![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() nissanin ahtaminenelikkäs olis tollanen king capin td25 moottorin ahtamis rojekti loppusuoraa vaille valmis. oikeastaan ongelmana on enää mihin sais ahtimelta öljyn paluun.. tietäskö joku onko siinä öljynsudattimen läheisyydessä suoraa paluuta öljypojaan niin ei tarvis hitasta öljypohjaan mitään roppua. tai voisiko joku jolla on esim td27t moottori niin katsoa mihin siinä menee alkuperäisesti se öljynpaluu.. voi vastailla tänne tai sit laittaa esim. kuvan maililla unttula@hotmail.com aattelin maltillisesti koittaa 0,6 ahdoilla vai kestääkö tuo motti enempi halkeamatta?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ite haaroitin samaan linjaan jarrutehostajan alipainepumpun öljyn paluun kanssa.Hyvin on pelittäny,eihän niille yhteensäkkään kovin paljoa öljyä kerrallaan mene ja kun laittaa mahdollisimman ison letkun niin varmasti toimii.omassa kc:ssä letkun sisäreikä jotain n.14mm.Paineen otin haaroittamalla öljy kellolta.
Kyllä se kone tuon 0,6bar hyvin kestää,on ollu välillä lähempänä kiloaki eikä ongelmia oo ollu.Tasaisessa 90kmh vauhdissaki paine kokoajan 0.3bar. Laitahan sitte riittävän iso ilman putsari... |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tere! Mulla on itelläni kanssa kingi jossa on tuo TD25 kone ja nyt on alakanu kiinnostaa tuo koneen ahistaminen. Eli kehtaisitko kertoa hieman mitä kaikkea pitää tehdä? minkä vuotinen sinulla on tuo auto/kone? ei taida olla liiemmälti ongelmia katsastuksessakaan kunhan hommaa jonkunlaisia todistuksia tuon TD25 ja TD25Ti:n samankaltaisuudesta??
![]()
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not Team Rotta-Racing Ry K-Nummi |
#5
|
|||
|
|||
![]() nonni...
nyt olis ekat savut otettu ja testi lenkkiäkin heitetty.. tahtoo noi ahto putket paukkua irti ku yli kilon tuuppaa painetta.. mutta lasketaan paineet maltilliseen ja katsotaan miten sit käy. kyllä se nihkeä lava datsunikin muuttuu kun saa painetta pannuun, ero on aikas iso verrattuna siihen mitä oli ennen.
ennen ei jaksanu hiekalla painaa poikittain ees ykkösellä ja nyt saa kolmosella päästellä mallikkaasti ulos kurvista.. laitan lisää tietoo sit ku paketti on konnolla kasassa coolerin kanssa.. |
#6
|
|||
|
|||
![]() nonni...
nyt olis ajeltu jonkun aikaakin ja hyvin pelittää, paineet on ollu max. vähän yli kilon mut 0,5-0,7 on sellanen perus alue.
no ero on kyllä huomattava vapariin verrattuna mut aikani tossa kiihdyteltyä ja eilisen metsäreissun jälkeen sitten nöyrty kytkin. se alkaa luistaa nyt sit ku ahdot nousee yli puolen kilon kunnolla kiihdytettäessä rauhallisesti pelaa viel hyvin. mistäs tuollaseen sais vahvemman kytkimen esim terrano td27 tai jostain muusta mallista? autohan olis -91 td25 motilla oleva nelikko ja alkuperäsen levyn halkasija on 225mm eli sellanen joku sit. ei jollain olis irtonaista levyä tai laatikkoo et vois laskea levyn boorit? jos koittas metsästää jostain tehokkaamasta bensa nissanista... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ40 AHTAMINEN | jaska77 | Tekniikka & Jutustelu | 76 | 26.07.2007 09:50 |
Suzukin ahtaminen | salpa | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 24.03.2007 20:50 |
-83 hiluxin ahtaminen | osatauno | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.10.2006 21:27 |
patrollin ahtaminen!! | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 27.02.2006 21:51 | |
uazin ahtaminen | uakkeri | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.05.2005 17:22 |