![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() SJ 410 jakis voiman kesto?Nonniin, paljonko sanotte 410 välitetyn jakiksen kestävän voimaa ajella lävitte? Nyt joku huutaa että ette kai te sitä meinaa 42" renkaitten kans*?!?!? en kerro etten vaikuta tyhmältä, mutta varmistetaan kestääkö se muuna ku verkonpainona? ![]()
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Eikö kellään oo kokemusta että miten helposti se sitten särkyy? Noh, kai sitä pitänee koettaa
![]()
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ |
#3
|
||||
|
||||
![]()
200hp ollu vissii joku rajapyykki, ja valollinen jakis olis parempi ku valoton. Näin on isot ja viisaat kertonu...
Kieltämättä kuulostaa mielenkiintoselta sj410 jakis+42" pallerot... ![]() ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Joo ohan siinä keitoksessa astron v6 th350 ja moggi pelliperät
![]()
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Saahan tohon TH perään ihan siihen tarkoitettujakin jakiksia. Kummalle puolelle meinasit laittaa etukardaanin kulkemaan? Jakiksen kääntämällä vai etuakselia muokkaamalla?
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#6
|
||||
|
||||
![]()
No akselia ajattelin muokata. joo niin rupesin sitäkin miettiin, silläkin vissii säästäis sitä pituutta, mistäs sellanen paketti pitäis kattella, meinaan missä autoissa on th350 jakiksella?? se olis kaikkein helpoin tapa ehkä tuo niputtaa?
Edittiä, sehä on juur oikeella puolen, meinaa etuperä?
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ Viimeksi muokannut Jammu : 05.02.2012 22:58 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mogissa kun tuo etukardaani kulkee vasemmalla "valta virrasta poiketen", joko siinä pitää jakiksen kanssa kikkailla tai akselia muokata. Akseliin taitaa joutua vetoakselin teettämään tuossa muokkaus operaatiossa. Eikös retkukeula letukoissa kulje karpaasi kuskin puolella? Mahtaiskohan sitte sellanen jakis sopia?
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Eiku perhana niin joo, hyvä että tuli ilmi ennen että on tehny taas yhestä turhasta elimenluovutajasta kauppoja XD juu ku ei oo viel aksulat tontilla mutta lujaa hommaillaan osaa kyllä jo.
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Tuosta kun kattelin tuota kutunjuuston crossi rojektia, niin volvolainen jakis olisi sitten kättä ja kinnasta!
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Ei lie ne hevoset mitään ymmärrä särkee... Luulis kestävän astron kutvosen, ku ei kiusatuil 1.9tdi pannuilkaan oo pahemmin murheita kuulunu?
__________________
RUMARACING Esla T4 |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Se onkin lentäny nurinniskoin paikoilleen.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Ihan vakio 410 valoton jakis 1.9td etuvetotekniikalla ja 3.7 perät+ 37" mudzillat.
Kaksi kertaa katkennu toi etuvedon booripätkä joka on päältä on 24mm ja 4mm seinämällä ,sisällä neulalaakeri joka tukee etuvedon tumppia. Ihan onnettoman ohkanen kohta muuten kestävässä lootassa. Kaksi kertaa on menny rattaat muruiksi, ensin oli ihan paskat laakerit ja toisella kertaa lähti toi tuloakselilla oleva ratas ajelehtiin kun lukkorengas petti. Kun on harvavälitteiset akselit niin rasittaa jakista huomattavasti enemmän kuin esim porttaalit joissa ~7 välityksiä. |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Ei perhana, hienoo tietoo tulee porukalta! kiitos! joo toi on kyllä site siinä ja siinä toi 410 jakis siellä kun tunnen meijän ajotyyliäkin hieman "ei tänne pakittelee oo tultu" XD niin näytti olevanki nukkerillaan toi volvo jakis, ei aiheuta sen kummempia toimenpieitä ku heittää se täälläki kupeillensa. mitähän siinä olis huomioitavaa?
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
renkaan korjaus ja sen kesto | vesku.r | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.11.2005 22:43 |
kisojen kesto 24h vai jokin muu? | Ossi_p | Tapahtumat | 18 | 22.10.2005 17:37 |
Porttalien kesto?? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 06.09.2005 09:06 | |
MTR:n kulutuksen kesto? | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 13.03.2005 12:31 |
Perän kesto ( ja lootan) | Vesa | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 10.08.2003 18:22 |