Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
No hyvä valmis settikin olisi tiedossa, mutta sillä on aika paljon hintaa.. Treksillä/ T&T Customsilla on pitkillä ristikkäisillä tukivarsilla oleva takapään nelilinkki + siihen kaikki tarvittavat kiinnikkeet. Mutta en ajatellut sellaista ottaa kokonaan, hintaa tosiaan on aika paljon.
Mutta Treksiltä tilaan pekät takatukivarret, katotaan nyt missä vaiheessa. Materiaalina alatukivarret 2" x .330" DOM, ylätukivarret 1.5" x .0180 DOM, ja itse teen sitten kiinnikkeet akseliin ja koriin. Mulla on jo laskelmat tehty 4link calculator taulukkoon mihin tukivarsien kiinnikkeet pitää tehdä; ainakin paperilla on toimivan oloinen alusta
Tässä olisi topikki missä kyselin tuosta katulaillisuudesta ja on parit kuvat miltä tuo koko paketti näyttäisi. Samat etuvarret on kuvissa kuin mulla.
Jouset on siis OME:n tekemät TJ:n takavieterit 2" korottavana, pitäisi korottaa XJ:tä 3" tai himpun yli.
|
Paas Timppa laskemat jakoon noista varsien pituuksista ja kiinnityspaikoista. En oikein usko että olisi mitään ongelmaa leimata tollaista jousitusrakennetta. Pitäis vaan saada Treksiltä asennusohje tai muu vastaava paperi, jossa kerrotaan setin olevan suunniteltu just XJiihin. Tekishän tollaiset varret sitten vaikka itsekin.
Ootko muuten miettinyt paljon toi siun kinneri tulee painamaan kaikkine vahvikkeineen?