Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -sami-
suskan (varsinkin 413/samurai) aleksit kestää takuulla paremmin kuin range rovereiden vastaavat. Suikka kestää kemppinäkin aika paljon. Eikä tarvii vaihtaa alekseja. Suikkaan saa lock-rightin pariin hunttiin.
Mitäs sellanen range joka on leimassa maksaa? Ja mitäs noi d44:set nykyään maksaa? Entäs shit-right tms. lukko d44:seen?
Takuulla on kustannus tehokkaampi budjetti raaseri tollanen suikka ja jopa nivakin.  Cherokeessa huonoa on d30 sarjan akselit, mutta orkkiksessa 31" viellä kestää, ehkä jopa lukkoakin. Ja ei ne niin halpoja ole vakuutukset niin jeeppeihin kuin rangeihinkaan.
nimim. "voi vittu voiko toi puikko tasasella asfaltilla poiketa rangesta!"
-sami-
|
Mistäköhän suzukin akseleista mahtaa olla kyse, ainakin lukkojen kanssa etutikkuja ja murroksia sai vaihtaa jokaiseen suunnistuskisaan, jos ei etukäteen ni sitten kisan aikana. Renkaina huimat 31x10,5

Väittäisin että range kestää paremmin 31" pyörää kuin suzuki, tosin onhan se auton kokoinenkin ja vaatii tietty suhteessa isompaa pyörää. Suzukissa on fiksumpi tasauspyörästö ja kilometrejä lienee yleensä vähemmän mittarissa. Rangessa taasen tasauspyörästön ristitappi aiheuttaa ehkä jopa enemmän murheita kuin vetarit.
Oikeen kun rupee rankaisemaan, suzukiakselia ei saa niin kestäväksi kuin rangen akseleita. Läjän akselit ainakin mittojen mukaan vähän kestävämmät ja erityisesti valikoima parempi ja halvempi. Hoojiin akseleilla saa välityksenkin kestämään. Amerikkalaisissa taas lompakko vain rajana
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja artsi777
Ei kai sillä väliä ole mikä maasturi ,pääasia että siinä on japsitekniikka ni uskaltaa lähteä pidemmällekin kun kotikylälle
|
Ja englantilaisen perässä narunjatkona luotettava japanialainenkin pääsee kisassa maaliin