![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() NajaMogJostakin se on alotettava. Vain puolet kuormasta mulle.
Viimeksi muokannut RJCOBRA : 31.10.2010 20:13 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Näihä se yleensä on
![]()
__________________
Kaikilla on makunsa, sano mäyräkoira kun pallejaan nuoli . |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Olet sit hommannu varaosiakin kunnon kasan samalla kertaa
![]()
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Näähän onki haettu tutusta paikkaa, ku tuota taustalla näkyvää maisemaa kattelee
![]() ![]() Innolla odotellaan, että mitähän näistä tulee......tuliskohan joku "Hipon kilpailija"???????? |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tarkoitatko painon ja korkeuden sekä vipujen määrässä.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
No ei kai ainakaan vipujen määrän suhteen
![]() ![]() ![]() ![]() Niin ja toivottavasti jää matalemmaks ja kevyemmäks kans ![]() Mut kauheen utelias ku olen, niin tuleeks NajaMogiin 4 kääntyvää pyörää vai 2 ![]() ![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Pääsimpähä taas tallilt kottii torjumaa nälkää ja sohval makoilemaan pitkän tallipäivän jälkeen. Saatiin Jipon, Jyrkin ja Teemun kanssa kone laskettu lattialle ja koppa päältä pois, Minun hovisähköseppä selvitteli johto nivaskoja (ohjeeksi tuli että ei porsastonkeja sit purkaessakäytetä) konehuoneeesta kajuttaan ja sielt sit hyllyl. huomenna olis si tarkotus riisuu kaikki turha ympärilt pois et pääsis hieman viruttelee suurempii röhnii pois. Koneen sialunelämääki on tarkotus hieman tarkastella lähi tulevaisuudessa eli tutkia hieman sisustan kuntoa. Tallin lattia alkaa muistuttaa jonkinmoista purkaamoa mutta eiköhän lattiaki tuu viikonloppuna hieman siivottua. Ja nyt sohval pitkälleen ja nautitaan seuraava valve siit koneest.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
pääseekös reima tallille kattomaan tota mottia.
__________________
riiseli mersedes ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
tervetuloa vaa, ei mun talli oo mikkää salaisuuksien talli, huomenna jatkan motin purkua turhista hilavitkuttimista.
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Tulipa taas vietettyy rentouttava viikonlop tallil ja jottain sain aikaiseksiki, tekniikka auto o ny lähes tyhjä hylsy ja moottori/vaihrelaatikko tuli erotettuu toisistaa ja hiema tulevaisuuttaki värien suhtee pistin malliks ja aik yllättävvää et talli nurkist löyty punasta färii ja sitä oli si heti pakko hieman malliks sutii koneen pintaan. Nyt orotellaan akselien viäntii hiakkapuhalluksee ja pohjamaalauksee jonk jälkkee pääse istuttelee akseleit ja kone/vaihrelaatikkoo rakentelupukkii.
Täst jatketaa seuraavaks, koneest kannet pois ja sialuu tutkimaa. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Lukeeks tos lohkon kyljessä GM? Eli mikäs kone tää nyt sitte on?
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Eiks Opel oo GM:n tuotteita, daah...?
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
Mutta eihän toi kriisiaho vielä itte ole myöntäny viesteissään, että se olis ooppeli.......daah...?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Nonnii sit olis ihan vähän viimeistelyä enää, että eiköhän tämä tästä.
|
#15
|
|||
|
|||
![]()
Komiat vanteet
![]() |
#16
|
||||
|
||||
![]()
kuinkas paljon tulee akseliväliä?
|
#17
|
|||
|
|||
![]()
kyl kait se siin 2400- 2550mm:in välliin varmaan ossuu, en oo päätöst ihan tarkast akselivälist viäl tehny, katotaan ny ku sovitellaan kamoja siihen väliin ens.
|
#18
|
|||
|
|||
![]()
Ostaks, jos kiinnostaa nii eiku tarjouksii vaa tullee. kahren kummin pinta lähes ajamattomat ja toisekkaa iha loppuunajetut.
|
#19
|
|||
|
|||
![]()
Tulipa ny si pestyy ja maalailtuu noit ossii et jos vaik viikonloppun saatais hiema konetta kassaa päi ja näkis mimmosen tilan se vaatii et sais motorin/ laatikon paikkaa haettuu. ny tunttuu et par päivää kulluu kyl ton lumihässäkän kans et taitaapi toi rojekti hiema olla seisoksis.
|
#20
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mut vaihrelaatikko saattaa "hiaman" ottaa osumaa tolla asennuskorkeurella ![]() ![]() ![]() "TESTAROSSA"
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#21
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#22
|
|||
|
|||
![]()
Joo saatiimpa hiema rojektia taas etteenpäi ku vietimme lauantaipäivän Teemun kans tallin lämmös. Viikko sitte lauantain ol nii sanottu suunnittelu/tuumaus hetki jolloi löimme ajatukset hieman yhtee et mitä ollaa rakentamass ja mil aikataulul. No tänään saatii sit kone lähes kokonaa kasattuu jote eristyst seki täs, loppuviikol pitäis si olla kone kasas ja sovitettaa siihe perää sit vairelaatikkoo ja nostetaa koko paketti sitte siinne akseleitte vällii et Hippo saapi si mittail ensimmäiste putkie paikkaa. että tästä jatketaa.
|
#23
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Komia moottori, edellenki "testarossa", joten tehoa sit löytyy??? Ikinä vaan ei kuulemma ole tarpeex??? ![]() ![]() ![]()
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#24
|
|||
|
|||
![]()
Saatiin sitten kone nostettua suurinpiirtein siihen hollille mihin se olis tarkoitus sijoittaa.
|
#25
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja tarkemmin kun kattelen kuvatuksia, niin eihan niissä näy missään mitään MOOTTORIA ![]() |