Laitanpa tämän tänne, kun itse kysymys tulee teknisten asioiden ulkopuolelta.
Mulla G30 vanissa LD28 kone nissanin automaatilla.
Siihen on jälkiasennettu turbo, mutta pumppuna edelleen tavan jakajapumppu, jonka säädöistä en tiedä.
Hienostihan tuo suoralla hormilla viheltää ja on kierrosherkkäkin, mutta tuon kokoluokan vanha kutoskone kuorma-autossa ei ole se kaikista paras voimanpesä ja kulkupuoli on melko verkkaista nykyliikenteen seassa.
Tarkoitus ei ole kokeilla koneen ja nissanin automaatin kestävyyttä syöttöjen kanssa leikkimisellä tai pumppuswapilla ja huomattavalla tehojen lisäämisellä, joten tuo tekniikka todennäköisesti lähtee pois kunnostetun GM dieselin ja TH400 automaatin tieltä, joita mulla on irrallaan valmiina parikin kappaletta.
Missä hinnoissa tällaiset ehjät LD28 paketit liikkuu, kun sille ei kuitenkaan ole minulla mitään jatkokäyttöä vaikka näpsäkkä kone onkin?
Otsikossa siis näppihärö... Nyt korjattu