Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 31.03.2020, 19:43
john_k john_k ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.06.15
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 83
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Minulla tuommoinen halpis testipumppu, ja toimii riittävän hyvin.
Paine mittarikin näyttää suurin piirtein oikein.

Rivipumpun suuttimet tekee helposti (etenkin yksivaiheiset)
Minusta tarkkuus riittää jakajapumppujen suuttimillekkin.

Minä pidän suurimpana kysymysmerkkinä tuon oman pumpun dsl- suodattimen suodatuskykyä.
Ja muutenkin noiden dsl järjestelmien kanssa vaatimuksena on ehdoton puhtaus... (Kaikki työkalut kannattaa pestä ennen työn aloittamista jne.)

Ja sitten se varoituksen sana: paineistettu dsl lävistää helposti ihon, ja saa aikaan pahaa jälkeä...

Noissa hydrauliikka pumpuissa varmaan liian isot välykset, liian hitaat painemittarit, ja liian joustava letku...

Eli tarkoitat ilmeisesti sitä suodatinta mikä on siinä pumpun polttoaine varastossa?

Tossa minun powerteam pumpussa ei ole letkua, eikä painemittaria vielä joten ne pitäisi rakennella. Letkua siihen ei välttämättä edes tarvitse jos tekee kovalla putkella. Sovite osan vois tehdä vaikka teräs jarruputkesta.

Pakko se on vissiin kokeilla vaihtaa tohon powerteam pumppuun dieselit ja paineistaa vaikka jotain pientä sylkkää 200bar ja katsoa pitääkö painetta, siitähän se selviää. Onhan noita pumppuja ilmeisesti tehty pullotunkistakin joten kai tuollakin joku mahdollisuus on toimia.


Toki puhtaus ja varovaisuus on ehdottomasti pakollista.

Nämä suuttimet ovat rivipumpullisesta. Avautumispaine 200bar.
Vastaa lainaten