![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Isuzun konevaihdosta kysymyksiä.Meinasin tehdä Pappani kiinnileikaneesta Isuzusta ensiautoni. Auto on siis Isuzu Pickup 4x4 Sportscab 2.2 diiselillä josta on kampiakseli katkennut, ruostetta ei ole nimeksikään koko autossa, auto on seisonut parisenkin vuotta kuivassa tallissa koneen puutten takia. No mutta historiasta viis, auton vakiomoottori toimiessaan oli todella nuhainen siitä johtuen olen ajatellut vaihtoa isompaan. Mitä moottoria joka olisi aika bolt on kamaa suosittelisitte (tarjotakkin voi) Vai miten nuo isompikoneiset vastaavat isuzut. Kiitoksia vastauksista etukäteen.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuota vaikea sanoa päällepäin kun en noita isuja niin tunne. |
|
|||
|
|||
![]()
Taasen kyselisen konevaihdosta että voisihan tämä tänne jäädä.
|
|
||||
|
||||
![]() Isuzun koneenvaihdosta
Itsellä on issun koneenvaihto menossa: 2,3 bensa pois ja 2,2d tilalle.
Sen verran sanon että kun hankit vaihtokonetta, niin takavetoisesta peräisin olevassa saattaa olla erilainen öljypohja kuin nelikossa. Tämä kannattaa tarkistaa konetta ostettaessa, ettei tule yllätyksiä että ottaa etukardaaniin kiinni. Mulla kone peräisin -86KB takavedosta ja menossa -89 Sportscab nelikkoon, ja öljypohja aiheutti lukuisia harmaita hiuksia. Nim. yhden öljypohjan katkaissut ja hitsannut |
|
||||
|
||||
![]()
Huomasin muuten tuo eron kanssa kun koneet sai vierekkäin.
Toi mikä mulla on jouten, on nimenomaan nelikon kone ja öljypohja sitämukaa. |
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos tarjouksesta mutta kiikarissa oisi se nelikko 2.5d isuzun kone. Onko niissä muuten vaihteistot yhteensopivat.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Isuzun viskoflekti | Nitsi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 06.07.2009 23:10 |
Isuzun omaavia?? | Rotta-Racing | Chit-Chat | 34 | 16.06.2008 17:40 |
M: Isuzun osia | jura | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 13.05.2008 06:49 |
isuzun jarrutehostin | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 30.03.2008 14:05 | |
O:Isuzun penkki | Setä | O/M/V Muut | 2 | 13.01.2005 14:20 |