Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 07.03.2011, 17:30
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
juu kiitosta

kalvosta on nyt kyse, ei lakoista eikä maaleista

ja tekijöitä löytyy, sekin on selvä

ny kyse siitä, että mikä tuossa nyt niin vaikeeks asian tekee, -bj45lava- jäljillä siitä kaarevuudesta, ja uskoisin että kunnollisella kalvolla tuo "venytys" onnistuu, lienee 3M se paras...

jatketaan vääntelyä ku löytyy laadukkaampi materiaali...
joskus nuorempana tuli tummenneltua jonkun verran kaareviakin laseja.. lämmittämistä ja aikaa se vaatii, sekä semmonen huomio et erimerkkiset kalvot kutistuu eri suuntaa.. 5% alkaa olemaa sen verran paksu et ei taivu niin hyvin ku joku ohkasempi..

ootko miettiny et tummentas vaik 20% kalvolla ja laittas kaks päällekkäin?
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten