En voinut mitään, taas oli "pakko" hommata hj60.

Mittariin kertynyt 580tkm, ja taitaa alkaa jo näkyä.
Yksi ärsyttävä ominaisuus autolle on nytkyttäminen, joka esiintyy hyvin usein liikkeelle lähtiessä, tai sitten pintakaasulla ajeltaessa, siinä about 1500rpm paikkeilla. Kyllä edellinenkin teki välillä tuota, mutta ei näin häiritsevän paljoa. Mikähän siellä mättää? Voimansiirrossa on varmasti väljää jo näillä kilometreillä, mutta ei tuo kaikki voi siitä johtua..?

Suuttimet? Syötöt? Häh? Lintsasin amiksessa diesel oppitunnit, ja nyt oon ihan pihalla ku lumiukko.
Toinen ongelma on ihan pirun jäykkä kytkin! Voisko olla mahdollista että olis laitettu hj61 asetelma, kun eikös hj61 omaa tehostetun kytkimen työsylinterin? Varaosa-autona ilmeisesti ollut hj61 koska penkissäkin lukee "turbo".
Oliskohan tuo paha homma laittaa hj61 tehostinkin tuohon, vai joutuuko purkamaan puoli autoa että saa homman tehtyä? Olis ihan kiva et ei ois aina polvi ja nilkka kipeenä.