Viestiketju: Ratsuni mun
Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 18.06.2010, 09:05
Anfi:n Avatar
Anfi Anfi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.08.09
Sijainti: Ilomantsi
Viestit: 280
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Mutta mites jos alkaa tekeen kuitenki soaa tohon etupäähän, niin:
-riittääkö originaali kardaanin pituus ja ristikoiden kulmat??
-Ohjausvarret kaipaako muutoksia??
-Napoja en ajatellu alkaa kääntään, ku tuolla ei ajeta maantiellä, niin että onnistuuko soa ilman napojen kääntöä??
-Onks jotain muita mahdollisia ongelmakohtia etupään SOA:n rakentelussa??

SOA kiinnostaa siitä syystä, että tulis samalla ehkä herkemmät joustot keulaan. Takapäähän mielessä pyörii jonkinlainen kierrejousitus ja peräylityksen katkominen......toisaalta himottais lyhentää kyllä tota akseliväliäkin hieman, jos sais samalla painoa pudotettua. Ku eiks tommonen mörkö paina joku 2400kg luokkaa???
Katso tuo minun projekti..(datsun patrol vm81) riittää pituus kardaanissa, jos ei kauhean korkea tule, niin riittää ohjausvarsi. nopoja käänsin katsastuksen jälkeen kun oli vaeltava ohjaus.. jos vaan metsään niin ei haittaa mitään.. ja painaahan se 2000kg pintaan.. poikittaista palkkia loveamaan hieman joutuu kardaani ottaa siihen kiinni muuten.
Vastaa lainaten