Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.07.2011, 13:48
Rouveri Rouveri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.03.08
Sijainti: Finland.
Viestit: 438
Perusasetus

_HJ60 on N1 luokkaan otteessa???


mites tykkää konttorilla kun on koria korotettu 70mm ja renkaat isommat ja jousitusta korotettu. . .?????

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.07.2011, 13:50
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Hyvää kait ne tykkää, jos muutokset on asiallisesti tehty, ja renkaat on lain sallimissa rajoissa (hojoon max. 33?), ja kokonaiskorotus on korkeintaan 150 milliä. Mitäs erikoista tässä on, kun noin epäilyttää?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.07.2011, 14:23
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

kait siellä haikaillaan sen G:n perään, mutta ei sitä siellä tartte, koska se on 90-luvun keksintöjä koko G-kirjain. Samanlainen maastopakettiauto se hojo on, oli sitten otteessa se N1G tai N1.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.07.2011, 21:48
HJ60_Jussi HJ60_Jussi ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.01.06
Sijainti: Haukipudas
Viestit: 845
Perusasetus

Muistaakseni
N1 = pakettiauto johon saa tehä pienen korotuksen
N1G = maastopakettiauto johon saa tehdä 150mm korotuksen

Mutta eihän tuo ole ongelma kun meet konttorille leimaamaan korotukset niin ne muuttaa sen samalla rahalla N1G luokkaan.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.07.2011, 09:57
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HJ60_Jussi Näytä viesti
Muistaakseni
N1 = pakettiauto johon saa tehä pienen korotuksen
N1G = maastopakettiauto johon saa tehdä 150mm korotuksen

Mutta eihän tuo ole ongelma kun meet konttorille leimaamaan korotukset niin ne muuttaa sen samalla rahalla N1G luokkaan.
Juu,olikohan niin että N1 75mm ja N1G 150mm maksimi korotukset,näin lueskelin tuossa helmikuussa kun huomasin että oma pajero on pelkkä N1 eikä G.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.07.2011, 10:07
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.061
Perusasetus

Yli 2000 kg kokonaispainoinen nelivetoinen N1-luokan auto kuuluu N1G-luokkaan, lukipa sitä otteessa tai ei.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 27.07.2011, 00:21
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Yli 2000 kg kokonaispainoinen nelivetoinen N1-luokan auto kuuluu N1G-luokkaan, lukipa sitä otteessa tai ei.
Ai se menee näin,hyvä tietää
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SUZUKI projekti HS luokkaan 2012 Suzukesa Maasturiprojektit 74 24.12.2012 10:45
Pajerolla orginal tai standar luokkaan? awd Chit-Chat 14 20.01.2010 12:04
Myydään kilpuri original luokkaan offi81 O/M/V Ajoneuvot 4 11.06.2009 07:41
Rengaskoko, Original vai Standard luokkaan Td5 Tekniikka & Jutustelu 18 13.08.2007 19:58
Muutos M1G luokkaan... LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 0 13.01.2003 12:25


Sivu luotu: 04:44 (GMT +2).