![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() trialin lamakertokaapa omia näkemyksiä mistä johtuu trialin kilpailijoiden vähyys ja kilpailujen/järjestäjien vähyys. itse pidän yhtenä syynä kilpailuiden vähyyteen sitä ettei arvosteta järjetäjien panosta kisojen eteen,pelkkä kiitos ei aina riitä vaan se miten anneta kritiikkiä järjestelyistä,ei pidä aina itkee ja huuta naama punasena joka pikku asiasta,totta kai palutetta pitää antaa mutta niitä tapoja on monia. ja kilpailia kato johtuu osittain varmaan kilpailujen vähyydestä ja moni syyttää sääntöjä mikä niissä on se iso este olla ajamatta?
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Muutaman vuoden takainen protestointi buumi söi ehkä "hyvää henkeä", säännöt... Hitto, meikä ei ees tajuu niitä sääntöjä, mut käsitykseni mukaan joutuisin ite ajamaan pro-modi luokassa suora akselisella Suzukilla ja pikku renkailla, on niin paljon jakoja ettei ees kiinnosta lähtee yrittämään.
![]() Harraste Stanuihin vois kyl tulla ajamaan jos se auto nyt joskus sattuisi edes olemaan ajokunnossa... |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Sama tarina, mullakin on kaaria vaille pro-modi suikka kolmiykkösillä ![]() Mitä sääntöjä lueskelin ja niitä nyt muistelen niin jousitustyypin muutos tais tehdä luokasta vähintään pro-modin ![]()
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No niinku kirjotit toisessa ketjussa, mulla ainakin yks oleellinen este edes lähteä koittamaan on se kypärä-sääntö. ei viittis yhden kisan takia ostaa kypärää ja sit kun tällänen kauheenkokosellapäällä varustettu ei lainakypärääkään löydä helposti. Muuten auton ollessa kunnossa lähtisin kyllä mielelläni kokeilemaan.
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Täälläpäin ei oo kisoja ollut enää sen jälkeen, ku Muikun Vesa muutti Italiaan.
Eipä sinällään, ei juurikaan edes kiinnosta koko trialiin osallistuminen, kun vaatimukset auton ym. suhteen menee pilkun tarkasti aken kirjaa tulkitessa. Pitäisi suorastaan paneutua asiaan, jotta autossa olisi juuri oikeanmalliset kaaret oikeilla paikoillaan ja oikein pujotetut vyöt oikeissa kiinnityspisteissään, lisenssit ym. Yleensä vaan se offiauto tuppaa olemaan myös perheen käyttöauto. Suunnistuskilpailut on siinä mielessä kivoja, että jos tekee mieli osallistua, niin maksaa vaan osallistumismaksun. Varustella voi sitten oman mielensä mukaan. Hitto, kun olisi riittäväästi tonttia jossain mörrin kuusessa, niin voisi pitää omia "villejä" kisoja ilman hirveetä byrokratiaa. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Kisailu vois kiinostaa?!
Itteeni vois tulevaisuudessa kiinostaa Trial, Suunistus ja Offirossi.
Aina olen kuvitellut että Trial on lisesnsseineen kallista joten laittakaapa nyt tähän kustannukset jonoon jotta ei tarvi enään ihmetellä moista. Kiitoksia. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#7
|
||||
|
||||
![]()
lisenssi 70e jonku seuran jäsenyys paitsi jos kisat on seurojen välisiä ni kerta lisenssi riittää 14e ja nykyään on ollu just noita seurojen välisiä pelkästään ton lisenssin takia
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#8
|
|||
|
|||
![]() Harrastuksen kalleus on suhteellistaLainaus:
![]() ![]() Lisäksi tulee tietty kypärä, jonka on siis oltava FIA-hyväksytty ja päivämääränkin vielä voimassa eli vanhaa ylivuotista kypärää ei kannata kisakäyttöön ostaa vaikka halvalla saisikin ![]() Miksikö kerhojenvälisiä järkätään eikä kalenterikisoja ? Taitaa syitä olla ainakin tuo "kertalisenssi" mahdollisuus jolla saadaan "tuumailijatkin" ja harrastestanuluokka mukaan ja näin enemmän osanottajia kilpailuun (= enemmän osanottomaksuja kattamaan järjestelykuluja) ja toisena merkittävänä syynä kilpailulupamaksu, joka kalenterikilpailulla on 250 € kun kerhojen välinen kisa on ilmoitusluontoinen. Organisaatiokin on kevyempi eikä kisapäivämäärääkään tarvitse etukäteen ilmoitella mihinkään kalenteriin eikä näin ollen tarvitse kisaa peruuttaakaan jollei sattuisi kisajärjestely loppupeleissä onnistumaankaan. Peruutuksestakin joutuu maksamaan ![]() Inhorealisti Viimeksi muokannut Byrocrat : 03.11.2009 00:39 |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Kilpailijamäärät tais romahtaa joskus 90luvun puolenvälin paikkeilla,ite kuvittelin syyksi silloin ja kuvittelen edelleenkin
vuosittaiset sääntömuutokset Auto kun alko oleen valmis ei se enää sopinukkaan luokkaan jota oli suunnitellu Ja tohon aikaan renkaat ja lukot ym,oli todella paljon kalliimpia Nyt myöhemmin taitaa vaan olla saatu semmonen asenne ja kierre´päälle ettei kisoja kannata järjestää kun ei ole kilpailijoita ja autoja ei kannata rakentaa kun ei ole kisoja. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Miksi traial kisoissa pitää olla nuo hyväksytyt kypärät ja kaikenmaailman lisenssit? Miksi samoja ei vaadita crossissa tai suunnistuksessa?
Mäkeen sellaiset vaan ja säännöt samaa luokkaa kuin suunnistuksessa (tai soveltaa niitä) niin alkaisi osannottajiakin riittää. |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lisää kustannuksia.
-Katsastus kortti?
-Osallistumis maksu / kisa? -muuta? t.Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 02.11.2009 23:16 |
#12
|
||||
|
||||
![]()
katsastus kortti muistaakseni ilmanen eipäs ookkaan ku 20e akk sivuilta katottuna ja on niin sanotusti ikuinen eli voimassa niin kauan ku autokin vaikka omistaja vaihtuu ja osallistumis maksu taitaa olla nykyään40e ja sit lisäks tarvitaan ne hväksytyt kypärä nyky hintaa en tiedä mut sillon ku sääntö tuli ni tais maksaa noin 250e kpl nykyää varmaan vähemmän ja voi olla että itselle uusitaan kypärät ni vanhat jää laina kypäriks lajin kokeilijoille
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia Viimeksi muokannut sos : 02.11.2009 23:26 Perustelu: hinta muutos |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lama loma!!! | POUSA | Chit-Chat | 34 | 28.03.2014 15:38 |
Lama iski! Mites lomautukset sun muu paska? | Arska-tehtaalta | Chit-Chat | 130 | 28.01.2010 19:59 |
MP-Trialin SM kisat Nokialla ( MMC ) | TOHJ61 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.09.2007 08:49 |
Tallinnan talvi trialin kuvia | LaaLaa | Tapahtumat | 7 | 20.02.2005 16:38 |