksi kertaa on menny rattaat muruiksi, ensin oli ihan paskat laakerit ja toisella kertaa lähti toi tuloakselilla oleva ratas ajelehtiin kun lukkorengas petti.

Kun on harvavälitteiset akselit niin rasittaa jakista huomattavasti enemmän kuin esim porttaalit joissa ~7 välityksiä.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 06.02.2012, 22:47
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

Ei perhana, hienoo tietoo tulee porukalta! kiitos! joo toi on kyllä site siinä ja siinä toi 410 jakis siellä kun tunnen meijän ajotyyliäkin hieman "ei tänne pakittelee oo tultu" XD niin näytti olevanki nukkerillaan toi volvo jakis, ei aiheuta sen kummempia toimenpieitä ku heittää se täälläki kupeillensa. mitähän siinä olis huomioitavaa?
__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
renkaan korjaus ja sen kesto vesku.r Tekniikka & Jutustelu 2 30.11.2005 22:43
kisojen kesto 24h vai jokin muu? Ossi_p Tapahtumat 18 22.10.2005 17:37
Porttalien kesto?? Tekniikka & Jutustelu 8 06.09.2005 09:06
MTR:n kulutuksen kesto? G280E Tekniikka & Jutustelu 18 13.03.2005 12:31
Perän kesto ( ja lootan) Vesa Vuosimallit 1968-1982 1 10.08.2003 18:22


Sivu luotu: 22:02 (GMT +2).