Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.11.2009, 18:17
Ponsse-po1ka Ponsse-po1ka ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 26.11.09
Sijainti: Kouvostoliitto
Viestit: 12
Perusasetus

Isuzun konevaihdosta kysymyksiä.


Meinasin tehdä Pappani kiinnileikaneesta Isuzusta ensiautoni.

Auto on siis
Isuzu Pickup 4x4 Sportscab 2.2 diiselillä josta on kampiakseli katkennut, ruostetta ei ole nimeksikään koko autossa, auto on seisonut parisenkin vuotta kuivassa tallissa koneen puutten takia.

No mutta historiasta viis, auton vakiomoottori toimiessaan oli todella nuhainen siitä johtuen olen ajatellut vaihtoa isompaan.
Mitä moottoria joka olisi aika bolt on kamaa suosittelisitte (tarjotakkin voi) Vai miten nuo isompikoneiset vastaavat isuzut. Kiitoksia vastauksista etukäteen.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.11.2009, 19:39
T€€MU:n Avatar
T€€MU T€€MU ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Kurikka, Finland.
Viestit: 1.944
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ponsse-po1ka Näytä viesti
Mitä moottoria joka olisi aika bolt on kamaa suosittelisitte (tarjotakkin voi)
No tän vois kai siirtää ostopuolelle, mutta mulla olis yks täydellinen 2,2 tai 2,3 jouten.
Tuota vaikea sanoa päällepäin kun en noita isuja niin tunne.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.11.2009, 19:44
Ponsse-po1ka Ponsse-po1ka ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 26.11.09
Sijainti: Kouvostoliitto
Viestit: 12
Perusasetus

Taasen kyselisen konevaihdosta että voisihan tämä tänne jäädä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.11.2009, 20:45
Olsu:n Avatar
Olsu Olsu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.10.08
Sijainti: Ulvila
Viestit: 94
Perusasetus

Isuzun koneenvaihdosta


Itsellä on issun koneenvaihto menossa: 2,3 bensa pois ja 2,2d tilalle.
Sen verran sanon että kun hankit vaihtokonetta, niin takavetoisesta peräisin olevassa
saattaa olla erilainen öljypohja kuin nelikossa. Tämä kannattaa tarkistaa konetta ostettaessa,
ettei tule yllätyksiä että ottaa etukardaaniin kiinni. Mulla kone peräisin -86KB takavedosta ja
menossa -89 Sportscab nelikkoon, ja öljypohja aiheutti lukuisia harmaita hiuksia.

Nim. yhden öljypohjan katkaissut ja hitsannut
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.11.2009, 20:50
T€€MU:n Avatar
T€€MU T€€MU ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Kurikka, Finland.
Viestit: 1.944
Perusasetus

Huomasin muuten tuo eron kanssa kun koneet sai vierekkäin.

Toi mikä mulla on jouten, on nimenomaan nelikon kone ja öljypohja sitämukaa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.11.2009, 21:30
Ponsse-po1ka Ponsse-po1ka ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 26.11.09
Sijainti: Kouvostoliitto
Viestit: 12
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja T€€MU Näytä viesti
Huomasin muuten tuo eron kanssa kun koneet sai vierekkäin.

Toi mikä mulla on jouten, on nimenomaan nelikon kone ja öljypohja sitämukaa.
Kiitos tarjouksesta mutta kiikarissa oisi se nelikko 2.5d isuzun kone. Onko niissä muuten vaihteistot yhteensopivat.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Isuzun viskoflekti Nitsi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 06.07.2009 23:10
Isuzun omaavia?? Rotta-Racing Chit-Chat 34 16.06.2008 17:40
M: Isuzun osia jura O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 13.05.2008 06:49
isuzun jarrutehostin Tekniikka & Jutustelu 3 30.03.2008 14:05
O:Isuzun penkki Setä O/M/V Muut 2 13.01.2005 14:20


Sivu luotu: 15:23 (GMT +2).