Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 23.05.2011, 10:34
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Cyno Näytä viesti
vaan sen Dana 44:n. Toimivalla kitkalla tietty. Oma mielipide että kitkalukko on takana paras yleiskäytös..

Voin mainostaa hyvän purkupaikan jos joku haluaa. Käsittääkseni hommat toimii myös englannin kielellä.

at
Tai sitten vaikka Fordin 8.8 Explorerin alta, jossa on vahvemmat vetarit kuin D44:ssä, on suoraan oikealla pulttijaolla ja suurinpiirtein oikean levyinen (ihan hitusen kapeampi), löytyy levyjarrut '95 vuotisista eteenpäin.

Kitkalukko on muuten hyvä, mutta siitä ei löydy pitoa silloin kun tarvitsee, ja ne kuluu aika nopeasti loppuun jos yhtään enempää metsässä ajaa. Detroit Truetrack olisi yleiskäyttöön kitkaa parempi, sitä kun saa huijattua jarrun kanssa huomattavasti kitkaa paremmin jos oikein paha paikka tulee.


Kerropa ihmeessä tuosta purkupaikasta, voisi jopa kiinnostaakkin..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten