![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() kytkentä massa suburbanniin joku tommonen 4*4 subbari -98 vm.olis kyseessä ja rekisteröity kuorma autoksi. onks jollakin tietoa?
|
|||
|
|||
![]()
3500kg 50mm kuulalla työntöjarruin, ellei otteeseen ole erikseen laitettu vetopainoja.
|
|
||||
|
||||
![]()
ja noissahan pitää muistaa sitten se että jos trailerin KOKONAISPAINO ylittää vetoauton OMAPAINON niin vaatii CE-kortin
![]() ![]()
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
|
||||
|
||||
![]()
Onkos jollain muka muitakin kortteja kuin abecede???
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
ei varmaankaan
![]() ![]()
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() No nii just
Onks muka jollain???
|
||||
|
||||
![]()
Pakko tunnustaa, että mulla puuttuu noita loppupään kirjaimia.......
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo kuin BECE, mutta en oo muita kirjaimia kyllä tarvinnutkaan ikänä.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
oho ! otetaas rautalangasta, vaikkapa: - peräkärri, omamassa 640 kg, kantavuus 2860 kg, kokonaismassa 3500 kg - ajokortti, A BE C1E C Ajatellaanpa ajettavaks: - Dodge Ram, omamassa n. 3000 kg kantavuus 1000 kg, kokonaismassa 4000 kg, perskoukussaan yllämainittu kärri a) tyhjänä - kaikki ok ? b) maksimikuormalla, eli 3500 kg koukussa - kaikki ok ? c) joku muu mikä ? meneeks mulla vai jollain muulla nyt käsitteet / painot / massat / kortin kirjaimet ristiin ? Jos mulla, niin saan siis vetää henkilöautolla 3500 kg koukussa, mutten kevytkuorkilla ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Mun ymmärtääkseni:
a: ei ole tyhjää kärryä vaan siitä katsotaan aina kokonaispainoa kun selvitellään kirjainten riittävyyttä. Ihan sama onko siinä kuormaa vai ei. Näin ainakin mulle posliini asian selitti kun tien varressa kinattiin... |
|
||||
|
||||
![]()
Niinhän se on, että Dodgella saa vetää kärryä jonka kokonaismassa on sen 3000kg (2992kg jos tarkkoja ollaan) kun korttina on C1E. CE sallii sen 3500kg, ja pelkkä C (vai oliko C1 nykyään) 750kg.
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tarttis veturin omamassa olla se 3500kg. Tai kuskilla CE, sitte riittäis veturin omamassa yhdistelmän hallitsemiseen ![]() Ei ainakaan vielä ole vääräksi todennut mun käsitystä: http://forums.offipalsta.com/showpos...9&postcount=13
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vedettävä massa versus kokonaispaino trailerissa. | bluevan | Chit-Chat | 62 | 02.01.2011 14:34 |
patrol perävaunu max massa? | matti.v | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 09.12.2010 08:31 |
Perävaunun massa jarruin | elhapero | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 20.04.2009 08:40 |
Pohjamaalin päälle massa | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 25.02.2008 22:59 | |
Tekn. suurin sallittu kok.massa | Otto | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 22.11.2007 20:42 |