![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() _HJ60 on N1 luokkaan otteessa???mites tykkää konttorilla kun on koria korotettu 70mm ja renkaat isommat ja jousitusta korotettu. . .?????
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Hyvää kait ne tykkää, jos muutokset on asiallisesti tehty, ja renkaat on lain sallimissa rajoissa (hojoon max. 33?), ja kokonaiskorotus on korkeintaan 150 milliä. Mitäs erikoista tässä on, kun noin epäilyttää?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
kait siellä haikaillaan sen G:n perään, mutta ei sitä siellä tartte, koska se on 90-luvun keksintöjä koko G-kirjain. Samanlainen maastopakettiauto se hojo on, oli sitten otteessa se N1G tai N1.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Muistaakseni
N1 = pakettiauto johon saa tehä pienen korotuksen N1G = maastopakettiauto johon saa tehdä 150mm korotuksen Mutta eihän tuo ole ongelma kun meet konttorille leimaamaan korotukset niin ne muuttaa sen samalla rahalla N1G luokkaan. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Juu,olikohan niin että N1 75mm ja N1G 150mm maksimi korotukset,näin lueskelin tuossa helmikuussa kun huomasin että oma pajero on pelkkä N1 eikä G.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Yli 2000 kg kokonaispainoinen nelivetoinen N1-luokan auto kuuluu N1G-luokkaan, lukipa sitä otteessa tai ei.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SUZUKI projekti HS luokkaan 2012 | Suzukesa | Maasturiprojektit | 74 | 24.12.2012 10:45 |
Pajerolla orginal tai standar luokkaan? | awd | Chit-Chat | 14 | 20.01.2010 12:04 |
Myydään kilpuri original luokkaan | offi81 | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 11.06.2009 07:41 |
Rengaskoko, Original vai Standard luokkaan | Td5 | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 13.08.2007 19:58 |
Muutos M1G luokkaan... | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 13.01.2003 12:25 |