Näytä yksittäinen viesti
Vanha 14.01.2013, 22:22
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Perusasetus

Pari kommenttia sangen viriiliin topikkiin:

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja porttaali pate Näytä viesti
eikä peli varaa annettu, tätä olivat henkeen ja vereen mieltä Paavo Leino, Petri möykkimäki ja Mylppy, jotka toiminnallaan rikkoivat vanhan cupin tiukalla mielipiteellään tahallaan.
Tosi hyvin tunnut asiat tietävän, kun on nimetkin melko oikein. En taatusti ole tämän valtakunnan kokenein järjestöjyrä, mutta mun mielestä vanha cup-komitea toimi hemmetin demokraattisesti, kaikkien mielipiteitä kuunneltiin ja päätökset tehtiin lähes poikkeuksetta yksimielisesti, toki joskus pitkän keskustelun jälkeen (demokratialla on kääntöpuolensa).

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TML Näytä viesti
tämähän ei tietenkään häirinnyt esim. Paavoa päätöstä tehdessä koska Rangen porttaalit on leimattu.
En oo ollut ajamassa omalla autolla cup-kisoja moneen vuoteen, joten joku vois myös kuvitella ettei mulla ole ollut oma lehmä ojassa. Ja joku vois muistella vaikka sellaistakin, että punakilpien kiellon puolella oli erittäin vahvasti sellaisiakin komitean jäseniä, joiden hyvin menestynyt 2012 kalusto ei millään sopinut vanhan cupin 2013 sääntöihin. Tämä nyt on vaan mun mielipide, mutta kyllä lajin jatkuvuus ja vahvistuminen (mm. matalampi vakioautolla mukaantulon kynnys) sekä turvallisuus ja kisojen tekemisen helppous oli aikalailla päällimmäisenä vaikuttamassa kun punakilvillä jatkamisesta keskusteltiin.

Uudella cupilla on asioihin selkeesti erilainen näkökanta, ja mun mielestä on vaan parempi antaa kilpailijoiden kertoa osallistumisellaan mikä toimii ja mikä ei. Tähän maahan tuskin mahtuu useampaa valtakunnallista sarjaa (vaikka yksittäisiä "irtokisoja" siten onkin runsaasti), joten uudella cupilla on nyt tuhannen taalan paikka näytää miten hienosti kaikki toimii, kun vanha cuppi on antanut suosiolla tilaa.

Lisäksi toivoisin muutaman viikon takaiseen kysymykseen selkeitä vastauksia:

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Paavo Näytä viesti
Oliko tähän selvää ja varmaa vastausta? Auto 100% leimakunnossa, paitsi

A) isomat renkaat
B) lain sallimaa (+50mm/puoli) leveämmät levikkeet
C) vanteissa bead-lockit

Eli leimassa oleva auto, kaikki muutokset otteessa, paitsi nuo mitä kohdissa A/B/C on.

Saako A, B ja C osallistua? Siis silleen osallistua että saa ajaa siirtymät ilman lavetteja tai trailereita. Onko luokalla väliä?
A: kyllä/ei?
B: kyllä/ei?
C: kyllä/ei?

-Paavo

Viimeksi muokannut Paavo : 14.01.2013 22:43 Perustelu: Pari kirjoitusvirhettä
Vastaa lainaten