Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.04.2013, 21:28
jiveB:n Avatar
jiveB jiveB ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.02.04
Sijainti: italia
Viestit: 80
Question

Kypsä Toyotan 2,4 LT:hen


Haloo kaikki Toyota harrastajat ja muutkin asiasta tietävät!

Onko kukaan sovittanut tuon vanhan 2,4lt koneen tilalle mitään uudempaa tekniikkaa,
ja tarkoitan ensialkuun koneita jotka sopisi suoraan vaihdelaatikkoon, tai sitten jakolaatikkoon,ja viime kädessä adapterilla mihin vaan.

Itsellä on siis -87 Toyota LJ 70 jokapäiväisenä työkaluna ja viikko sitten kisareissulla miniä
trailerissa hinatessa kiertokanki tuli katsomaan että miltä mualima näyttää......
ja kun täällä Italiassa ei enää ole noita koneita saatavissa, tai jos on niin ovat aivan p.....
siis uudempaa tekniikkaa jos vai jollakin on kokemusta niin kiitollisena otan tietoa vastaa

Ciao Luigi

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.04.2013, 21:54
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

1kz-t kone käy lootaan kiinni kytkin kopan kanssa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.04.2013, 04:32
rocky86:n Avatar
rocky86 rocky86 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: tornio
Viestit: 605
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
1kz-t kone käy lootaan kiinni kytkin kopan kanssa.

Okos tämä se 3litran mylly joka on esim runnerissa.
Minkähän moinen homma tuommonen on leimata ln65 jarrut menee uusiksi mutta onko muita?
__________________
hulluilla on halvat huvit mulla ne on ilmasia
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.04.2013, 08:24
jiveB:n Avatar
jiveB jiveB ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.02.04
Sijainti: italia
Viestit: 80
Perusasetus

kiitos tiedoista, minkä kokoinen tuo 1kz-t kone on ja minkä ikäisissä/ missä malleissa sitä
on ollut, ihan vaan jos purkaamolta kyselen!?
kiitos etukäteen.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.04.2013, 08:35
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

olisko 94-96 4-runnereissa ja lj 73,70..ymm., kz95,90.ymm hiacessa japsimalleissa sähkö ja mekaaninenpumppu 94-95 malleissa,manuaalinperässä ollutta kannattaa ettiä
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.05.2013, 22:15
jiveB:n Avatar
jiveB jiveB ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.02.04
Sijainti: italia
Viestit: 80
Perusasetus

Vieläpä kysäisen?
kun kaivelin varaston pohjilta yhden vanhan 2LT koneen joka oli LJ:ssä paikallaan kun ostin
(siis ei käyntikuntoinen silloin) laittelin apulaitteen paikoilleen ja avot sehän lähti käyntiin...
ja vähän ajan päästä tönkkö jumiin!!! kierroksen kun väkisin pyöritti niin taas jekkasee...
ehkä pienoista nakutusta havaittavissa yläkierroksilla, mutta öljynpaineet hyvät?
onko kellään kokemusta vastaavasta?
jos hyviä ideita mistä kiikastaa niin otetaan vastaan.
Ciao Luigi
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 02.05.2013, 22:17
jiveB:n Avatar
jiveB jiveB ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.02.04
Sijainti: italia
Viestit: 80
Perusasetus

pirskatti 9kk päästä tulee kuluneeksi 10v kun rekisteröidyin ja vieläkin aloittelija.......
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 03.05.2013, 22:29
mihkali mihkali ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.04.12
Sijainti: joensuu
Viestit: 69
Perusasetus

rakas fedja setä!!!montako tuollaista nahkeaa konetta tarvitset?ja tohon rookie juttuun kun saippua tippuu lattialle...et sä ole sitä nostamassa...hymyilet taustalla.ja muille tiedoksi olemme nukkuneet samassa tilassa postinumeroiden mukaisessa järjestyksessä.kone ois sulle tossa lattialla va ko tota matkaa on.ps.jos kalkattaa kuin vasaralla hakkais niin nokka sökö.ja vaihda kuivat tilitakit hanska paksiin pitäs asettua.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 04.05.2013, 21:31
jiveB:n Avatar
jiveB jiveB ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.02.04
Sijainti: italia
Viestit: 80
Perusasetus

Rakas mihkali! mitähän sie nyt höpötät!
tuo nakutus siis kuuluu kierroksilla yli 1500rpm
ja samanlainen kuului edellisestä koneesta ennenkuin kiertokanki tuli katsomaan muailimmoo!
mites tuo jumi mistä se johtuu?
Ciao Luigi
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 05.05.2013, 13:13
mihkali mihkali ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.04.12
Sijainti: joensuu
Viestit: 69
Perusasetus

piti vallan itkuvuorella "romukasalla"käydä.eli tuo hetken jumi voinu laakeripinta lähteä jostain liuskasta pyörimään mukana,tai koko liuskat.männän tapin lukitus pettänyt.viottunut/virunut jakohihna.esikammiosta pala pudonnut.männän rengas vaurion olisit jo huomannut.jos nakutus vähänkään kuulostaa vena kopan alta,ni jostain nokasta irronnut tavaraa ei kummanen hilse tarvii irrota kun nakuttaa.täl viisiin omia koneita särkynyt.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 05.05.2013, 20:31
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Duunailet tommosen adapterin ja sit laitat Laurellin 2.8 kiisselin.


Helppoa ja nopeaa.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 05.06.2013, 18:31
Krisse:n Avatar
Krisse Krisse ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.03.09
Sijainti: Kotka
Viestit: 1.105
Perusasetus

Jos 2LT on väsynyt ja tarttee toisen pannun mutta resurssit eikä aika anna myöten 1KZT kuningasmoottoria niin mitä sitten?

2LT:tä ei liene kuin Läjissä, Hiacejen turbokoneethan ovat jo 2LT-2? Mitä plug & play:stä poikkeavia hommia on edessä jos tuollaisen 2LT-2:n laittaa?

Entä 2L Hiacesta tai Hiluxista, meneekö turbokoneen palikat (imusarja, pakosarja/turbo, pumppu) heittämällä vai vaatiiko patentoimista? Toi vapari kai kestää kasassa turbonakin kun pysytään vakiopaineissa eikä hilluta syöttöjen kanssa?

Kulku on meinaan heikentynyt aika olemattomaksi, käy tyhjää huonosti, savuttaa 7.5 (!) ja kaikkea mukavaa. Suutimet ovat paraikkaa tutkittavana mutta koska ne vasta olivat auki niin kai se on varauduttava siihen että tulevan puritusmittauksen tulokset tuovat epämiellyttävän yllärin ja jotain tarttee tehrä. Patentoiminenkaan nyt ei ylitsepääsemätön ongelma ole mutta nyt ei olisi oikein aikaa sellaiselle vaan aika yksinkertaisesti tarttis päästä eteenpäin jos ongelma on pahin mahdollinen. Ja joo, en osta heittämällä menevää japanintuontikonetta kahella tonnilla :-D
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi
(perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f)

wonk.sytes.net/76s/
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 05.06.2013, 22:08
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Krisse Näytä viesti
Jos 2LT on väsynyt ja tarttee toisen pannun mutta resurssit eikä aika anna myöten 1KZT kuningasmoottoria niin mitä sitten?

2LT:tä ei liene kuin Läjissä, Hiacejen turbokoneethan ovat jo 2LT-2? Mitä plug & play:stä poikkeavia hommia on edessä jos tuollaisen 2LT-2:n laittaa?

Entä 2L Hiacesta tai Hiluxista, meneekö turbokoneen palikat (imusarja, pakosarja/turbo, pumppu) heittämällä vai vaatiiko patentoimista? Toi vapari kai kestää kasassa turbonakin kun pysytään vakiopaineissa eikä hilluta syöttöjen kanssa?
Kakkosversioista en tiedä mutta ykkösen kanteen pitää tehdä 2x 10mm kierteytetty reikä
pakosarjan kiinnitystä varten, paikat on vaparikannenkin valussa. Ja kuulemma toimii suomessa, jossain libyassa voi lämmitä liikaa...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 05.06.2013, 23:06
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.242
Perusasetus

Remppa?


Entäs jos remontoi? Osia vielä saa 2LThen ainaki ausseista jos ei muuten. Onhan se kzt toki tehokkaampi mut siin on alukansi joka ei ole yhtä luotettava ku L-sarjan patarautainen,muutenhan koneet ovat hyvin saman tapaisia,molemmat kasiventtiilisiä ja nelipyttyisiä rautalohkoisia ja luotettavia verraten moneen muuhun.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 06.06.2013, 07:17
Samppa79:n Avatar
Samppa79 Samppa79 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.04
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 903
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jiveB Näytä viesti
Haloo kaikki Toyota harrastajat ja muutkin asiasta tietävät!

Onko kukaan sovittanut tuon vanhan 2,4lt koneen tilalle mitään uudempaa tekniikkaa,
ja tarkoitan ensialkuun koneita jotka sopisi suoraan vaihdelaatikkoon, tai sitten jakolaatikkoon,ja viime kädessä adapterilla mihin vaan.

Itsellä on siis -87 Toyota LJ 70 jokapäiväisenä työkaluna ja viikko sitten kisareissulla miniä
trailerissa hinatessa kiertokanki tuli katsomaan että miltä mualima näyttää......
ja kun täällä Italiassa ei enää ole noita koneita saatavissa, tai jos on niin ovat aivan p.....
siis uudempaa tekniikkaa jos vai jollakin on kokemusta niin kiitollisena otan tietoa vastaa

Ciao Luigi

Tässä ei varmaan haeta mitään älytöntä tehon nousua? Helpoin voi olla korjata entinen kone. 2lt2:lla ei omasta mielestä saavuteta juuri mitään muutosta 2lt:n verrattuna. Jos konetta rupeaa uusimaan paremmaksi niin kannattaako sinne alkaa vain kelvollista sovittamaan kun samalla vaivalla ja rahalla menee jo toisenkin valmistajan moottoreita paikoilleen.
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 10.06.2013, 16:24
Krisse:n Avatar
Krisse Krisse ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.03.09
Sijainti: Kotka
Viestit: 1.105
Perusasetus

Niin miten se oli nyt tuon 2LT2:n sopivuus pyöreelamppuläjään/2LT:n tilalle?
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi
(perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f)

wonk.sytes.net/76s/
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 10.08.2013, 22:04
Krisse:n Avatar
Krisse Krisse ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.03.09
Sijainti: Kotka
Viestit: 1.105
Perusasetus

Mikä vaiva se on mikä saa 2LT:n pistämään 10min tyhjäkäynnin jälkeen öljyt huohotinletkusta imupuolelle (edelleen tyhjäkäynnillä) ja nostamaan kierroksia niin että tienoo on täynnä sankkaa sauhua? Ja mikä etenkin se on kun sen jälkeen se käy ihan päin persettä kolmella, savuttaa ja on kaikinpuolin entinen kone mutta muutaman kilometrin tieajon jälkeen kaikki pelaa taas niinkun ei mitään erikoista olisi ikinä tapahtunut?

Kun tuo ryntäys tapahtui niin pistettiin heti eilen asennetun kiinaturbon piikkiin mutta tarkempi tutkimus osoitti että huohotinletkusta tuli öljyä kuin pumpusta mutta sitten se loppui eikä limunaatipullosta valmistettuun huohottimen keräilysäililöön ollut tullut kuin teelusikallinen.

Tarkemmin viimepäivien askarteluista http://wonk.sytes.net/76s/lj/lj13-08.html
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi
(perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f)

wonk.sytes.net/76s/
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 10.08.2013, 22:09
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

väljä kone reiluilla syötöillä ?

palamaton diesel menee männänrenkaiden ohi alakertaan, ja nousee kuumana / ohuena huohotinta ylös, ja kone koittaa ottaa hullut ?

tekeeks se sen vaikka huohotin on ulos ?
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 10.08.2013, 22:27
L200 93:n Avatar
L200 93 L200 93 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.09.12
Sijainti: Loviisa
Viestit: 95
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Kakkosversioista en tiedä mutta ykkösen kanteen pitää tehdä 2x 10mm kierteytetty reikä
pakosarjan kiinnitystä varten, paikat on vaparikannenkin valussa. Ja kuulemma toimii suomessa, jossain libyassa voi lämmitä liikaa...
2 laippaa eri päin. 4 reikää pitää porata ja kierteyttää.
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 10.08.2013, 23:19
Krisse:n Avatar
Krisse Krisse ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.03.09
Sijainti: Kotka
Viestit: 1.105
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
tekeeks se sen vaikka huohotin on ulos ?
No ei se ole tehny tota kun yhen kerran, ja kun sen jälkeen irroteltii putkia jaletkuja ja laitettiin käyntiin niin huohitinletkusta tuli tavaraa ihan täydellä hyökillä. Sitten ajeltiin kotio (yli 70 kilsaa, myös motaria) niin purkkiin ei ollu tullu yhtään. Sen jälkeen käyteltiin vartti tyhjää että se ois alkan taas työntää mutta ei mitään.
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi
(perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f)

wonk.sytes.net/76s/
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 11.08.2013, 07:07
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja L200 93 Näytä viesti
2 laippaa eri päin. 4 reikää pitää porata ja kierteyttää.
Kato niin olikii...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 11.08.2013, 09:00
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Krisse Näytä viesti
Mikä vaiva se on mikä saa 2LT:n pistämään 10min tyhjäkäynnin jälkeen öljyt huohotinletkusta imupuolelle (edelleen tyhjäkäynnillä) ja nostamaan kierroksia niin että tienoo on täynnä sankkaa sauhua? Ja mikä etenkin se on kun sen jälkeen se käy ihan päin persettä kolmella, savuttaa ja on kaikinpuolin entinen kone mutta muutaman kilometrin tieajon jälkeen kaikki pelaa taas niinkun ei mitään erikoista olisi ikinä tapahtunut?
Öljyhulluthan tuo on vetässy, mutta ihmettelen raskaasti, tuota huohotusta. Pitäishan sen öljyn loppua ELLEI sitä saada jostain muualta (naftapumppu, suutin???)

Kolmella käynti viittais siihen, jotta männänrengas olisi jumissa josta pääsee paineet kampikammioon ja siitä sitten imusarjaan nousee öljyä. Samoin se, että hetken kävi huonosti ja sitten ei mitään....

Toinen skenaario olisi kantava imuventtiili, mutta se ei oikein tähän tapaukseen sovi koska silloin starttaaminen olisi vaikeaa, ja kylmäkäynti ontuisi todella pahasti.

Mutta suosittelen ottamaan huohottimen irti imusarjasta, ettei pääse käymään samaa hommaa uudestaan! (ja imusarjastahan ei ole nyt suoraa letkua kampikammioon??)
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 11.08.2013, 09:02
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jiveB Näytä viesti
pirskatti 9kk päästä tulee kuluneeksi 10v kun rekisteröidyin ja vieläkin aloittelija.......
Rupeet pitää päiväkirjaa Minix:n korjaus/rakennus/kilpailu jutuist, ni kyl se siitä...

Tai sitte shit shät juttuu hullulail...
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 11.08.2013, 09:31
Krisse:n Avatar
Krisse Krisse ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.03.09
Sijainti: Kotka
Viestit: 1.105
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki Näytä viesti
Öljyhulluthan tuo on vetässy, mutta ihmettelen raskaasti, tuota huohotusta. Pitäishan sen öljyn loppua ELLEI sitä saada jostain muualta (naftapumppu, suutin???)
Ei näissä taida suutimien eikä pumpun kautta öljy pästä koneeseen. Ja kaitpa se olisi loppunutkin jos olisi antanut jauhaa loppuun asti, sammutin kuitenkin vaihteella heti kun kerkesin autolle.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki Näytä viesti
Toinen skenaario olisi kantava imuventtiili
No tossa on todennäköisesti venttiilivaurio nelosessa koska joku aika sitten huomattiin että nelosen molemmat venttiilit kantoivat aika roimasti mutta säädettiin toki kohdilleen ja meininki parani huomattavasti.

En vaan tajua että miten falskaava imuventtiili työntäisi öljyt huohotinletkusta?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki Näytä viesti
Mutta suosittelen ottamaan huohottimen irti imusarjasta, ettei pääse käymään samaa hommaa uudestaan! (ja imusarjastahan ei ole nyt suoraa letkua kampikammioon??)
Juu, no se venakopalta imupuolelle menevä letku (=suodattimen ja turbon väliin) josta se öljytulva tuli on nyt vedetty erilliseen purkkiin, sen enempää en vielä ole tutkinut huohotusjärjestelmän letkutusta.
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi
(perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f)

wonk.sytes.net/76s/
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 11.08.2013, 19:54
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Krisse Näytä viesti
Ei näissä taida suutimien eikä pumpun kautta öljy pästä koneeseen. Ja kaitpa se olisi loppunutkin jos olisi antanut jauhaa loppuun asti, sammutin kuitenkin vaihteella heti kun kerkesin autolle.
Ok, sydänlääkitys päälle kun selvis pikku kohtauksella , hyvä ja paljon parempi näin!!!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Krisse Näytä viesti
En vaan tajua että miten falskaava imuventtiili työntäisi öljyt huohotinletkusta?.
Ei paineita, männärenkaatkaan ei silloin kauheesti tiivistele...
Eli öljyt pytyn seinältä männälle ja venasta ylös imusarjaan. Ainaki Wolggari tekee tätä (vanhempi 1.9 ja 2.4 vapari)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Krisse Näytä viesti
Juu, no se venakopalta imupuolelle menevä letku (=suodattimen ja turbon väliin) josta se öljytulva tuli on nyt vedetty erilliseen purkkiin, sen enempää en vielä ole tutkinut huohotusjärjestelmän letkutusta.
HAA!!! Missä kunnosa ilmanputsari??? Olisko tukossa ja vetäny ilmaa koneesta, eli öljyt kannesta ja sitä kautta onkelma tullu esiin????? Katoppas ettei imuvastusta ole liikaa!!!! NM. Volvo D12 ja kesäpojat jätti turboon KAIKKI tulpat tukkeeksi ja moottori kävi muttei kierroksia, vasta kun otti öljyn mittatikun irti --> tikku vihelsi aivan saa....sti!!!

Tullu tehtyä noita huohotinpurkkeja sillai, että venakopasta purkin pohjaan letku, josta kannen päältä imusarjaan. sitten pohjasta toinen letku öljypohjaan (ahtimen paluuletkuun), niin ei ole enään öljyhulluus iskeny...
Nämä nimenomaan jäkiturbo Toyoissa!!!
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------

Viimeksi muokannut Mikki : 11.08.2013 20:01
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään M:Holset HE221W turbo kitti Toyotan 2.4td:hen Opc O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 28.05.2012 09:47
Myyty Super Swamper TSL Q78-16 LT renkaat, toyotan vanteilla. Wheelback O/M/V Renkaat ja vanteet 0 07.03.2011 20:33
M: 205 R 16 kitkarenkaat >>>MYYTY<<< armas O/M/V Muut 2 05.12.2005 08:37
M:RR "offi"puskurit >>>MYYTY<<< armas O/M/V Muut 4 01.12.2005 21:51
M: LR tavaraa >>> MYYTY<<<< armas O/M/V Muut 1 29.10.2005 17:01


Sivu luotu: 07:01 (GMT +2).