Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 08.03.2012, 19:53
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jii Näytä viesti
Vikakoodina ei oo ku 51 "Oxygen sensor - lean condition indicated". Ja lambda on ihan uus kanssa.
No siinähän sulla on toisaalta aika hyvä lähtökohta, jos älyboksi ilmoittelee laihasta seoksesta ja kone käy huonosti niin ei se kovin kaukaa haettua voi olla?

Onko MAP:ille menevä alipaineletku kunnossa (toki näyttää järjellisiä lukuja ajossa niin luultavasti kyllä), tarkista varmuuden vuoksi bensapaineet, suuttimet voisi toki tarkistaa (niissäkin on vikoja ollut/ tukkeumia), mitä lämpötila- anturi kertoo boksille? Kai sulla on kaikki sytkäpuolen osat kunnossa? Mulla joskus pätki kone todella pahasti normikierroksilla kuormalla, mutta korkeammalla toimi, virranjakajan kansi oli halki ja kipuna oli huono joten konekin kävi aika nihkeästi. En muista oliko vielä tulpatkin jo tiensä päässä silloin.

Mittaa varmuuden vuoksi vielä lambda ja TPS, ei olisi eka kerta että boksista otettu anturi on suoraan viallinen. Ei ehkä yleistä, mutta tällaistakin on vastaan tullut. Eihän sulla ole putkessa mitään vuotoa ennen lambdaa, tai mitään imuvuotoja? Ne tosin pitäisi kuulua ja jos imuvuotoa on niin jengat pitäisi olla aika korkealla tyhjäkäynnillä..

edit: Niin ja onhan tuo 3-5 milliä välystä jotain sekin, vaikkei kovin paljoa heitä sytkä tuollaisen takia. Onko tarpeeksi, paha sanoa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten